Ihastuin yhteen tyttöön, joka työskentelee paikallisessa lounasravintolassa. Yritin viattomasti aina virittää pientä kekustelua kassalla, mutta koska olen aika ujo nättien naisten edessä, niin eihän siitä mitään tullut.. Lisä paineita tietysti tuotti myös se, että työkaverini pyörivät aina ympärillä samaan aikaan..
No, noin viitisen viikoa kävin ko. paikassa kuitenkin lopunaalla ja aina hirveitä odotuksia täynnä, mutta asia ei todellakaan edistynyt mihinkään suuntaan.
Lopulta sitten päätin ostaa tytölle kukkasia ja toimittaa ne hänelle. Mukaan laiton vielä pienen kortin, jossa toivoin hänen hymyilevän saadessaan kukkaseni. Kortin väliin laitoin käyntikorttini.
Perjantai iltapäivästä lähdin sitten juomaan kupin kahvia ja toimittamaan nuo kukkaset tytölle, mutta kuinka ollakkaan, paikalla oli sen verran muitakin ihmisiä, että en millään saanut itseäni rohkaistua, joten kukat jäivät autoon.
Jäin juomaan kahviani terassille ja odottelin väen vähentymistä. Silloin huomasin tytön kävelemässä ravintolan parkkipaikalla, minuun iski paniikki ja hyppäsin autooni ja ajoin tytön viereen. Hyppäsin pois autostani ja huusin tyttöä nimeltä ja viitoin luokseni. Sinänsä jo koomisen tilanteen lisäksi en edes jännitykseltä saanut muuta sanottua kuin "Älä nyt revi peliverkkareitas, mutta mä toin sulle kukkia". Iskin kukat tytön käteen ja toivotin hyvää viikonloppua, kuten tyttö myös minulle vähintääkin hämmästyneen näköisenä. Hyppäsin takaisin autoon ja kaasuttelin pois paikalta.
..no, kun on huono tekemään aloitetta niin minkäs sille..
..
Ei ainakaan näin
67
32371
Vastaukset
- ...........................
Mikäs tuossa meni pieleen? Onnistumiseesi vaikuttaa tietenkin, onko nainen vapaa vai varattu tai muuten kiinnostunut sinusta. Vaikka olisikin varattu, niin varmasti ilahtui saamistaan kukista. Ei kukkia saa joka päivä! Teit varmasti positiivisen vaikutuksen, vaikka kuinka mielestäsi esitit asian koomisesti.
Maanantaina näet tulokset! Kyllä se nainen aloittaa jutustelun, kun jää on murrettu :D Jos ei edes kiitä, niin jätä rauhaan!
t: N28- tarvitsee painostusta...
Ei miehet tee aloitteita...
ennekuin pienoisen painostuksen edessä...
on se helluntai sen verran velvoittava... - voi tehdä
tarvitsee painostusta... kirjoitti:
Ei miehet tee aloitteita...
ennekuin pienoisen painostuksen edessä...
on se helluntai sen verran velvoittava...aloitteita yhtä hyvin. ja tekeekin, kun antaa ajan kulua.
voi tehdä kirjoitti:
aloitteita yhtä hyvin. ja tekeekin, kun antaa ajan kulua.
Aika harvassa ovat suomessa naiset, jotka uskaltavat aloitteita tehdä. Tai ehkä vain minä olen nämä missannut. Kyllä ainakin tällaisen ujon miehen itsetuntoa hivelee, kun nainen näyttää kiinnostuksensa.
- Nimetön
Wilsson_02 kirjoitti:
Aika harvassa ovat suomessa naiset, jotka uskaltavat aloitteita tehdä. Tai ehkä vain minä olen nämä missannut. Kyllä ainakin tällaisen ujon miehen itsetuntoa hivelee, kun nainen näyttää kiinnostuksensa.
...sitten kun tekee aloitteen, niin miehet olettaa että sänkyyn vain ja heti! Missä on ne miehet, jotka haluaa ensin tutustua? Olisin onnellinen kukkapuskasta!
- Nainen-
Aika rohkeesti teit. Itse ainakin olisin imarreltu. Toivottavasti se ottaa yhteyttä!
- mikäs tuossa
pieleen meni? Siis suunnaton rohkeudenosoitus! Ja tosiaan jos ei neito lämpene, siihen voi olla 100 syytä, mutta eleesi oli ainakin ihana. Eikä mitenkään edes koominen. Eihän se tyttö sitä tiennyt miten paniikissa olit. Lycka till minultakin!
- Pelle-Mies
..joo, nyt vois hiljalleen vaikka kuolla pois..
- miten??
Eikö käynytkään hyvin sitten? miten tyttö reagoi?
- Pelle-Mies
miten?? kirjoitti:
Eikö käynytkään hyvin sitten? miten tyttö reagoi?
Ei käynyt hyvin. ..no reagointi oli kai kuitenkin ihan asiallista.. vaikken textareista niin välitäkkään..
- Ei mitään hävettävää
Pelle-Mies kirjoitti:
Ei käynyt hyvin. ..no reagointi oli kai kuitenkin ihan asiallista.. vaikken textareista niin välitäkkään..
