miten se tehdään vaimon tai oman äidin osalta ?
viikon päästä
21
722
Vastaukset
- ei siis -
yhtään mitenkään!
Äidillesi vie se ruusukimppu, taas! Ja mielellään veijoesson paperissa...viime tippaan ostettuna..- mies*
kuin äiti. Ei kai äitienpäivälahjan/kukan antajan tarvitse olla saajan lapsi.
- poki
mies* kirjoitti:
kuin äiti. Ei kai äitienpäivälahjan/kukan antajan tarvitse olla saajan lapsi.
PITÄS NEKIN SAADA KELAN KORVATTAVAKSI, NIIN VOIS ITSE KUKIN NIITÄ JAKAA KAIKILLE ÄIDILLISILLE IMEISILLE !
- mies*
lahjakortti jalkahoitoon.
- aatami autuas
jo vakiintuneen perinteen mukaan: Alko:n lahjakortti.
- HTZA
hikeä ja kyyneleitähän on jo kulunut.
Ottakaa todistus mukaan ja käyttäkää kypärää.- Heikunkeikku
...oli hyvä :)
Saanen nauraa... - HTZA
Heikunkeikku kirjoitti:
...oli hyvä :)
Saanen nauraa...Mutta asia oli pikkuisen vakavakin, verestä on puutetta.
A,O ja hiutaleet. - Heikunkeikku
HTZA kirjoitti:
Mutta asia oli pikkuisen vakavakin, verestä on puutetta.
A,O ja hiutaleet.vakavasti sanottuna, vakavasti minä nauroinkin :)
Itselläni on sellainen veriryhmä, että sitä ei koskaan ole "varastossa". Heikunkeikku kirjoitti:
vakavasti sanottuna, vakavasti minä nauroinkin :)
Itselläni on sellainen veriryhmä, että sitä ei koskaan ole "varastossa".sellaista, että sitä on minussa kaikille muillekin veriryhmille.
- Heikunkeikku
Pirrejuupas kirjoitti:
sellaista, että sitä on minussa kaikille muillekin veriryhmille.
...mikäs se semmonen veriryhmä on?
Vai oliko se niin, että O käy monelle? Mulle ei käy muu, kuin A- - HTZA
Pirrejuupas kirjoitti:
sellaista, että sitä on minussa kaikille muillekin veriryhmille.
sellainen "verevä".
Sillä kyllä kuvataan ylipainoista, vanhahkoa naista?
Jolla ylipaino aiheuttaa verenpainetta ja se näkyy poskilla.
- Heikunkeikku
....ruusuja.
Eikä mitään miniruusuja. ISOJA ne olla pitää.
Vaimolle hajuvettä, jos tykkää tuoksuista.
SUUKKOJA aivan valtavan VALTAVASTI. Halauksia ja erityisen kauniita sanoja, kuinka IIIIHANA vaimo sinulla on ja tosi hyvä äiti lapsillenne.
Ehkä siitä sitten kehkeytyy vielä jotakin muutakin:)
Äidille jotakin yövoidetta, kosteusvoidetta tai silmänympärysvoidetta. Tai/ja lahjakortti kampaajalle.- s.ääliö!
Sehän on ÄITI_ENpäivä, eikä vaimonpäivä!
En minä vie ukolle mitään isänpäivänä, lapset saa sen hoitaa, ISÄLLE ni mä vien...
Ei puoliso ole sun Isä/Äiti! - Heikunkeikku
s.ääliö! kirjoitti:
En minä vie ukolle mitään isänpäivänä, lapset saa sen hoitaa, ISÄLLE ni mä vien...
Ei puoliso ole sun Isä/Äiti!...ajattelet noin. Ajattele vaan.
Minä ajattelen eri tavalla, saanhan :) - kateellisuus huipussaan
s.ääliö! kirjoitti:
Ei puoliso ole sun Isä/Äiti!Onnea vain happamaamaan liittoonne :DD
Miten voit?
mies vaimoaan muistaa äitienpäivänä. Ja äitiään. Miksi ei muistaisi. Saivartelua kaikki syyt ettei tarvitsisi juhlistaa äitienpäivää. Ilman puolisoitamme emme olisi päässeet äideiksi tai isiksi, miksipä ei siitä riemusta juhlakaffeet keitettäisi. Kaksi kertaa vuodessa
- Milli Eemeli
Aikoinaan toin aina ruusuja, sitten tuomani muuttuivat hänen silmissä helvetinmoisiksi raaskuiksi.
Joten unohdetaan koko juttu.Jos tänä äitienpäivänä et kukkia osta niin toki vaimoasi kaduttaa, kun muistaa miten on sinua kaltoin kohdellut. Tai tuo kuitenkin vielä komeempi kimppu. Kostamalla ei ne vääryydet parane ikinä. Usko vaan.
- aviomiehen
Piinaviikko alkaa, siis. Mitä perk... tänä vuonna. Neljä vuotta sitten aamutossut, kolme v yöpaita, aamutakki, hajuvettä.
Nyt on pakko ottaa neuvoa-antavaa. Mutta mistä pullosta, viskipullosta... votkapullosta.... kossupullosta...konjakkia. antaa olla- Lisbet
Vie vaimosi teatteriin, syömään ja tilaa kotiisi siivouspartio.
Tietenkin tarkoitan päivänäytäntöä, esim. lauantaina.
Ikkunat ja kaikki muukin putipuhtaaksi, jollei siitä vaimo ilahdu on "pilalla".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.24010127Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.3912707- 831563
Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei851531- 761419
- 641379
Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!
Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau81329Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?
Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti581323Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja
Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa971225- 361156