haluaisin kysyä saako yyterissä jutella niin naisten, kuin parin kanssa? onko haitta, jos menee juttelemaan jonkun kanssa. terkuin nuori mies
saako yyterissä jutella naisten kanssa?
12
2312
Vastaukset
- valokuvaaja natu
ei siellä ole mitään puhumis kieltoa
ainoa sääntö yyterin naku rannalla on
olet alastomana ja joss katsot naisen haarojen väliin, tulee sinun levittää omia jalkoja samalla- nimimierkkiä
käyttäen kirjoitettu.
Kyllä joku on nyt erittäin lapsellinen.
Mitä pahaa pelkästään valokuvaamisesta kirjoittava valokuvaaja natu on tuolle lapelliselle nimimerkin lainaajalle tehnyt?
Kirjoitustyyli viittaa entiseen espoo peräkammariin, kuten typerääkin typerämpi ja lapsellinen viestin sisältökin.
Anna mun kaikki kestää, luulin tätä palstaa LAPSILTA KIELLETYKSI. - ?????
Onko hepin vatkaaminen haarovälin tuijottelun yhteydessä paheksuttavaa?? Saako vatkata niin että soosit lentää naisen päälle?
- olet kyttäämässä
????? kirjoitti:
Onko hepin vatkaaminen haarovälin tuijottelun yhteydessä paheksuttavaa?? Saako vatkata niin että soosit lentää naisen päälle?
Tuota Sinun pitää kysyä siltä naiselta, jonka pillua olet kyttäämässä.
Joku nainen saattaa jopa vastata myöntävästi, mutta suurin osa varmaan käskee sun painuun suoraan helvettiin. Joku voi jopa käskeä poikaystäväänsä leipomaan naamasi uuteen uskoon.
Valinta on täysin Sinun, mutta muista kysyä ja muista muutkin käytöstavat.
Tuollaisen perversion toteuttamisessa tarvitaan aina kytättävän suostumus, muista se! olet kyttäämässä kirjoitti:
Tuota Sinun pitää kysyä siltä naiselta, jonka pillua olet kyttäämässä.
Joku nainen saattaa jopa vastata myöntävästi, mutta suurin osa varmaan käskee sun painuun suoraan helvettiin. Joku voi jopa käskeä poikaystäväänsä leipomaan naamasi uuteen uskoon.
Valinta on täysin Sinun, mutta muista kysyä ja muista muutkin käytöstavat.
Tuollaisen perversion toteuttamisessa tarvitaan aina kytättävän suostumus, muista se!en ole siellä mitään vaginoita kattelemassa, vaan ihan uimaan ja myös juttelemaan ihmisten kanssa ei kai siinä mitään pahaa ole? juttelenhan kylpylän saunassakin ihmisten kanssa.
ei siellä niin tehdä, nyt erehdyt pahasti. eiköhän siellä nautita alastoomuudesta, ja uinnista. oletko sinä valokuvaaja? ja oletko kuvannut yyterissä? eikö sellainen kielletä siellä?
- tuomaris
nasupasu2 kirjoitti:
ei siellä niin tehdä, nyt erehdyt pahasti. eiköhän siellä nautita alastoomuudesta, ja uinnista. oletko sinä valokuvaaja? ja oletko kuvannut yyterissä? eikö sellainen kielletä siellä?
en ole kuvannut, miksi vaivautua
muut kuvaa ja kuvat ppäättyy, ennen pitkään nettiin muiden katseltaviksi.
ps. salaa kuvaajan tunnistat
-mies
-osittain vaatetettuna, yleensä shortsit 'käytännön sanelema juttu, alastomana hankkala kuljettaa kameraa/kamera kännykkää'
- koko ajan liikkeellä, etsien kuvaus kohdetta - olet kyttäämässä
nasupasu2 kirjoitti:
en ole siellä mitään vaginoita kattelemassa, vaan ihan uimaan ja myös juttelemaan ihmisten kanssa ei kai siinä mitään pahaa ole? juttelenhan kylpylän saunassakin ihmisten kanssa.
Höh?
Vastasin tuolle hemmolle, joka kyseli että, "Saako vatkata niin että soosit lentää naisen päälle?"
Ei pidä hermostua, vaan katsoa, mihin viestiin vastaus on annettu. - Valokuvaaja natu
nasupasu2 kirjoitti:
Ensinnäkin, tuon viestin oli kirjoittanut joku muu, kuin minä, Valokuvaaja natu, siis se alkuperäinen.
Esitit muutaman kysymyksen ja yritän nyt vastata niihin asiallisesti, ensimmääiseen kysymykseesi saitkin jo vastauksen.
"oletko kuvannut yyterissä?"
Kyllä olen kuvannut ja kuvia on myös julkaistukin asiallisessa yhteydessä.
"eikö sellainen kielletä siellä?"
