Viisivuotiaalle tytölle

hankimme koivuvaseliinia

Viime kesän alussa ostimme purkin. Muutaman käyttökerran jälkeen kyynärpäiden n. 7x4 cm:n kokoiset ihottumat hävisivät kokonaan! Ajattelin auringollakin olevat osuutta asiaan.

Mutta nyt ihottumaa on hoidettu talven mittaan noin viisi kertaa parilla voitelukerralla, aina siis kun on alkanut iho huonontua. Joka kerta iho on hoitunut kuntoon näillä parilla kerralla. Ja voidetta on kulunut vasta hiukan pinnasta!

Tässä yksi kokemus, ei välttämättä kaikille tepsi, mutta me olemme onnellisia kun noin hyvä apu löytynyt. Mitään muuta rasvaa ei edes käytetä, satunnaisesti perusvoiteitakaan.

Ja voide on mieto Nuvisal koivuvaseliini. Alavieskasta tilasimme netin kautta, maksoi jotain reilu 13 €.

2

742

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalle79

Samaa ainetta olen käyttänyt minäkin, mutta hiukan pidempään pitää kyllä käyttää että alkaa toimia. Ehkä johtuu myös siitä että on ihottumat olleetkin pidempään, vuosia jo. Kannattaa myös kokeilla auttaako jos jättää joitain ruoka-aineita pois, esim tomaatti,peruna, jne.

• kiiiiiia

mulla on paha toi spori.

oon 17 v

ja tää punkesi viime kesänä etelän matkalla

tuli vaan miettineeks miks se syyh niin kauheesti kuumina päivinä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      143
      3801
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      36
      2181
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      148
      2044
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      106
      1996
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      121
      1783
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1689
    7. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      86
      1629
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      289
      1479
    9. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      124
      1388
    10. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      79
      1245
    Aihe