Perhossa taisi olla suviseurat viime kesänä.
Tänä kesänä seurat ovat Sievissä.
Kertokaapa perholaiset, kuinka pahasti seurat häiritsivät elämää. Onko odotettavissa meteliä, tukkosia teitä, unettomuutta yms.
Olisko parempi lähteä seurojen ajaksi karkuun?
perholaiset
6
1467
Vastaukset
- viimekesänä
tais olla kesällä -05. ei siitä mitään uneettomuutta tule! Pikkuisen ruuhkia saattaa tulla ei mitään häiriöitä.
- Vääräuskoinen kuntalainen
Oli häiriötä. Kaupoissa kilometrin mittaiset jonot ja hyllyt tyhjinä. Etukäteistieto oli, että ostavat seura-alueelta ruokansa. No jäipä rahaa kuntaan. Kunnan keskustan läpi menevällä 13-tiellä oli ruuhkia.
Suurin häiriö minun mielestä oli seurakentältä kuulunut mökä ilta-aikaan. Niillähän on jättiämyrit siellä, että voi kuulla sanaa. Meille annettiin tietoa, että menot loppuvat kahdeksalta. Mutta vielä puoliltaöin kuului saarna meille. Ja asun sentään kolmen kilometrin päässä siitä paikasta, missä saarnoja pidettiin.
Ei ollut itsellä mahdollisuutta lähteä muualle. Mutta jos sulla on, kannattaa vaihtaa maisemaa.- Kaaarlo
..kortsut ja kalja! Tekopyhiä paskoja!!!!
- legenda
Kaaarlo kirjoitti:
..kortsut ja kalja! Tekopyhiä paskoja!!!!
,,,,
- kaksi kauppaa
toisessa oli varauduttu väkimäärän tilapäiseen lisääntymiseen, toisessa kaikki loppu heti. Ajottain hyllyt tyhjinä muullonkin.
- oli kyllä
minä ainakin nautin täydellä varren mitalla. Sattu nuorehkoja naisia vuokralle ja olivat aika villejä.....,enkä ole ite lessu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728