Näkyykös MM kisat muuten webin kautta samaan tyyliin kuin esim F1 simulcastin avulla.
Onko jollain heittää linkkiä tänne sivustolle ?
Kiittää & kumartaa :)
MM LIVE lähetys WEBISSÄ
5
724
Vastaukset
- löytyy
tälläsen saitin löysin kun itse en matseja pääse katsomaan kun olen ulkomailla.
www.myp2p.eu
ja eikös yle näytä nuo matsit netin välityksellä? (tosin ei ulkosuomalaisille)- ------jjj--------
kyselin sopcastista ja tästä samaisesta aiheesta toisessa viestiketjussa, oletko saanut ihan katsottua noita pelejä ja kuinka ihmeessä? ite vaan kuulen ääntä muttei kuvaa näy.
- kun teet näin
------jjj-------- kirjoitti:
kyselin sopcastista ja tästä samaisesta aiheesta toisessa viestiketjussa, oletko saanut ihan katsottua noita pelejä ja kuinka ihmeessä? ite vaan kuulen ääntä muttei kuvaa näy.
eli tuv playeri ja kanava 67813 :)
tiedätkös saakos jostain suomalaisen radiokanavan vielä kuulumaan, mertarantaa vois kuunnella ton sijaan :) - suomalainen radio
kun teet näin kirjoitti:
tiedätkös saakos jostain suomalaisen radiokanavan vielä kuulumaan, mertarantaa vois kuunnella ton sijaan :)josta tiedän että kuuluu, on radio suomi ja siellä ei valitettavasti mertarantaa kuule. että radio suomen sivuille vaan kuuntelemmaan.
- nyt näkyy
kun teet näin kirjoitti:
tiedätkös saakos jostain suomalaisen radiokanavan vielä kuulumaan, mertarantaa vois kuunnella ton sijaan :)ruotsin peli ruotsinkielisellä selostuksella tvu:n kautta ja ne johtaa tanskaa vastaan 7-0.., mutta näkyypähän /,,/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863176
- 883023
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191812- 271711
- 211691
- 241677
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321336- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309