Me ihmiset ollaan niin erilaisia ja kullakin on oma makunsa, millaiseen voi ihastua. Ehkä tämä tyttö oli jo varattu tai sitten et ole hänen tyyppiään.
Tekosi ei silti ollut mikään moka. Päinvastoin. Suurin osa naisista ilahtuu tuollaisesta kovasti ja joku voi jopa ihastuakin sen seurauksena.
- tyttönen20v.
teit aivan hirveän suoloisesti!! jos ei edes piristänyt ko tytön päivää niin sitten sillä on vikaa päässä!
- Pelle-Mies
No, toivottavasti piristivät kuitenkin...
- Pelle-Mies
kiitos
- aikaisemmin...
muistuttanut...
- on kekseliästä porukkaa
Tuollainen kansanviisaus saa nynnerötkin liikkeelle...
ei se Suomen kansa ihan tyhmää taidakaan olla... - tuli mieleen
Mikset ottanu Vanhsesta oppia ja antanu tosiaan lappusta kännyyn tilauksen ja rahan ohella...
- luppoaikaa...
Eikö olisi karseen yksinkertaista kysyä, lähdetkö joskus kahville... tai kaakaolle... tai jotain vastaavaa...
Ktsos, kun jotkut vastaa, ettei ne juo kahvia. Mitä sitä sitten siihen osaa enää lisätä... jää ihan sanattomaksi... - tasa-arvo
juu
- 7kansanedustajaa
Osuit täysin asian ytimeen nykysuomessa ja ongelma ei tosiaankaan ole pieni, eikä vähenemään päin.
Luepa 2 uutuus kirjaa:
MIES VAILLA TASA-ARVOA
ja
NAISTEN SEKSUAALINEN VALTA
Ja ala kirjoittamaan ympäri nettiä, lehtien toimittajille, tv toimittajille, politiikoille ja nosta asia aina vähän väliä kahvipöytä keskusteluihin jne jne - yllytä mukaan pari tuttuakin jne jne - jollei muuten niin tulevien poikalasten takia ja toisaalta se voi olla aika nautittavaa ja terapeuttista tällaisessa kulttuurissa ;) Melkein ihan yhtä hyvä nautinto kuin seksi näiden miehistyneiden ja lihoneiden nykynaistemme kanssa ;)
- hebbuli86
Kyllä tuo on aivan hyvä keino =)
Minusta olisi romanttista saada kukkia vaikka tilanne olisikin vähän hassu. Kyllä varmaan tyttö jäi miettimään että mikäs on homman nimi mutta ainakin herätit kiinnostuksen! Olisi mielenkiintoista tietää miten juttu etenee ;) on niin fiksuja, että riittää kun kysyy selkeästi "pannanks meillä vai teillä..?" Niillä kun ei mitään muuta ole mielessä, niin se on siinäkin mielessä nopeampaa toimintaa, molemmin puolin tytyväisiä. "Itkisitkö onnesta, jos..."
- minäkin...
panisin sua kunnolla? Nämä sun kaltaiset viestit on aikaas huvittavia. Se aika monelle miehelle sellasta fantasiaa edelleen, että nainen tekee *työn* Jos kuvittelet että naisilla ei muuta mielessä oot ihan pikkasen hakoteillä.
Nostan olematonta hattuani aloittajalle, hyvä ku olit rohkea... takuulla jäät mieleen enemmän kukkakimppuines kuin lauseella pannaanks meillä vai teillä:) minäkin... kirjoitti:
panisin sua kunnolla? Nämä sun kaltaiset viestit on aikaas huvittavia. Se aika monelle miehelle sellasta fantasiaa edelleen, että nainen tekee *työn* Jos kuvittelet että naisilla ei muuta mielessä oot ihan pikkasen hakoteillä.
Nostan olematonta hattuani aloittajalle, hyvä ku olit rohkea... takuulla jäät mieleen enemmän kukkakimppuines kuin lauseella pannaanks meillä vai teillä:)Kuusi lasta/neljä äitiä (ainaski).
- Elämä on
J-P.Sartre kirjoitti:
Kuusi lasta/neljä äitiä (ainaski).
Sä siis oletkin siitossonni. Nykynaisille ei tuo lisääntyminen ole monellekaan kovin tärkeää. Hakevat vain seksuaalista nautintoa eli miestä eivätkä mitään siitossonnia.
Elämä on kirjoitti:
Sä siis oletkin siitossonni. Nykynaisille ei tuo lisääntyminen ole monellekaan kovin tärkeää. Hakevat vain seksuaalista nautintoa eli miestä eivätkä mitään siitossonnia.
Sonni ja alfa-uros. Ja mitä taas naisten tarpeisiin ja haluihin tulee, niin huominen on monelle naiselle tärkeä päivä. Sekä lapsellisille että lapsettomille. Niin, että hyvää Lapsettomien Lauantaita kaikille asian omaksi tunteville. Sex and sperm and rock'n roll!
Nimim. Kyllä lähtee (laadukasta spermaa)..!
- Mie oisin
kyllä ollut otettu!! Voi kuinka suloista!!
- Wau !
