kertokaa kokemuksista, mikä on se BEST, juuri SE OIKEA kauriille??? Miehelle ja naiselle, päteekö samat asiat ja ominaisuudet kumppanissa?
kauriin paras kumppani?
10
3729
Vastaukset
- ~Aquagirl~
Kauris & vesimies, ovat kuin luodut toisilleen...
En tiedä ovatko kaikki, mutta ainakin minä ja
hän. Luonteenpiirteet eroavat toisistaan, osa
kuitenkin täydentää ja yhtäläisyyksiäkin löytyy.
Unelma pari, luulen että hän on juuri Se Oikea - ¤noita¤
Riippuu molempien syntymäkartasta. Jollekin kauriille voi olla jousimies yks niistä parhaimmista kumppaniehdokkaista ja toiselle voi olla härkä.
- AngelDeAmor
Olen paras kumppani ihanalle kaurismiehelleni, ehdottomasti, väittävät horoskooppigurut mitä tahansa!
Olen siis kaksosnainen, hellä, rakastava ja syvällinen, ehkä poikkeuksellinen koska minulla on nousevana merkkinäni kauris joka tasapainottaa vilkkauttani ja auttaa ymmärtämään vakavamielistä rakastani.- minä vaan
Mulle ainakin sopii kalat aivan loistavasti. Se on rauhottanu mun nuoruuden villeyttä todella paljon ja kaverit sanoo et oon muuttunu todella paljon. Rauhallisempaan suuntaan. Rauhallinen Kala uros saa mun hulivili luonteen vähän enemmän kaurismaiseks =) ja kaikki toimii joka tasolla. Nykyään osaan jopa keskustella.
- kaurislady
Härkä oikein hyvin! Ainakin naiselle. Myös Kalat saattaa saada kutkutusta aikaan, mutta pidemmänpäälle homma kaatui omalla kohdallani. Kaloista saa oikein mainioita ystäviä!
Muita hyviä ystäviä voi olla vastakkaisesta sukupuolesta Skorpioni ja Kaksoset.
Mutta härät saa pään pyörälle.
Ehdoton ei on oinas!!! - marica
Omalle kohdalle osuneista olen huomannut että kaksos-mies on aivan jotain gamalaa! Ensin se kiehtoo ja sitten saa aivan raivoihin!
Vaaka ollut paras kumppani kaikenkaikkiaan.
Toinen kauris ei oikeen stemmaa myöskään..
eikä skorpioni..
Neitsyt on myös hyvä ;) - Kauris
Kauriille paras ystävä olis varmaankin kaksonen, ja elämänkumppaniksi toinen kauris tai härkä. ja vesimiesikin on hyvä. en tiedä mistä syystä, mutta näin on tullut luettua, ja olen itsekkin kokenut tämän. Hyvä ystäväni on kaksonen, ja poikaystäväni on kauris, ja tulemme mainiosti toimeen. kauris saattaa kaivata toista samanlaista luonetta, kuin itsekin on. yhtä vahvaa luonnetta.
- maamerkki
Tulen merkit (leijona,skorpioni ja jousimies) kierrä kaukaa. Niillä on outo ego kauriiden suhteen.
- Skorpparinainen
Niin siis tulen merkkejä ovat oinas, leijona ja jousimies. Skorpioni ja Kauris sopivat hyvin yhteen, maa tarvitsee vettä :).
- kaurisn7
Kaurisnaisena (nousumerkkini on leijona) olen kokenut kaikista eniten vetoa jousimiehiin. En tiedä mikä siinä on... Jotenkin pystyn samaistumaan heihin ja tunnen olevani positiivisemmalla mielellä kuin muiden merkkien seurassa. Ja tunnen itseni "elävimmäksi" ja innostuneeksi heidän seurassaan.
Vastaavasti toisen kauriin kanssa olo on ollut todella tylsää, en ole saanut siitä mitään intoa tai muutakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717