olkapäälle koskettaminen ohikulkiessaan?
Koskettaminen
14
5254
Vastaukset
- Koskettelija
Että pidän sinusta erittäin paljon.
- voisi olla
väärinkäsitys anatomiasta ..
http://www.youtube.com/watch?v=WDu2oWRW9Uo- nauraa..hah hah
..tuolle katkelmalle.
- koskettamisesta
itse teen sitä joskus, sillä hetkellä, kun tunnen mielettömästi jotain kohtaan jotakin. se on tavallaan tapa osoittaa toveruutta, "sinä riität juuri tuollaisena"-tyylisesti, samalla siihen liittyy aito rakkauden osoitus ainakin minulla. harvoin koskettelen, tietäisipä hän mitä merkitsee minulle, juuri silloin kun teen niin.
- paikkana
sellainen, ei liian "tungetteleva" eikä seksuaalinen. Ja voi tehdä julkisella paikalla herättämättä liikaa huomiota.
- niiiiin
paikkana kirjoitti:
sellainen, ei liian "tungetteleva" eikä seksuaalinen. Ja voi tehdä julkisella paikalla herättämättä liikaa huomiota.
olkapää on vaan sellainen, johon kosketettava ei varmaan oikeen osaa suhtautua. no haastetta pitää olla rakkaudessakin.
- osaa suhtautua?
niiiiin kirjoitti:
olkapää on vaan sellainen, johon kosketettava ei varmaan oikeen osaa suhtautua. no haastetta pitää olla rakkaudessakin.
tarkoitatko, että toinen ei tajua, mitä koskettaja tarkoittaa eleellä?
- sitä tarkoitan
osaa suhtautua? kirjoitti:
tarkoitatko, että toinen ei tajua, mitä koskettaja tarkoittaa eleellä?
Osuit naulan kantaan. Mä tykkään koskettaa olkapäähän ihan tosi mielessä!
- Anonyymi
Mutta esim. Jos nainen on ruvennut seurustelemaan jonkun muka "paremman" vaihtoehdon kanssa, niin mun mielestä sen on tosi typerää tulla koskettamaan sitä "huonompaa" vaihtoehtoa lohdun tai sympatian osoittamiseksi, todella typerää😑
- surku&parku
"olet niiiiin säälittävä"
- ei välttämättä
tarkoita yhtään mitään muuta kuin moi, heippa olet ok tyyppi. Omalla kohdallani sillä ei ole lainkaan romanttista merkitystä.
- ei muuta merkitystä
ei välttämättä kirjoitti:
tarkoita yhtään mitään muuta kuin moi, heippa olet ok tyyppi. Omalla kohdallani sillä ei ole lainkaan romanttista merkitystä.
tyyliin olethan niin tyhmä ja ruma, mutta kuitenkin ihminen.
- ihmisestä
ei välttämättä kirjoitti:
minulle olkapäähän koskettaminen merkitsee suhteellisen paljon. olen niitä ihmisiä, joka ei mene syliin suoraan, varsinkin jos juttu on muuten epävarmalla pohjalla. ilmaisen sillä rakkautta( on muutenkin hankala ilmaista sanallisesti tunteitaan, kun ei ole varma vastapuolesta). Seksi sitten kertookin erittäin paljon välittämisestä, jos sille tasolle mennään. Ei kaikkeen heti pysty, jostain on aloitettava, olkapäästä.
- kulttuureissa
eri asiaa. Minulle lähinnä sitä, että hei minulla on asiaa, silloin kosken toista olkapäähän, jotta saan hänen huomion. Toinen, että "anteeksi, väistätkö vähän", jos joku on väkijoukossa edessä ja melu kova.
Mutta kosketuksia on monenlaisia...kerran joku tuli takaa, kun istuin, koski niin hellästi molempia olakpäitä ja sitten sano vaan moi ja jatkoi matkaansa. Se tuntui erityisen ihanalta ja persoonalliseltakin, jäipä oikein mieleen..puolitutusta henkilöstä oli kysymys. Vinkki miehille, tuolla liikkeellä saatte ainakin jonkun naisen sekoamaan hetkeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717