Sinnikkyys palkitaan, en tiedä yhtään naista joka ei olisi imarreltu saamastaan huomiosta. Älä Lannistu vaan vie uudet kukat ja älä missää nimessä käytä mitään alapään ehdotuksia niin kuin tossa edellisessä viestissä neuvottiin.
Onnea matkaan - tintuliina tina
aivan uskomattoman suloinen ja romanttinen aloitus!!! Nykyään kun tällainen tapahtuu äärimäisen harvoin...
- mina-
Joo.. Onnea vaan :) Sitahan se ujous vahan tahtoo olla. Mutta Hieno suoritus silti.
- Rauduskoivu
Itse olisin ollut hurjan imarreltu ja vaikka ei välttämättä mennytkään tytön kanssa putkeen niin tuohan antaa sinulle uutta potkua tuleviin yrityksiisi, eikö? Taisi muija olla aika tyhmä, kun ei ottanut onkeensa tai sitten hän oli varattu. Joka tapauksessa suloisesti tehty. Tsemppiä sinulle, löydät vielä paremman kuin se kuppilan täti! :)
- alexndrea3
Ehkäpä hieman tökeröä kuitenkin tuollainen tutustuminen ? parempi jossakin toisissa foorumeissa tutustua ,miksi pitää just ulkonäön perusteella joku valita jossakin palveluammatissa ? Kun ei kuitenkaan tiedä millainen toinen on tosiaan ja mitä tahtoo .Jätä rauhaan jos ei hän kiinnostu .siinä ei mitään romanttista ,vain tyhmää .ja tosi tökeröä .
- nimimerkillä tuttu on!
onnea vaan sinne!! ja toivottavasti kaikki käy hyvin! ;D
ittellä sama ongelma, ujous. mutta kyllä pakko myöntää samaan tapaisia mulla on ollu, mutta eipä meikä onnistanu. toivottavasti sulle edes!! peukkuja!! :D - Tapsa-78
Kysyisin naiselta, että harrastatko kanssani anaaliseksiä jossain mukavassa paikassa?
- boxi
Mä ehdotan että eestäkö vai takkaa, ja pierasen oikeen kunnon leijan, näin nainen lämpenee ja jo ompi antia kokoyö.
- Rokkiapina
Meen kapakkiin ja tilaan stoben... ja iskijöitä riittää
-kundi82-- VAIKKA
tulisit tarjoon ittees :):)
- uskomattoman
rohkea tekemään aloitteita. Itselläni ei rohkeus ole ikipäivänä riittänyt moiseen. Mies 45 vuotta eikä ikinä iskenyt naista. :(
- v'ger
Olen tuonkin jutun kokeillut. Aikalailla samalla lopputuloksella. Niinkuin palautteesta huomaat, toiset ovat otettuja ja jotkut taas eivät. Naiset on siitä kummallisia olentoja että huomionosoitukset kyllä otetaan vastaan, mutta takaisinpäin ei aina saakaan mitään. Ainakaan sitä mitä toivoisi. Vaikka olisi takana pitkäkin katseflirtti (vaikka vuosi) ennen kukitusta. Siihen on useimmiten syynä se että sen vastapuolen elämä ja/tai elämäntilanne ei ole otollinen. Taikka sitten yksinkertaisesti ei naista mies kiinnosta. Ikävä kyllä. Onhan se toisinkinpäin samalla tavalla. Eivät kaikki naiset kiinnosta, puhumattakaan että kukittaisi ihastuksen kohteen. Aina vaan ei voi voittaa, ei edes joka kerta.
Älä silti vaivu synkyyteen! Meitä pellejä on tässä maailmassa aika paljon, mutta kukkapellejä vähemmän. Kun selviät pettymyksestä ja saat sielusi ja sydämesi järjestykseen, niin uutta matoa koukkuun vaan! Harkiten käytettynä kukittaminen on tehokas juttu! Sitä ei monet miehet harrasta edes pitkässä parisuhteessa.
Siksi toisekseen, ei ne kukat hukkaan menneet. Eikös hyvän mielen tuottaminen toiselle ole arvokasta sinänsä. Terveisiä vaan yhelle kukitetulle vaalealle naiselle... Ja jos kohde ei sitä tajua, niin ympäristö (kaverit) kyllä siitä muistuttaa.
Edelleen rohkaisen käyttämään tuota originellia tapaa lähestyä naista. Tiedätpähän että sulla on joku juttu mitä sä voit vielä tehdä, kun muu ei tunnu tepsivän. Se että kaksi ihmistä kohtaa muullakin kuin hydraulisella tasolla, eli siis henkisellä, on aina vähemmän todennäköistä. Jotkut ei näytä aina muuta tavoittelevankaan kuin sitä hydrauliikkaa... No saahan niitä ihmisiä lisää silläkin keinolla.
Koeta koota ittes, et sä ole mikään pelle. Jatka vaan valitsemallasi uralla sitkeästi, kyllä se elämäsi nainen vielä löytyy ja kukitetaankin!- P3ijooni
Mjooh, toi henkisellä tasolla kohtaaminen on just se juttu, jonka pitää synkata. Sen mä olen tähän ikään mennessä jo oppinut. Olen itse pelännyt sitä aivan perkeleen kauan ja päätin tuossa pari vuotta sitten, etten sitä enää tee. Hidas prosessi. Päätä pystyyn vaikka väkisin. Näkeepähän ainakin eteensä siten, jos ei muuta.
