Mistä saisi ostetuksi pesäpallon lyöntiverko kotipihalle
Lyöntiverkko kotipihalle ??
7
11121
Vastaukset
- Otso Karhu
Paikkakuntasi urh. liikkeestä. Ostin viime viikolla 4,2 x 8,4 kokoisen verkon hintaan 90 euroa.
- ostin verkon
pietarsaarelaiselta Kivikangas Oy:ltä.
On ihan hyvä.
- topikoo
Itse painiskelin saman ongelman kanssa pari vuotta sitten ja päädyin tällaiseen lähinnä kai golfin pelaajille tarkoitettuun lyöntiverkkoon, tai golf-verkon nimellä sitä ainakin pääasiassa myydään:
http://ekoinet.workspace5.smilehouse.com/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=2021048
Parin pihakoivun väliin viritettynä se on hoitanut hommansa oikein hyvin, eikä ole mennyt miksikään vaikka on ollut samoilla sijoilla kesät talvet. Aika läheltähän noinkin pieneen verkkoon tosin pitää lyödä, ettei tule naapurista ikkunalaskua...- Pesiksenpelaaja
no mäkin mietin just sitä asiaa että mistä sais suhtkot suuren lyöntiverkon pesäpalloon
ja toivoisin että se olisi aika halpa ja miten sen voi kiinnittää johonkin ja millä????
voitteko kertoa jtn vinkkei siit??
ja mä laittaisin sen johonkin tähän kotipihan koska ei jaksa lähtee polkeen2,5km lähimmälle lyöntiverkolle joka päivä jos haluaisi lyödä vain noin puoli tuntia kerrallaan
kiitos vinkeistä! - ihan itte tehty
Pesiksenpelaaja kirjoitti:
no mäkin mietin just sitä asiaa että mistä sais suhtkot suuren lyöntiverkon pesäpalloon
ja toivoisin että se olisi aika halpa ja miten sen voi kiinnittää johonkin ja millä????
voitteko kertoa jtn vinkkei siit??
ja mä laittaisin sen johonkin tähän kotipihan koska ei jaksa lähtee polkeen2,5km lähimmälle lyöntiverkolle joka päivä jos haluaisi lyödä vain noin puoli tuntia kerrallaan
kiitos vinkeistä!Googleta "lyöntiverkko" nimellä, sieltä tuli joku Raippaluodossa vaikuttava kalaverkkofirman nimi, jossa edullisimmat verkot ja pyysin vielä jotain "jätepalaa" niin lähetti semmosen ison kolmionmuotoisen palan, josta sai muotoiltua verkon. Kiinnitin verkon autotallin päätyyn.
- äippänä
ihan itte tehty kirjoitti:
Googleta "lyöntiverkko" nimellä, sieltä tuli joku Raippaluodossa vaikuttava kalaverkkofirman nimi, jossa edullisimmat verkot ja pyysin vielä jotain "jätepalaa" niin lähetti semmosen ison kolmionmuotoisen palan, josta sai muotoiltua verkon. Kiinnitin verkon autotallin päätyyn.
Minä ostin hyvän verkon huutonetistä.
- :S
meilllä ihan pensasaidaksi tarkoitettu verkko ja hyvin on toiminut monta vuotta ilman yhtään reikää tai edes reiän alkua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738