Valokuvaaminen julkisella paikalla on täysin luvallista, eikä sitä voi edes kieltää, sanoo Suomen laki. Lain edessä kaikki julkisella paikalla olevat ihmiset on mahdollista valokuvata, riippumatta siitä, ovatko he täysissä pukeissa tai ilkosen alastomana. Kuvien julkaisemista on olemassa tietyt ehdot, joiden pitää täyttyä. Kuvan julkaisemisella EI SAA loukata henkilön kunniaaa, "Kunnianloukkaus. 1. Joka esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle 2.taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, taikka
muuten kuin 1 kohdassa tarkoitetulla tavalla halventaa toista".
Suomen lainsäädäntö ei tunne mitään kuvatulta pyydettyä ennakkolupaa kuvan ottamiseksi tai julkaisemiseksi, vaan mahdollinen kunnianloukkauskin tutkitaan ja tuomitaan VASTA teon tapahduttua. Suomessa EI OLE ennakkosensuuria, vaan kuvaajan täytyy TIETÄÄ, mitä tekee ja koska voi julkaista kuvan ilman rikosoikeudellisia seuraamuksia. Kuvan nettiin laittaminen on myös kuvan julkaisemista, joten kuvaajan on tuolloinkin oltava varovainen luvallisesti otettuja kuviaan nettiin laittamisen kanssa. - valokuvaaja natu
Valokuvaaja natu kirjoitti:
Ensinnäkin, tuon viestin oli kirjoittanut joku muu, kuin minä, Valokuvaaja natu, siis se alkuperäinen.
Esitit muutaman kysymyksen ja yritän nyt vastata niihin asiallisesti, ensimmääiseen kysymykseesi saitkin jo vastauksen.
"oletko kuvannut yyterissä?"
Kyllä olen kuvannut ja kuvia on myös julkaistukin asiallisessa yhteydessä.
"eikö sellainen kielletä siellä?"
Valokuvaaminen julkisella paikalla on täysin luvallista, eikä sitä voi edes kieltää, sanoo Suomen laki. Lain edessä kaikki julkisella paikalla olevat ihmiset on mahdollista valokuvata, riippumatta siitä, ovatko he täysissä pukeissa tai ilkosen alastomana. Kuvien julkaisemista on olemassa tietyt ehdot, joiden pitää täyttyä. Kuvan julkaisemisella EI SAA loukata henkilön kunniaaa, "Kunnianloukkaus. 1. Joka esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle 2.taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, taikka
muuten kuin 1 kohdassa tarkoitetulla tavalla halventaa toista".
Suomen lainsäädäntö ei tunne mitään kuvatulta pyydettyä ennakkolupaa kuvan ottamiseksi tai julkaisemiseksi, vaan mahdollinen kunnianloukkauskin tutkitaan ja tuomitaan VASTA teon tapahduttua. Suomessa EI OLE ennakkosensuuria, vaan kuvaajan täytyy TIETÄÄ, mitä tekee ja koska voi julkaista kuvan ilman rikosoikeudellisia seuraamuksia. Kuvan nettiin laittaminen on myös kuvan julkaisemista, joten kuvaajan on tuolloinkin oltava varovainen luvallisesti otettuja kuviaan nettiin laittamisen kanssa.älä kirjoita palturia minun nimimerkillä.
olen ollut 2 viikkoa, afrikassa kuvaamassa, ja heti olet minun nimimertkillä kirjoittamassa valheita.
lopeta heti, olen todella äksy akka joss astut varpailleni.
ps. en viitsi rekata nimimerkkiäni, kaikkien PITÄÄÄÄ tietää koska minä aito natu kirjoitan ja koska feikki natu - tuon näkee..
valokuvaaja natu kirjoitti:
älä kirjoita palturia minun nimimerkillä.
olen ollut 2 viikkoa, afrikassa kuvaamassa, ja heti olet minun nimimertkillä kirjoittamassa valheita.
lopeta heti, olen todella äksy akka joss astut varpailleni.
ps. en viitsi rekata nimimerkkiäni, kaikkien PITÄÄÄÄ tietää koska minä aito natu kirjoitan ja koska feikki natuJos nyt ei muusta niin siitä, että Aito Natu kirjoittaa oikein ja selkein lauserakentein.
Feikki-Natulla taas taitaa olla käsillään liian kiire jossakin muussa touhussa.
Niin kiire jopa ettei taida edes yhtä sanaa, saatikka lausetta, saada kirjoitettua oikein. - opettele kirjoittamaan
tuon näkee.. kirjoitti:
Jos nyt ei muusta niin siitä, että Aito Natu kirjoittaa oikein ja selkein lauserakentein.
Feikki-Natulla taas taitaa olla käsillään liian kiire jossakin muussa touhussa.
Niin kiire jopa ettei taida edes yhtä sanaa, saatikka lausetta, saada kirjoitettua oikein.Pisteen jälkeen aloitetaan aina ISOLLA kirjaimella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565450Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212387- 1141647
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2441637- 931487
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3271164Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91163Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3221157