- ihanan yllättäin
muistan vieläkin vaikka yli vuosikymmen aikaa. avioliitossa vaan silloin olin. ihanan muiston sain. :) yx blondi
- vanukas85
..minä en ole koskaan saanut mieheltä kukkasia..olisin kyllä varmasti otettu jos joku toisi..
- P3ijooni
Kukkien uhrausta rakkauden alttarilla perkeles.
- ei ujo
reilu sataa kg??
- Tähtisafiiri
ei ujo kirjoitti:
reilu sataa kg??
Useimmat moukat eivät vain osaa tuoda kukkasia vaikka painaisi 25 kg.
- werew
Anna hänen nuuskia sisäisiä tuoksujasi.Hän lähtee tai sitten arvostaa rohkettasi.
- Retales_22
Hehe, tuohan meni itseasiassa aika hyvin :D
Jos ei lämpeä niin ei ainakaan sus oo vikaa. Uutta vaan putkeen. Kyllä se ujous katoaa ajan myötä. Itsevarmuus vaan kasvaa ku alkaa pikkuhiljaa oppia että pakit tulee 90 % naisilta. Sou wat. Maailma on naisia täynnä. Kyllä se oma löytyy ajan kans.
T:H (lähtee ettiin tulevaa vaimoa) - Mä ainakin olisin otettu -N30
Minusta tuo oli tosi hienosti tehty. =) Harva suomalainen mies ostaa kukkia naiselle. Olen kerran tainnut vuosia sitten saada kukkia ja nekin oli synttärien kunniaksi. Kyllä sen naisen nyt vähintään pitäisi kiittää kukista - minusta hänellä on kyllä huonot käyttäytymistavat, jos ei sitä tee. Ehkä hänkin on ujo ja kerää rohkeutta sen tekemiseen? Jos ei tämän naisen kanssa onnistu, niin ainakin olit aktiivinen ja kyllä se ihana nainen vielä joskus tulee vastaan. Toivottavasti miehet ottavat mallia sun teosta! Pieni teko saa hyvän fiiliksen aikaan, kun tietää, että sua on ajateltu.
- itselleni heilaa
olen ollut 6 vuotta yksin. Raha-asiani ovat huonossa jamassa ja itsetuntoni on nollassa. Olen luultavasti yksin loppuelämäni. Ei se ole ongelma, olen totutellut ajatukseen.
- ujo mies
Olis se kiva jos naisetkin iskis miehiä, niin ei naisteen sit tarvis valittaa et vaan rumat ja känniääliöt tulee jotain yrittämään.
Saa naiset ainakin haluamansa, tai näkis ainakin mitä ne pakit on.. - :PPPPPP
ONNISTUNEESEEN naisen iskemiseen kuuluu alkoholi, molemmat vähintään parin promillen kännissä. ja missään tapauksessa ei saa olla köyhä, ujo, nörtti, työtön, parrakas, raamiton, tyylitön, sinkku eikä intellektuelli.
- ei ujo
minusta on käsittämöntä että MIES ei pysty jutteleman naisen kanssa , mut sinähän olet "perus juntti" joka ei saa mitään selvinpäin :-((
- jahni-76
Eipä näytästä saavan heilaa vaikka haluaisi puhella ja tehdä tuttavuutta,syy on ihan siksi ettei perus ulkonäön omaava mies kelpaa nykyajan neideille/naisille,vaan pitää olla niin viimesen päälle komee että..
- sp86
Ainakin se tuntuu hyvältä...mutta ei kyllä koskaan tuota hyviä tuloksia. Paitsi jos on Johnny Depp tms.
- Kukkia saannut
Teit kyl ihan miehen työn:)
Mäkin joskus sain ihanat punaset ruusut yhdeltä mieheltä joka kävi luonastamassa joka päivä siinä launas baarissa jossa olin silloin töissä.
Mutta oli jättänyt kukat mun työkaverille kun tulin sinä päivänä vasta iltavuoroo töihin kun niillä oli viimeinen työpäivä silla työmaalla.
Eikä jättänyt mitään korttia eikä yhteystietoja en koskaan sit saannu edes kiittää niistä ruusuista.
Ja kun luin tän sun juttuus tuli mieleen heti se ujo poika nurkka pöydästä jolla oli söpö hymy et varmasti olisin lähtenyt treffeille tai soitttanut jos olis jättänyt tietosa:)
Kyl elämä on joskus julmaa - ME NAISET
Tämä ALOITTEIDEN TEKO, ELI ITSENSÄ PELIIN LAITTO JA MAHDOLLINEN KOKO OMAN PERSOONAN TYRMÄÄMINEN/HYLKÄÄMINEN on myös sellainen yksi iso asia mihin tasa-arvo keskustelu ei yllä! Koska se on suuri tasa-arvon vääristymä jossa kärsijänä on Suomen miehet. Vähän niinkuin esim. yleensä naisten seksuaalinen valta, palkaton asetyö tai raskaat/likaiset fyysiset työt valtiossa jne
Samalla kun Suomi on erojen ykkösmaita (avioliitot 50%, avoliitot 90%) ja naiset tekevät lähes 3/4 eroista tutkitusti - niin miehet tekevät ainakin tuon saman osuuden taas aloitteista/pakkien otosta!
