Haminan kaupunki. Hyvää Vappua kaikille!
Pää sekaisin.........
5
3857
Vastaukset
- Kun.....
Sepolla, hyvää vappua vaan.. Toiset tekee töitä.
- ivanovits
Sanonta on oikeasti "Pää on pyörällä kuin Haminan kaupunki". Taustana ja lähtökohtana on tietenkin Haminan kaupungin keskustan asemakaava ympyräkatuineen. Asemakaava ei ole sekaisin, vaan hyvinkin järjestelmällinen. En ollenkaan kiellä mahdollista Haminan kaupungin sekaisin olemista, mutta mainittu sanonta ei sovi siihen, vaan se on kokonaan eri asia.
- Anonyymi
No tätä olen itsekin miettinyt, että vain ja ainoastaan Suomessa osataan sekoittaa jollain sanonnalla asiayhteydet. Sanonta on tavallaan hyvä, mutta otettu käyttöön ihan väärässä merkityksessä.
- Anonyymi
Kyllä Hamina vaan on ihan saatanan sekaisin. Ottais mallia naapurikaupungeista. Vitun köyhää ku ei oo ees kolmioita varaa ostaa risteyksiin.
- Anonyymi
Itse asun Heinolassa, ja meillä myös keskustan risteykset melkeen kaikki tasa- arvoisia. Liekö sillä mitään virkaa, että Haminalla, ja Heinolalla ollut aikoinaan sama kaupunkisuunnittelija.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622562
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086