Eli; Aloitin tällä kaudella pelaamaan Formula 1 voittajavetoa (päivän triota - supertriplaa jne.)
Kysymys koskee nyt voittajavetoa suomalaisten sijoituksista...
Jos nyt kävisi niin, että on laittanut vaikka Rosbergin sijoittumaan sijoille 13.-15. No sitten Rosberg KESKEYTTÄÄ kilpailun, mutta ennen häntä on jo keskeyttäneitä kuljettajia sen verran, että virallisissa tuloksissa hänet sijoitetaan sijalle 15. OUT-tekstin kera... Onko sijoitus silloin 15. vai "jokin muu sijoitus"?
Kysymys voittajavedosta
Jos näin käy...
1
476
Vastaukset
- vastaus kysymykseesi
FIA:n sivuilta löytyy aina virallinen tulosluettelo. Tässä linkki Espanjan tuloksiin: http://www.fia.com/sport/Championships/F1/F1_Classifications/2008/Spain/class.html
Kuten huomaat, ainoastaan 13 kuljettajaa sijoittui "sijoille" ja muut ovat keskeyttäneitä - sijoille sijoittuu, jos kuljettaja on ajanut prosentuaalisesti tietyn määrän kilpailumatkasta. Muistaakseni se oli 90%, tuosta en tosin ole aivan varma. Rosberg ei siis sijoittunut sijalle 15 vaan sijalle -, mikä on "jokin muu sijoitus".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857495- 965424
- 2614669
- 444545
- 623287
- 502718
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 492343
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292342- 412204