vai joko kalju paistaa läpi?
entäs tytöt onko väri oma vai purkista ja mikä on tyylisi,nuttura vai saparot #=)(==#==0
HIUKSET
19
837
Vastaukset
- mies*
pysy samassa päässä kuin...
- HTZA
mutta ei, näköjään, tarvitsekaan.
- Heikunkeikku
..pääs ihan pitämättä :)
Yleensä pidän hiukset auki, mutta esim. nyt olen ne kietaissut löyhäksi "nutturaksi", kun olin pesemässä ikkunoita tuolla ulkona.
Väriä olen laittanut päähäni kerran, muistaakseni 14 vuotiaana. Minulla on punaiset hiukset ja värjäsin hiukseni hyvin tumman ruskeaksi. Harmitti silloin, kun sanottiin punapääksi. Kotiväki meinas saada "slaagin", kun näkivät hiukseni.
Hiukseni ovat pöyristyttävän, hirveän, kammottavan näköiset aamuisin, kun herään. Kuin heinäseipäällä mojuvat ylivuotiset heinät.
Pakko pestä kevyesti ja föönata suoraksi. - silema
Hiusten väri on purkista. Ei sitä vielä tämän ikäisenä halua olla harmaapää.
- HTZA
minä en saa värjätä ohimoita, enkä viiksiä.
Missä on tasa-arvo?
Tästä oli tosin juttua muutama viikko sitten. - silema
HTZA kirjoitti:
minä en saa värjätä ohimoita, enkä viiksiä.
Missä on tasa-arvo?
Tästä oli tosin juttua muutama viikko sitten.Saahan sitä jokainen värjatä huiksensa sukupuolesta ja iästä huolimatta. Niin.. mikä se tasa-arvo on?
- HTZA
silema kirjoitti:
Saahan sitä jokainen värjatä huiksensa sukupuolesta ja iästä huolimatta. Niin.. mikä se tasa-arvo on?
olen täydellinen näin.
Mutta itse kyllä neitoset värjäävät.
Pahinta seksuaalista häirintää.
Eivät pidä naiset tuota tasa-arvokysymyksenä.
Mutta koitapa alkaa keskustelua vahauksesta, ja minä sanon että se on hygieenistä ja nostaa miehistä kyvykkyyttä niin jo se taas on tasa-arvojuttu.
Minä kun kehtaisin mutta he eivät. Pitäisi kuulema maksaa joku "kauneusleikkaus" joku "ulkosynnytinjuttu"
:)
- Lisbet
Pysyneet, vaan valtava ohentuminen tapahtui viimeisenvuoden aikana.
Kävin kilpirauhaskokeessa, vaan ei häikkää.
Huolesta, pelosta reagoivat, mutta miten "onnellinen olenkaan" kun 3-4cm uutta kasvua jo kovasti nähtävissä. purkista ja malli on lyhyt, muodikas ja toivottavasti nuorekas. Sellainen minun oloinen. Olisin ilman purkkiväriä aika harmaa, enkä halua
- voe tokkiinsa
on pudonnut päästäni mutta onneksi aina kasvaa uusia tilalle.
Tällä hetkellä yli mallin kasvanut pehko, niinkuin kuvastakin näkyypi.
Minulla on ohut hiuslaatu, mutta sitä on kohtalaisen paljon.- väriä
En ole koskaan värjännyt hiuksiani. Olen yhä tyytyväinen väriin, vaikka nyt on vähän harmaatakin ilmestynyt. Malli on vaihdellut hyvin lyhyestä pitkään, nyt sellainen polkka, jota meinaan venyttää pitkäksi. Minulla hiukset kasvaa valtavaa vauhtia, eli syksyllä saan varmaan taas jonkinlaisen nutturan tehtyä.
- stressi
tukan vie kuin ikä. Toisaalta eihän me vaaleat edes kelotuta.
- helisevä
miehillä oli aikoinaan niin koomista, mutta nykyään osaavat kaljunsa kantaa.
Omaa tukkaa on ja riittää.
Värjäyttänyt olen, niin yli 20-vuotta, ensin raitoja ja nyt sitä sun tätä.
Melko harmaa varmaan oisin , ellei näin olisi.
Jos tulee kunnon lama ja nailonit muotiin niin voi lähettää hiuksiani , saatte korjailla sukkianne )) jouhillani. - k/k
tämän vuoden aikana ilmestynyt muutamia harmaita joukkoon,murheest varmaa.
Ne harvat harmaat kannan kunnialla,ne on mitalleja arjen sankaruurest,paikkani oon täyttänyt.- helisevä
on niin upeet tummissa hiuksissa ja etenkin miehillä.
kuten tiedämme pieniä on murheet jos vain harmaita miettii, kun pakkaa välillä oleen mustaa.
- w-g
kiitos kysymästä, ja ihan oma on väri.
- jartsev
sinulle parhaiten sopii ja on omasi :) Minulla on tukkaa, harmaata sävyä on tullut ohimoille, kasvaakin, on käytävä välillä leikkauttamassa.
- namisuku
...linssit (rillit) tai niiden sangat on sen verran leveet, että korvallisilta on lähtenyt Hiuksia....Nuijaa...=(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.1596457Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.2641713- 671254
Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei641127- 661125
- 521072
Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!
Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau51058Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja
Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa901057Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?
Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti491030- 36996