S60 tilat, lastenistuin ja rattaat

spacea

Miten mahtuu lastenistuin takapenkille? entä rattaat takakonttiin? Niin ja mitenkä aikuinen mahtuu takapenkille, jääkö jaloille turhan vähän tilaa?

13

2868

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lukko

joo siihen autoon ei mahdu juuri mitään on niin ahtaaks tehty.Oviaukot tosi ahtaat ja peräkontin aukko tosi pieni ei sovi lapsiperheelle.Yksinäiselle reissumiehelle matka autoks oiva peli.Esim.Getz paljon tilavampi vaikka pikkuauto.

• varten

on V70 joka on muuten sama auto, mutta farkku versio.

• Ford

Jos kuskilla on mittaa 190 cm ei taakse mahdu lapsikaan. Etsi sopivan kokoinen farkku niin elämä helpottuu kummasti.

• rerer

.. ottaa rattaat ja istuin mukaan ja mennä Volvolle kokeilemaan. Sittenhän sen näette!
      Laittakaa aikuinen etupenkille ja aikuinen taakse. Nopeasti ilmenee jos jalkatilat riittää.
      Ei pitäisi olla niin vaikeata tälläinen..

• Wanna-Be

S60 ei ole sellainen. Se on 2 aikuisen sportti.

• yber vulva

oli S60 kun 3 lapsi syntyi, tavaratila rattaiden kuljetukseen hieman pieni(sopi kun pujotteli). Suosittelen perheelliselle V70.

• S60 2.4D A

Tosi hieno ajaa, kuskin penkillä tuntuu kuin olisi herran kukkarossa. Kulkee hyvin. MUTTA ne takatilat.. voi hyvää päivää... Skoda Octaviassa enemmän takajalkatilaa. Toisaalta jos olisi enemmän tilaa, söisi se S80 markkinoita.
      Kaiken kaikkiaan S60 hieno loppuun hiottu auto, mutta ei perheelliselle.

• S60 onkin sportti malli kaksi henkiselle perheelle!! Perheellisille on suunniteltu v70 aivan oivallinen peli sekin. =)

• marra

Joo. Perheellisenä ehkä itekkin ottasin V70 mallin. Mutta näin vaimon kanssa kun vielä ollaan kahden, ei juuri parempaa ole kuin S60. Kaikki on kyllä ainakin meikäläisen vinkkelistä just eikä melkein. Sopiva auto matkalle ja kaupunkiin. Tykkään.

• ölkjklöj

Itse taas en ottaisi mitään sedania edes ilmaiseksi.
        Ei ole sellaiselle mitään käyttöä.
        Mahtuuko s60 malliin edes auton rengassarja takakonttiin, vai pitääkö vuokrata pakettiauto viemään renkaat renkasliikkeeseen vaihtoon.

heh,,

• bhiouyfo
        ölkjklöj kirjoitti:

Mahtuuko s60 malliin edes auton rengassarja takakonttiin, vai pitääkö vuokrata pakettiauto viemään renkaat renkasliikkeeseen vaihtoon.

heh,,

vaihtaisit renkaasi itse.. ei ole iso homma, vaikka renkaat perään mahtuisivatkin

• Pierre!
        ölkjklöj kirjoitti:

heh,,

Eikö ne pojat siellä rengashotellissa vaihda renkaita alle? Ainakin minun rengashotellissa näin toimitaan.

Renkaiden säilyttäminen omissa nurkissa on järjetöntä hommaa. Kyllä se varastotila omassa kodissakin maksaa, tai on sille muutakin käyttöä, kuin renkaiden varastointi.

Sorry; meni "vähän" off-topic jutuksi.

• Wanna-be
        ölkjklöj kirjoitti:

heh,,

Mahtuu 2 rengasta konttiin, 2 takapenkille. Ei ole lapsiperheen pakettiauto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1849
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1608
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1414
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1377
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1285
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1171
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1068
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      961
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      919
    Aihe