merkonomi ja vappu

hattu vai ei

Olen usein ihmetellyt että eikö alemi koulutetut käytä vappuna hattujaan? itse olen erittäin ylpeä merkonomin hatusta jota myös vappuisin ylpeänä kannan mutta moni ihmettelee sitä tupsun väriä etc... miksi mm.lukiolaiset saavat pitää lakkiaan mutta me emme? Onko minulta mennyt jotain ohi vapun alkuperästä etc...
Vastatkaa jotten nolaisi itseäni vieyhtä vappua lisää:)

6

2472

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SekäLukutoukkienJuhlaa

Ei vappu ole kenenkään yksinoikeus,voit pitää ylpiänä lakkia jos huvittaa,mä pidän kypärää.

• Itse pidän sitä mustavalkoista tupsutonta mallia. Koulutus on pelkästään hyvä juttu ja koituu lopulta tietotaitona niidenkin hyväksi, jotka sitä eivät ole hankkineet!

Anna lakkisi nähdä ja kokea kaikki vaput kanssasi äläkä koskaan pese sitä - jotta muistot säilyvät vuosikertoina kuosissa - koska lakki on se, jossa iästä voi olla ylpeä! Ja nimikoi lakkisi, jotta se tulisi takaisin, jos joutuu sinusta eroon.

Seuraavan pätkän olen itse kirjoittanut lakkini vuoriin:

MÄ OLEN XXXX:N HATTU. MUA EI OLE KOHDELTU HYVIN NIIN KUIN NÄET. LIPPANAUHA ON KATKAISTU ETC. OLEN KUITENKIN OMISTAJALLENI HYVIN RAKAS. PALAUTA MUT! XXX-XXXXXX (p.numero) OIKEESTAAN VAPUT ON IHAN KIVOJA!

t. vanha stuidu

• Hatuttaa

Pane se hattusi piippu hyllylle!Pane kesällä se hattusi heinä pellolle!!!

• Marita 1

Kanna ylpeänä lakkisi!Olet sen varmasti ansainnut. Käytän sitä itsekin vappuna ja taatusti tulen pitämään jatkossakin!

• hohohoh

siis vappuhan on työväen juhla, eli ei pääasiallisesti mikään ylioppilaitten juhla. itelläkin on merkonomilakki! Ei ne ylioppilaat ole yhtään sen parempia. Lakki päähän ja tupsu liehumaan!

• johannesnorlund

Joo.. erojahan on heh.. uskomattoman nopeasti on kansalta unohtunut. Otetaas vielä kerran
      -yo-merkonomi= yksi yhteen samaoppimäärä kuin kauppatieteiden kandi.
      -Opistomerkonomi on sama ammattiaineiden osalta(osa lukion uskonnosta jahistoriasta puuttuu)
      -Nykyinen kouluasteinen merkonomi on käytännössä tismalleen vanha merkantin tutkinto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1811
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1591
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1569
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      102
      1513
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      80
      1427
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1259
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      277
      1206
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1071
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1070
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      38
      1012
    Aihe