ihan kaikille palstalaisille.
Kuivalla tai kostealla
vappua juhlivalla
ilo olkoon rajaton
vappujuhla verraton.
Ollaan silti iisisti
ettei huomaa naapuri
vappua kun juhltaan
hik' hik' kippis vaan.
Voi hyvä tavaton
pyhä aamu kun on
olotila mahdoton
nyt potilaalla on.
Mitä tästä opitkaan
lasiin älä tartukkaan
ilmankin kun olla voi
itsekkin näin hyvin voit.
HAUSKAA VAPPUA
9
473
Vastaukset
- Maalaismies*
Hyvää Vappua tosinkin kaikille vilpittömästi! En halua olla ilon pilaaja vaikka olenkin paasannut alkoholismin puolesta - siis sen puolesta, että se on hoidettavissa oleva sairaus, yksi muiden joukossa. Eikä sillä ole mitään tekemistä kohtuujuomisen kanssa, joten ant' mennä vaan!
Ensin mennään Lasten Vappukonsettiin ja sieltä jatkoille mummilaan eli siis meille.
Meillä on siis lapsellinen Vappu.
Hauskaa Vappua kaikille!- Atolfia
joten toivottelen lapsellista ja iloista appua!!!!
- main-eko
Vappua vaan kaikille...ilman mitään ehtoja.
- Puskasuleima
Miäki toivotan kaikille oikeen mukavaa vappuu.
Ja onha se tietysti mukava ku on näin mukava ilmaki. Lämmintä piisaa ja kukkaset kukkii. Sopisko seuraavat laulunsanat kuvioon,,,, ja kaikilla oli niin mukavaa....toivon ainankin niin.
Tehdäämpä sellainen ulkoilma kierros, itse kukin.- lepomieli
Meillä se vasta lapsellinen vappu on kylään tulee kuusihenkinen perhe joista neljä on lapsia syömme ja senjälkeen juomme simaa ja syömme munkkia että v ieläkö lapsellisemmaksi voi vappu tulla .OIKEIN HAUSKAA VAPPUA.
- Yx70
Ajoin moottoritietä jonossa tuonne Hesaan päin.
Jonon nopeus oli tuollainen 90 km/h (80 alue)
Takanani ajoi Bemari.
Sen kuski ei kai tykännyt jonon nopeudesta tai halvemman auton perästä.
Lähti kovaa ohittamaan, mutta kun huomaisi edessämme olevan auton merkin, Audi, niin jarrutti ja änkesi väliimme.
Muuta syytä ei varmaan olut kuin että Bemarilla ei saa ohittaa Audia.
Arvojärjestys se olla pitää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363847- 122596
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372025Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311556- 1251521
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331- 851302
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo5001300- 141266