Hei.
Olisiko jollain tietoa onko Etelä-Afrikasta mahdollista lentää esim. tansaniaan tai keniaan ja mitä tämmöinen voisi suurinpiirtein maksaa? Vai onko järkevämpää mennä mosambikin läpi esim. bussilla?
matkustaminen etelä-afrikasta
2
1437
Vastaukset
- tottakai
Tottakai se on mahdollista lentää Etelä-Afrikasta Tansaaniaan tai Keniaan, miksi ei olisi? Itse olen nyt kesäkuussa lähdössä Etelä-Afrikkaan reiluksi kuukaudeksi ja olen sieltä etelä-afrikkalaisen tuttavani kanssa lentämässä muutamaksi päiväksi Namibiaan. Itse olin vain huolestunut siitä, että tarvitsenko ylimääräisen viisumin Etelä-Afrikasta poistuessani toiseen Afrikan maahan. Etelä-Afrikassa toimiva Suomen lähetystö ainakin minulle sanoi, ettei viisumia tarvitse.
Hintatasoa en osaa sanoa, jos Tansaaniaan tai Keniaan olet menossa. Eiköhän se hinta riipu vähän vuodenajastakin. Oma lentolippuni Namibiaan maksaa reilut 300 euroa. Eli saat kyllä varautua maksamaan aika paljon lennosta kyseisiin maihin.
Itse en suosittele linja-auton käyttöä, viime vuoteni Etelä-Afrikassa ei nimittäin vahvistanut luottamusta busseihin. Usein linja-autoissa varastetaan matkatavaroita ym. "kivaa". Mutta toki päätös on sinun. Toivottavasti tämä auttoi - matkustanut mummeli
Eteläafrikasta on helppoa matkustaa muuallekin. Tosin siinä maassa riittää useammaksi viikoksi kokemuksia. Esim. seikkailuja järjestää:
Eternity Adventures
www.eternityadventures.co.za
suomeksi voi tiedustella myös ruotsin ohella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041821
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441579
- 1021523
- 801437
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2781218Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241080- 691071
- 381022