minulla on koneella tuo ohjelma ja palittänyt ennen hyvin mutta nyt ei anna aukaista tiedostoja vaan herjaa, että ei voi aukaista.. Mikä neuvvoksi?
Nero photosnap wiewer?
6
1468
Vastaukset
- tempera
Moi, törmäsin samaan ongelmaan ja löysin ratkaisun: avaa photosnap viewer ja mene vas. yläkulmaan ja klikkaa TIEDOSTO ja sieltä LISÄOSIEN ASETUKSET. sitten valitse ylin rivi ( tai kaikki rivit joissa on alaotsikoita) tummaksi ja klikkaa oikealta "poista kaikkien rekisteröinti" ja avaa photosnap uudelleen. Mulla toimi.
- saka
Etsin vastausta tähän nero photosnapin aukaisuongelmaan ja onnisti heti:)tein juuri noin ja ongelma katosi.Kiitos vinkistä!
- sdasdasdasdasdasdasdasdasda
aah rakastan sua ihana muru peipeeehzzz ejaah toimiiiiiiiiiiiiiiiiiiiDSASAHAHAHSHSSDA
- pähkäilevä..
sdasdasdasdasdasdasdasdasda kirjoitti:
aah rakastan sua ihana muru peipeeehzzz ejaah toimiiiiiiiiiiiiiiiiiiiDSASAHAHAHSHSSDA
kiitos temperalle myös täältäkin:=) nyt toimii
- haluu nähdä
JESS, taas pelittää. Luulin, että oli isompikin ongelma.
- Kiitollinen avusta
Kiitos tiedosta :) Oli mullakin sama ongelma ja pähkäillyt jo jonkin aikaa et mitä teen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742962
- 682837
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171679- 241657
- 261602
- 201600
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269