potkutekniikka

apua

olen tällänen vanhemalla iällä jalkapalloon hurahtanut harrastaja ja kaipaisin vähän neuvoa kun ei ole tullut tota potkutekniikkaa koskaan opeteltua eli miten saan enempi voimaa potkuun kun nyt tuntuu siltä että saan pallon vain muutamia metrejä kulkemaan kunnolla. Miten pitää potkaista jotta saan pallon kullolla liikkeelle. kiitos etukäteen asiallisista vastauksista

6

4716

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Markus

Keho täytyy ajatella potku hetkellä jännitetyksi kuin jousi:Jalka mahd.takana ja vartalo kaarella. kädet niinkuin juoksuaskeleessa eli kulkevat ristiin.Potkun voima lähtee myös vartalon kiertoliikkeestä(vatsalihakset).Ja potkun aikana jalka heilahtaa kuin ruoska,eli rennolla jalalla,muta kaikki lihakset jännittyneenä osuma hetkellä,Kannattaa katella you tuben video clippejä malliksi.:)toivottavasti apua.

• sgfsfg

Tarviiko muka jalkapallon potkimiseen jotain tekniikkaa kaikkihan ny palloo osaa potkia.

• JSP

Eiiköhän niitä erilaisia potkuja ole aika monta ja jokaiseen oma oikea tekniikkansa. Aika hankala kysymys tällaisenaan.

• Vladimire

Potkutekniikalla on myös erittäin tärkeä tukijalan sijoitus. Tukijalalla on merkittävä vaikutus pallonliike suunnalla. Ei riitä suomenkielentaito selostukseen. Sori.

• NUMERO12

ITSE HALUAISIN OLLA MIESPUOLINEN ULLA KAASINEN TAI ANNE MÄKINEN TAIKKA SANNA VALKONEN JA TEHDÄ MAALIT SISÄSYRJÄLLÄ <

• Anonyymi

Moi!Kaikkein tärkeintä on katsoa palloon potkuhetkellä.Pidä katse potkun jälkeen paikallaan,älä nosta päätä eikä katsetta.Voit vielä laskea yksi kaksi kolme,sitten nostat pääsi.Pallo on jo muiden saatavilla,ja siihen et voi vaikuttaa.Lykkyä vaan peleihin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2640
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe