teiltä kaikkitietäviltä. Aion erota, olen ikävä kyllä mieshenkilö. Omasta mielestäni "tavallinen" ukko. On vaan pinteli tullut täyteen.
Tasa-arvon mies, alusta lähtien, ainakin omasta mielestäni. Se ei vain ole riittänyt puolisolle. Miehen kuuluu nykyään tehdä enemmän.(mistähän sekin neuvo on saatu).
Vuosien mittaan on hommat lisiny ja paisunu mahdottomiin.
Rakkauselämä on vaimon hallinnassa ja päätettävissä. Niin se onkin jos ei halua raiskata. Ei minusta ole siihen, parempi kaikille.
Vaimoni "keksi" 15 vuotta sitten että seksi on naisen alistumista miehelleen ja se meidän onni loppu sitten siihen. Jos tahdon sitä, olen hyväksikäyttäjä ja ahdistelija. (kuulema ilmoitus viranomaisille korjaa asian).
Vois kait näitä erilaisia selityksiä, jotka muuten ovat totta, vielä jatkaakin, mutta tuskin ne teitä kiinnostaa.
Vaimo sanoo että sulla ei oo munaa erota.
Tuskin siihen munaa tarvitaan. Paperit syksyllä kouraan ja erilleen asumaan, eiköhän se siitä. Minkä teen tai lupaan sitä en peru, vaikka tappasivat.
Uusia ohjeita halajan,
22
1331
Vastaukset
- Heikunkeikku
...huh, olipa tomeraa tekstiä. Mitäs uusia ohjeita sitten halajat, kun oot päätöksen tehnyt?
Jos se on noin, kuten kerroit, eipä varmaan oo kivaa.- matti myöhänen.
jos muutakin neuvoo?
- Heikunkeikku
matti myöhänen. kirjoitti:
jos muutakin neuvoo?
..tommosessa asiassa kukaan toinen VOI neuvoa yhtään mitään.
Mutta minä ITSE varmaan lähtisin lätkimään, jos läheisyys puuttuisi, olisi jatkuvia riitoja ja olo tuntuisi inhottavalta. Ja tietenkin, jos puhuminen ei auttaisi.
Parempi olla yksin hyvin, kuin kaksin huonosti. - matti myöhänen.
Heikunkeikku kirjoitti:
..tommosessa asiassa kukaan toinen VOI neuvoa yhtään mitään.
Mutta minä ITSE varmaan lähtisin lätkimään, jos läheisyys puuttuisi, olisi jatkuvia riitoja ja olo tuntuisi inhottavalta. Ja tietenkin, jos puhuminen ei auttaisi.
Parempi olla yksin hyvin, kuin kaksin huonosti.yksin hyvin kuin kaksin huonosti.
- Heikunkeikku
yksin hyvin kuin kaksin huonosti.
...juuri niin. On parempi olla hyvin yksin, kuin huonosti kaksin. Ei siitä mihinkään pääse. Minä olen saanut (onneksi) olla hyvin hyvin avioliitossa melkein 30 vuotta.Sitten mieheni kuoli yllättäen. Maailmani murskaantui. Rupesin keräämään voimia kyetäkseni ylipäätään elämään. Sitten tapasin miehen, sattumalta. Hän oli ymmärtäväinen ja tuntui tosi mukavalta. Uskalsin aloittaa uuden elämän. Sitten hän osoittautui aivan muuksi, kuin olin luullut. Paha ihminen. En ala kertomaan yksityiskohtaisesti, mutta hän oli juuri sellainen, että minun oli päätettävä tahdonko todellakin olla tällaisen ihmisen kanssa. Tulin siihen tulokseen, että on kammottavaa olla sellaisen kanssa, joka määrää kaikesta kaiken. Haukkuu ilman syytä. Ja vaikka mitä...
Nyt on hyvä, kun olen yksin. Paitsi, kaksin on aina parempi, kuin yksin, mutta sillä edellytyksellä, että se toisen kanssa TUNTUU, että on hyvä olla.
Vaikutat sellaiselta ihmiseltä, että sinä löydät uuden kumppanin itsellesi.
Hitaasti hyvät tulee. En halua pahemmin neuvoa, mutta ei kannata rynnätä uuteen suhteeseen liisan äkkiä.
Hyvää yötä :)
- : )
mitä neuvoja pyydät. Totuushan on että parempi yksin kuin huonon kaverin kans ja jos todella oot puoliksikkaan tuollainen niin minäkin ottaisin sinut kiljuen vastaan ja hyvänä pitäisin. Kyllä sinulle ottajia löytyy.
- matti myöhänen.
tän jälkeen? on mulla kyllä omatkin aatokset.
- kiinan-kana
tän jälkeen? on mulla kyllä omatkin aatokset.
Vietä jonkun aikaa yksin ja selvitä tuntees. Ja kun oot valmis, niin rohkeesti etsi uusi. Tuollaisen miehen ottaa varmasti monikin nainen ja varmasti pitää hyvänä eikä moiti ja mollaa.
- Se helpottaa
Kenenkään ei tarvitse alistua toisen määräilyyn.
Vaimosi keksii tekosyitä vain. Kaikki naiset eivät pidä seksistä. Käväise nyt kuitenkin vielä varmuuden vuoksi vaikkapa avioliittoneuvolassa. Jos kuitenkin eroat, niin mene sitten ensin eroseminaariin ja sitten vasta etsit 'uuden vaimon'.