(Ei tarvitse kuin vilkaista esim tuohon suomen suurimmalle treffi palstalle missä suomen miehet lähes säälittävästi anelevat ja kilvan kehuvat naisia näiden vieraskirjoissa, sama toistuu kaikkialla nykysuomessa...)
Ja jonkunhan (lue miesten pääsääntöisesti) tosiaan täytyy tämäkin uhrautuminen/velvollisuus yhteiskunnan hyväksi tehdä koko persoonansa kustannuksella sillä mm. syntyvyyskin on romahtanut, yhden ihmisen talouksia on erojen lisäksi Me määrä jne jne - kuolemme pian muuten sukupuuttoon tai ainakin niskaamme putoaa eläkepommi.
---
Maailman tunnetuin sosiologi on kirjoittanut osuvan kirjan tästä...
Franceso Alberon: Häälento
Se käsittelee nimenomaan nykyaikaa, ja naisten sekä miesten suhteiden yhtäkkistä muutosta, huippututkijan silmin maailmassa!
Kyseinen tutkija on kirjoittanut kirjat myös mm. häpeästä, kateudesta, rakkaudesta jne ennen tuota häälentoa ja on siis huippu asiantuntija maailmassa.
RANKKAA LUETTAVAA, vaikka asiaa vielä kaunistellaankin - sillä kirja on kirjoitettu jo tuossa 90 luvun alussa, eikä 2008 nykysuomessa, maailman feministisemmässä valtiossa...
HEITETÄÄNPÄ PIRUUTTAAN SITEERAUSTA SUORAAN ERÄÄLTÄ MAAILMAN YKKÖSTUTKIJALTA:
"Naisen ja miehen suhteissa on menossa vallankumous...miesten asema on syvästi muuttunut"
"Pojille, päinvastoin kuin tytöille, rakkaus ja seksuaalisuus ovat alun alkaen täysin eri asioita."
"Tyttöjen rakkaudenvalintoihin eroottinen arvoasteikko vaikuttaa paljon enemmän kuin poikien...heti herättyään tytöt kts niitä joilla on korkein eroottinen arvoasteikko, siis valtaa, kuuluisuutta jne"
"nykyään kaikki näyttää voimistuneen, koska nainen näkee televisiossa äärimmäisen korkean rakkauden mallin... myöskään painetta naimisiin ei enää ole...60 luvun jälkeen femismi muutti kaiken..."
"Nykyään miehet eivät ole lainkaan parempia. Tytöt ottavat ja jättävät noin vain. Aikoinaan juuri tytöt tavoittelivat avioliiton vakautta, nykyään taas miehet. Nykyään nainen onkin se joka menettää eroottisen kiinnostuksen, kun mies ei ole tarpeeksi korkea statukseltaan ynm. Ja turhautunut arvostelu tekee noidankehän, miehet aliarvioituneena vastaavat yhä huonommin heidän ihannettaaan."
"nykypäivän naiset ovat alttiita turhautuneisuudelle, sillä miehet joiden kanssa he ovat tekemisissä päivittäin, pystyvät yhä vähemmän yltämään heidän unelmiensa mittaiseksi."
"Nykyään miehet tavoittelevat avioa, naiset nöyryttävät, jättävät - on kuin roolit olisivat muuttuneet"
"Mitä tapahtuu tulevina vuosina? naisten pyrkimystaso ei voi jatkuvasti pysyä näin korkealla, sillä se johtaa liian usein pettymyksiin. Mutta yksi asia tuntuu selvältä, muutoksen päähenkilöitä, sen liikkeellepanijoita ovat naiset..."
ELI SIINÄ MAAILMAN YKKÖSLUOKAN TUTKIJAKIN JO TOTEAA, ETTÄ HYVÄT NAISET - TÄMÄ EI VOI ENÄÄ JATKUA NÄIN... JA KAUHISTELEE, ETTÄ MITÄ TULEE TAPAHTUMAAN MIEHILLE?
----
No, entä syy tähän yhtääkiseen naisten luomaan kehitykseen. Miksi näin?
Kiteytettynä syy löytyy 2008 vuoden uutuuskirjasta, kyse on pohjimmiltaan naisten vallanhimosta:
NAISTEN SEKSUAALINEN VALTA
Naisten "voi olla" vaikea ymmärtää sitä seksuaalisen niukkuuden maailmaa, missä suurin osa miehistä elää koko ajan, sanoo yhteiskuntatieteilijä Henry Laasanen.
Ja hänestä naiset aliarvioivat myös sen työn määrää, jonka miehet joutuvat tekemään geneettisen ohjelmansa takia.
Sillä pariutumismarkkinoilla valinnan valta on naisilla!, joille pelkkä seksi ei riitä kuten miehille.
