Kenkää?
Vai katellaanko vaan?
Mitäs alkkari miehelle
18
937
Vastaukset
- sille et sit voi mitää
Alkoholisti on alkoholisti,mitä enemmän yrität jankuttaa/hokea/auttaa, sitä enemmän hän juo.Usko pois,mä tiedän,ja kokemusta on aviopuolisosta joka oli täys juoppo.Ei mitää tolkkua ollu juomisessa,ääntä kohti virtas koko ajan,niin kauanko kuoli siihen.
- viinaa
ja käske vetää kalsari känni.
- ilman sääliä
ja sympatiaa.Näin on paras.
Viina vie voiton kaikesta, turha muuta luulla.- ei kannata katsella
KENKÄÄ!!
- piiloalkkisia
naiset sitten oikein hyysää.Ihmetellä sopii.
- HEIDÄN
välillään on ollut suurta rakkautta?
Helppo sinun on sanoa. - kun välittää
HEIDÄN kirjoitti:
välillään on ollut suurta rakkautta?
Helppo sinun on sanoa.toisesta aivan loputtomasti, ja toinen sortuu viinaan.
- -tiina
oletko itse absolutisti.
- Yäk
mikä kysymys!!
En katselisi päivääkään.Sinulla on hienosti asiat kun voit noin rehvakkaasti sanella. Mutta ei koskaan voi tuomita, kun ei oikeasti voi tietää mistä on kysymys. Entäpä silloin jos suuri rakkautesi jostain syystä alkoholisoituisi pikkuhiljaa. Mietippä sitä. Mikään kun ei ole mustavalkoista. Tahtoisin kyllä osan tarmostasi. Sillä olisi käyttöä näillä lakeuksilla
- -tiina
siks kysyin alottajalta onko hän itse absolutisti nimittäin tunnen parikin tapausta toisin päin mutta on mahdottomuus alkoholisoituneen puolison lopettaa juominen jos vastapuoli juo eikä hänellä ole ongelmaa siitä sillon jos toinen on alkoholisti niin molempien pitää pysyä irti alkoholista.
- misislisbet
satumaa kirjoitti:
Sinulla on hienosti asiat kun voit noin rehvakkaasti sanella. Mutta ei koskaan voi tuomita, kun ei oikeasti voi tietää mistä on kysymys. Entäpä silloin jos suuri rakkautesi jostain syystä alkoholisoituisi pikkuhiljaa. Mietippä sitä. Mikään kun ei ole mustavalkoista. Tahtoisin kyllä osan tarmostasi. Sillä olisi käyttöä näillä lakeuksilla
Voi juurikin noin. Kun kauan eletään yhdessä, pitäisikö sitten vain "yäk" heittää ulos...?
Ei se niin mene, viina on piru jos se tulee perheeseen, oli sitten isä tai äiti sen kiroissa.
Molempia olen nähnyt, ja miten toinen voisi raitistua jos toinen meinaa haltsaavansa hommat eikä mielestään tarvi apua. Hänellä on homma hanskassa, ja ei kuulu hälle jos puoliso ei samaa hallitse jne.
Kuka alkkari jaksaa katsella sivusta toisen juomista,on helpompi seurata mukana.
En halua syyllistää, mutta naiset useimmiten
istuskelevat raskaan työpäivän päätteeksi olusella, kun mies on hakenut lapset tarhasta ja kokkailee kotona ruokaa kun äiti saapuu.
Kaupungissa eletään hyvin paljon eritavalla kuin jossain maaseutu"kaupungissa". - MUTSIVAAN
-tiina kirjoitti:
siks kysyin alottajalta onko hän itse absolutisti nimittäin tunnen parikin tapausta toisin päin mutta on mahdottomuus alkoholisoituneen puolison lopettaa juominen jos vastapuoli juo eikä hänellä ole ongelmaa siitä sillon jos toinen on alkoholisti niin molempien pitää pysyä irti alkoholista.
ja edelleenkin se rakkaus. Tiina sanoi hyvin, jos toinen on alkkari niin jos rakkautta riittää niin molempien pitäis myötä ja vastoin käydessä pidättäytyä juomingeista. Alkkarille on tosi ,tosi,tosi vaikeeta olla korkkamatta jos toinen juo.
- välitätkö??
Itsestäsi...tai lapsistasi.
Haluatko tuhota oman...tai lastesi elämän?
Onko sinulla selkärankaa...vai haluatko katsella vaan?
Elämä on. - täti puskasta
antamassa jos alkoholistakin kyse.
Rakkautta jos riittää, auttaminen eteenpäin tulevaisuuteen olisi tosi tärkeää, ei yksistään katteleminen.
Mutta jos kuitenki oli illanmyöhäinen aihe noin olantakaa otettu, kyllä se aamusta asia korjaantuu. - MUTSIVAAN
vielä lisään. Elämän kulussa voi olla sellasia tapahtumia jolloin toinen puolisoista "repsahtaa". Esim. lähiomaisen (itseltäni poika) poismeno. Silloin kun alkaa tämä ns. unohtamisen yrittämisen aika, saattaa käydä niin ettei omin voimin jaksakaan jatkaa. En minä ainakaan suoralta kädeltä heittäis ulos. Mun kanssa on käyty ja yritetty vaikka mitä konsteja, silti aika ajoin repsahdan, mieheni toisella pojalla menee heikohkosti , mieheni on alkanut hukuttaa ajatuksiaan "selventääkseen" kuinka poikaansa auttaisi. Olen sivusta seurannut kuinka hänen alkonkäyttö on nousussa. Keskustelu, kaikkien osapuolien kanssa, jos siihen on mahdollisuutta ja halua, rakkautta, läheisyyttä ja tukea auttoi ainankin minua. Vaikka repsahtelenkin välillä, ja mulle sanotaan tosi pahastikin, pyrin siihen että huomenna, toivottavasti paistaa aurinko ja risukasasta se pienikin nousee.
- jjöp
Onkohan tämä taas joku naisten jokaviikkoinen provo, jolla purkaa miehenvastaiset mielipiteet? Ainakin toimi nyt hyvin.
- -tiina
tässähän keskusteltiin asiasta joka koskettaa monia ja jos aloittajalla on mies holisti mutta onhan tässä keskusteltu myös naispuoleisestakin mutta sun laisias löytyy aina joka kyseenalaistaa keskustelut kun keskustelut jos ei sulla ole mielipidettä asiaan niin voithan aina sivuuttaa koko jutun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.1576317Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.2631697- 671254
Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei641127- 661115
- 511060
Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja
Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa891052Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!
Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau51048Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?
Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti481027- 35974