Yritähän jaksaa. Et ole ensimmäinen ihminen, joka eroaa. En ollut minäkään ja henkiin siitä erostakin jää. Kokemusta on.- matti myöhänen.
Jokin huuhaa vai?
- kuuluu nykyään
tehdä enemmän."
Enemmän mistä?
Ettekö osaa puhua, puhua, puhua?!!- matti myöhänen.
Minä jos turpani avaan, niin provosoin häntä tekemään jotakin. Jos en puhu, niin sama homma.
Nykyään on kuulema saatavilla sellaisia maahanmuuttaja ystäviä, että saan olla kiitollinen yöpaikastakin. Omassa kodissani? Niin muuttuu maailma, eskoseni. - puhumalla
Minä jos turpani avaan, niin provosoin häntä tekemään jotakin. Jos en puhu, niin sama homma.
Nykyään on kuulema saatavilla sellaisia maahanmuuttaja ystäviä, että saan olla kiitollinen yöpaikastakin. Omassa kodissani? Niin muuttuu maailma, eskoseni.solmut aukeavat!
Maahanmuuttajaystäviä ei ole tuskin kenelläkään. - Syksyyn
Nykyään on kuulema saatavilla sellaisia maahanmuuttaja ystäviä, että saan olla kiitollinen yöpaikastakin. Omassa kodissani? Niin muuttuu maailma, eskoseni.Kauheaa kohtelua saat vaimoltas.
- ketomuksestasi
Nykyään on kuulema saatavilla sellaisia maahanmuuttaja ystäviä, että saan olla kiitollinen yöpaikastakin. Omassa kodissani? Niin muuttuu maailma, eskoseni.kuultaa läpi narsismi. Kuulostat Suomalaiselta ongelmamieheltä. Kovin on tuttua.
- Jermuxi tms.
Jos toi on totta, niin ihmettelen tuota syksyn odottelua. Meitsi vaihtais välittömästi vapaalle, kun kesä kaikki on tulossa. Reilu meininki.
ja pahoinvointia henkii kirjoituksesi. Ohjeita ei tällaiseen elämäntilanteeseen voi antaa, kuuntelet vain itseäsi, ja päätöksen oletkin jo tehnyt.
Onnea tulevaan!kuin et kaikesta huolimatta olisi kuitenkaan valmis eroamaan. Avioliittoneuvolassa kannattaa silloin käydä. Mitä hyviä puolia liittoonne mahtuu, kun sinä kuitenkin vielä olet ukkomiehenä. Kun vielä muistetaan, ettei kukaan yksin tappele, niin ehkä ne puhevälit vielä löytyvät...aina kannattaa yrittää, mutta on muistettava sekin että jossain vaiheessa täytyy olla armelias itseäänkin kohtaan. Jos ei teillä ole kaksi parempaa tulevaisuutta niin ero on paras ratkaisu. Tämä on tätä pähkäilyä...mutta päätöksen voit tehdä vain sinä.
- wumän-58
Vaimosi käyttäytyminen osoittaa, että hän ei lainkaan kunnioita Sinua, halveksii ja käyttää valtaa ja yrittää nujertaa Sinua. Kuvauksesi perusteella saattaisi olla kyse narsistisesta persoonallisuushäiriöstä. Tämä on vain valistunutta arvailua, koska en tiedä taustoista enempää, kuin mitä kirjoitat.
Päätösksesi olet jo tehnyt, hyvä niin. Muuta pois yhteisestä osoitteestanne ja toivu rauhassa kaiken kokemasi jälkeen. Sinuna miettisin, mitä loppuelämälläni haluan ja kynnysmattoksi suostu. Fiksuja ja toiset huomioonottavia naisia on varmasti Sinuakin varten.
Onnea tulevaisuudellesi ja kaikesta huolimatta hauskaa vappua! - Pirre*
ohjeitako?
- odotat
syksyyn asti?
Tuo tekstisi on "aika tylyä" toiselle osapuolelle.
Nythän on niin että "neuvojen" antaminen voisi olla asiantuntijan tehtävä.
Me olemme vain oman elämänkokemuksen pohjalta puhujia. Olen itse se jätetty nainen, en silti lähde tietäjäksi.
On niin henkilökohtaisesta valinnasta kyse.
Pärjäile.......... - misislisbet
Kun asutaan yhteisessä kodissa ja ellei avioehtoa ole ,kotihan on molempien.
Eli ei siitä ketään niin vain ulos määrätä.
Mietin miksi olet alistunut tähän, et kerro lapsista mitään , senkautta jotenkin vielä menisi "jakeluun".
Muuten nyt ryhtiä, käy vaikka yksin juttelees
ja ilmoita vaimolle , et menee myös ekaksi yksin
sitten yhteistapaaminen.
Epäilen ettei vaimosi suostu, kun luin kertomaasi.
Minua kuten monta muutakin kiinnostaa miksi syksyyn katselisit?
Järjestä asunto, ja mieluimmin miettikää sinne syksyyn asti!
Kesä on tulossa, nauttikaa kumpikin erillään
ja tehkää päätös hötkyilemättä, syksyllä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.812747- 651072
Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.199911Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja
Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa85866Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!
Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau4845- 34840
Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?
Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti39839- 52816
- 43805
- 41788