Laasanen analysoi seksuaalisuutta lmiönä, jota miehet haluavat, mutta naiset hallitsevat ja hankkivat siten resursseja haltuunsa markkina-arvolla, jota yhteiskuntateoriat eivät huomaa.
Kumma kyllä miesten pelkällä seksuaalisuudella ei keskimäärin ole juurikaan arvoa, vaan miesten on tarjottava muita resursseja naisille vastikkeeksi seksistä.
Eduskunnan puhemies Riitta Uosukainen sanoi naisten käyttävän seksiä "vallan välineenä". Lenita Airisto suuttui siitä. Lausunto oli hänestä "äärimmäisen loukkaava naisia kohtaan", ja hän väitti pärjänneensä itse aina pelkällä älyllään.
Miksi hän sitten meni missikisoihin ja suostui Suomen neidoksi?
Ex-feministi W. Ferrellin ja geenitutkija R. Dawkinsin mukaan missikisat ovat naisten kamppailua seksuaalisesta vallasta. Lenita Airisto nosti siis missiydellä omaa seksuaalista markkina-arvoaan, mutta esittää feministiä feministiä.
TEESKENTELY ON SÄÄNTÖ NAISTEN SEKSIVALLASSA.
Itse feministijohtokin poseeraa jo räikeän punaisissa bordellisaappaissa.
Muoti ja meikit ovat vaihtoteoriassa naisten välistä kilpavarustelua ...."
----
Tämän yllä olevan kaltaisella feministipropagandalla ollaankin saatu Suomessa ennennäkemätön tilanne jossa tosiasiassa monessa kohtaa mies on alakynnessä, mutta silti hän on julkisesti "kaikkeen syyllinen" mediassa ynm ja nainen muka se uhri.
Miettikääpä vaikkapa "palkaton pakkotyö vankilaa kovemmissa olosuhteissa vain toiselle sukupuolelle", eli asetyö tai se että miehet tekevät kaikki oikeasti raskaat, likaiset ja kylmissä olosuhteissa tehtävät valtiolle hyödylliset työt (esim raksa, lvi, metalli, tietyöt, metsä) - mutta näissäkään naiset eivät halua mutta kuin vain rusinat pullasta, ei mitään perustason töitä vaan he haluavat olla huippupalkkaisia puolustusministereitä (rehn) ja ylipäälliköitä (halonen) ja esim metalli tai metsätöihin he eivät ollenkaan halua muuten mitään naiskiintiötä, mutta kuin tietysti huippupalkkaisiin johtokuntiin...
---
ET SELLASTA... sääli Suomen tulevia poikalapsia meidän tohveleiden takia...- ***
"Nykyään miehet tavoittelevat avioa, naiset nöyryttävät, jättävät - on kuin roolit olisivat muuttuneet"
No tossahan se tuli. Ei ole kyse mistään tasa-arvosta kummankaan sukupuolen taholta, vaan ainoastaan siitä kumman hallussa se valta on.
Surullista, helvetin surullista.
Sitä en kylläkään ymmärrä miksi nyt pitäisi olla erityisen huolissaan miehistä yhtään sen enempää kuin naisistakaan... ymmärrys ei vaan pelaa, ja petrattavaa löytyy molemmilta. - Niin nainen
Kaikella hyvällä kirjoituksessasi on joitain mielestäni turhia kärjistyksiä ja yleistyksiä.
Esim. nykyään on monia naisia, jotka tekevät aloitteen. Moni mies on valitellut sitä, että suomalaiset naiset ovat nykyään liian hyökkääviä ja että miehiseen luontoon kuuluu se, että miehen täytyy kokea olevansa se, joka "saalistaa". Minutkin voi luokitella kuuluvaksi hyökkääviin naisiin. Omassa suhteessani juuri minä olin se, joka teki aloitteen, "iskin" mieheni ja niin suorasukaisesti, että hän on sanonut hieman järkyttyneensä siitä silloin, joskin myös ilahtuneensa. :)
En pitäisi Franceso Alberonia maailman tunnetuimpana sosiologina. Moni ei ole tuota nimeä kuullutkaan. Sensijaan Galtung, Max weber, Emile Durkheim ja Erik Allard ovat nimiä, jotka jokainen on jossain yhteydessä kuullut. Tunnettu Alberoni kyllä on, myönnän. Itsekin olen ostanut ja lukenut hänen kirjoittamansa kirjan Kateus. Ja kirjan luettuani voin todeta siinä olevan paljon järkeä.
Siteerasit sosiologia: "Tyttöjen rakkaudenvalintoihin eroottinen arvoasteikko vaikuttaa paljon enemmän kuin poikien...heti herättyään tytöt kts niitä joilla on korkein eroottinen arvoasteikko, siis valtaa, kuuluisuutta jne".
-Nykymaailmassa (ainakin markkinavoimien hallitsemissa länsimaissa) niin miehet kuin naiset pyrkivät löytämään parikseen henkilön, jolla on mahdollisimman korkea status, rahaa ja valtaa. Eivät insinööri- ja lääkärimiehetkään enää tyydy pienipalkkaiseen ja huonosti arvostettuun sairaanhoitajavaimoon, vaan heidän on valloitettava hyvin tienaava juristi. Mutta esim. oma valintani osui köyhään ja tuntemattomaan mieheen, jolla vain sattui olemaan muista syistä johtuva mieletön seksuaalinen vetovoima.
"nykyään kaikki näyttää voimistuneen, koska nainen näkee televisiossa äärimmäisen korkean rakkauden mallin..."
- Mikä on se äärimmäisen korkea rakkauden malli, mikä TV:ssä on nähtävissä? Minä en näe siellä muuta kuin tämän sairaan yhteiskuntamme oireiden kuvausta: Ihmisten nöyryyttämistä, erilaisia pelistä pois pudottamisleikkejä ja silmitöntä väkivaltaa sekä piittaamattomuutta muita ihmisiä, eläimiä ja luontoa kohtaan.
"Naisten "voi olla" vaikea ymmärtää sitä seksuaalisen niukkuuden maailmaa, missä suurin osa miehistä elää koko ajan, sanoo yhteiskuntatieteilijä Henry Laasanen."
- Mistä nykypäivänä voi löytää maailman, jossa ihmisten olisi mahdollista niin halutessaan elää seksuaalisessa niukkuudessa? Mistä maailmast tuo Laasanen oikein puhuu? Seksi ja seksuaalisuushan lyö kasvoille jokaista kulkijaa joka kadunkulmasta. Minusta kyseessä ei ole vallankäyttö. Päinvastoin myös naiset ovat tässä tilanteessa hyväksikäytettyjä miesten ohessa. Markkinavoimat esineellistävät naisia ja tekevät naisten kehosta kauppatavaraa ja markkinavoimat käyttävät miesten seksuaalista himoa houkuttimena, jolla miehet saadaan sidottua orjiksi ja paiskimaan töitä, jotta pystyisivät ostamaan kaiken sen, mitä heidät on saatu luulemaan tarvisevansa (tai heidän vaimonsa tarvitsevan), jotta olisivat onnellisia. Molemmat ovat uhreja, niin miehet kuin naiset.
Lenita Airisto on bisnesnainen, joka on ymmärtänyt käyttää ulkonäköäänkin apuna uralla etenemisessään. Missikisat ovat yksi keino saavuttaa julkisuutta ja päästä liikemaailmassa eteenpäin. Ne kyllä minusta esineellistävät naista, mutta ymmärrän sen, että jotkut haluavat käyttää hyvää ulkonäköään edukseen liike-elämässä. Ja niin tekevät nykyään miehetkin. Miehilläkin on jo omaa kosmetiikkaa ja he käyvät kauneusleikkauksissakin yms. lisätäkseen markkina-arvoaan työelämässä. Tämä sairas yhteiskuntamme edellyttää, että ihmisen tulee olla nuori, kaunis ja pystyvä. Tämän yhteiskuntamallin ovat luoneet nimenomaan tätä maailmaa johtavat miehet. Kärsijöinä olemme vain me tavalliset ansiotyötä tekevät miehet ja naiset.
"Miettikääpä vaikkapa "palkaton pakkotyö vankilaa kovemmissa olosuhteissa vain toiselle sukupuolelle", eli asetyö tai se että miehet tekevät kaikki oikeasti raskaat, likaiset ja kylmissä olosuhteissa tehtävät valtiolle hyödylliset työt (esim raksa, lvi, metalli, tietyöt, metsä) - mutta näissäkään naiset eivät halua mutta kuin vain rusinat pullasta, ei mitään perustason töitä vaan he haluavat olla huippupalkkaisia puolustusministereitä (rehn) ja ylipäälliköitä (halonen) ja esim metalli tai metsätöihin he eivät ollenkaan halua muuten mitään naiskiintiötä, mutta kuin tietysti huippupalkkaisiin johtokuntiin..."
Suomessa on asevelvollisuus. Mutta miehillä on oikeus suorittaa se myös siviilipalveluksena tai sitten hakea lääkäristä paperit palveluksesta vapauttamiseksi. Nekin paperit on tietääkseni helppo saada. Ei tarvitse kuin kertoa, että ei kestäisi siellä.
Mitä tulee noihin likaisiin ja raskaisiin töihin, niin mistä johtuu, että esim. hyvin monien suomalaisten halveksimalle (tuli ilmi sairaanhoitajien työtaistelun aikana) hoitoalalle opiskelemaan ei löydy miehiä vaikka heille annetaan vielä pääsykokeissakin ylimääräisiä miespisteitä.
Olen siis kanssasi samaa mieltä monista asioista, mutta naisten syyksi en tätä länsimaiden tilaa laita. Syy on kyllä toisaalla. Koko yhteiskuntaamme ohjaavat arvot ovat täysin pielessä ja siksi todella säälin ihmistä, joka elää tämän päivän Suomessa ja vielä enemmän seuraavaa sukupolvea, jos kehitys jatkuu samaan suuntaan.
Sinulle toivon, että löydät elämääsi naisen, jota kohtaan tunnet aitoa rakkautta ja joka vastaa siihen samalla mitalla takaisin. Olet ilmeisesti joutunut pettymään pahasti jossain naissuhteessasi, mutta älä lannistu siitä. Kaikki naiset eivät ole samanlaisia. säälijät on sairaita. Kokeile empatiaa, se on huomattavasti terveempi tunne toisia ihmisiä kohtaan, ja voi jopa johtaa johonkin hyvään.
J-P.Sartre kirjoitti:
säälijät on sairaita. Kokeile empatiaa, se on huomattavasti terveempi tunne toisia ihmisiä kohtaan, ja voi jopa johtaa johonkin hyvään.
se on MIES joka antaa, nainen ottaa vastaan (siittimen, sperman). Naiset ei käytä edes kondomia. Miehen pitää tehdä sekin...
- Nimetön
No siis kappas vaan, nyt täytyy itsekin kommentoida kun sattui tarina, joka riipaisi itseäkin, heh. Voin kyllä samaistua tuohon oloosi erittäin hyvin, ei saa sanaa suustaan silloin kuin pitäisi. :)
Itse kanssa juuri painin ujouden kanssa ja eihän se helppoa ole mennä tytölle sanomaan tunteistaan tai ehdottomaan tapaamista. '
Itsellä ollut myös samanlainen tilanne, mutta kukkakimpun sijasta kirjoitin kirjeen ja lähetin neidolle. Noh, se sitten meni miten meni. Mutta siulle onneaa tuon kanssa ja toivottavasti saat neidon itsellesi. :)
On se rakkaus niin ihinaa, hih. :) - siltis
Olin aivan varma, että lopusta tulee vähintäänkin "onnellinen." Oli niin ihanan romanttista, että kukkia ajattelit;)
Menestystä, olet aivan oikeassa suunnassa. Rohkeutta vain lisää:D - voi ei
voi miten ihana ajatus tyttö varmasti piti siitä,mutta ota itseäsi niskasta kiiinni ja rohkastu puhumaan tytölle kyllä se siitä lähtee ja eihän sitä tiedä jos vaikka tytöllä olisi samat tunteet kuin sulla,
- .......
Olen nyt vähän inhorealisti ja kerron suoraan teoriani asiasta. Kaikki naiset noissa yläpuolisissa viesteissä kehuu kuinka ele on ihana ja ihme jos ei tyttö lämpene jne. Itse olen kuitenkin 100% sitä mieltä että tällainen kukkien vieminen ja kortin laittaminen on vain KOMMUNIKAATIOTA. Se vain välittää viestin. Se, johtaako se haluttuun lopputulokseen, riippuu henkilökemioista. Jos tyttö ei koe teidän välillä sellaista kemiaa että tuntisi sinuun vetoa, niin on ihan sama mitkä sanat hänelle sanot tai minkä eleen teet. Kun taas kenties joku toinen mies, johon tämä tyttö tuntisi vetoa ja jonka kanssa kemiat osuisivat yksiin, voisi mutista mitä tyhmää tahansa ja siitä se voisi lähteä vaikka heti.
Hyvin nuorena luulin, että naisten iskemisessä on kyse siitä mitä sanoo tai tekee. Vähän vanhempana tajusin ettei näin ole, vaikka useat kaverini jankuttivat että nimenomaan muodollisilla eleillä olisi suurikin merkitys. No, nämä kaverini olivat sellaisia joille riitti naisia, koska heillä oli terve itseluottamus ja kunnollinen supliikki - kyllähän heille riitti useinkin naisen saamiseksi se että tekevät vain jonkin eleen jonka tarkoitus on kommunikoida että on kiinnostunut, ja loppu sujui itsestään. Itse olin epävarma ja estynyt poikanen, jonka itsetunto ei ollut aivan kunnossa. Omalla kohdallani puolestaan tuntui olevan yhdentekevää kuinka hienosti tein mitä tahansa - nainen näki nopeasti tyhjien sanojen ja eleiden läpi eikä ollut kiinnostunut. Koska naiset eivät pidä epävarmoista ja itseään anteeksipyytelevistä miehistä (vaikka nämä kuinka yrittäisivät esittää coolia). Itse löysin ensimmäisen tyttöystäväni vasta, kun olin ensin saanut itsetuntoni kuntoon. sittehä on isketty
- tarjoilija.
Perusvirheesi oli, että yritit iskeä tyttöä hänen työpaikallaan ja hänen ollessaan töissä. Arvaa moniko asiakas tekee samaa? Tai puhuu härskejä. KUKAAN itseään kunnioittava tarjoilija ei syö kuormasta, eli anna tulla itsensä asiakkaan iskemäksi.
Hyvää oli se, että otit kontaktia tytön ollessa vapaa-ajalla. Täällä voit hänet saada - jos haluat. Toki sinulla meni pupu pöksyyn, mutta JOS haluat hänet, teet tuttavuutta häneen jossain muualla kuin hänen työpaikallaan, ja hänen ollessa töissä! Siten viestität, että olet aidosti kiinnostonut.
Valtaosa niistä "kuolettavasti rakastuneista" asiakkaista ei muuten edes tunnista kadulla vastaan tullessa..... jee jee. - Sodexhon työntekijä?
Varma piparin saanti,jos on kyse eräästä sodexhon työntekijästä!
Nimin.Kokemusta on.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577320Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393594Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3711978Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651816- 861459
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164