...talkoissa ollessani joku sanoi (puolihuolimattomasti)? Sudestani oikeassa olkapäässä, että kiva Naali?
Kotiin tullessani katsoin peiliin ja totesin mielessäni ja (hiukka ääneenkin), että pirkules, nyt pitää mennä muokkaamaan hiukka vanhaa Hukkaa ja Siniset Silmät pitää Tatuoinnin Sudelle saada=D
Oletko Tatuoitu...;)
Tatskoista...
76
2151
Vastaukset
Sitten kielsi aviomies ja nyt oon mielestäni liian vanha. Tai siis....mies ei antaisi lupaa vieläkään...enkä mä enää viitsi kapinoida
- Tatska 55
Minä otin tatuoinnin käsivarteeni 55-vuotiaana.
Se oli vähän niinkuin matkamuisto etelänreissulta, koska en viitsinyt sieltä mitään krääsää alkaa ostelemaan ja oli myös 12:ta kerta kun kyseisessä paikassa olin sillä kertaa lomailemassa.
Tatuointi ollut kohta kolme vuotta, enkä yhtään kadu että sen otin.
t. tatuoitu nainen :)
- k/k
ovat sinisiksi taottuja risti,sydän, ankkuri jne.Minullakin on tuuma x tuuma kärpänen poskipäässä,jutun alkuun pääsee mukavasti,kun poskia rypistämällä siivet liikkuu.
- minimami,
niitä pähkinänsärkijäposkia :DDDDDD
- k/k
minimami, kirjoitti:
niitä pähkinänsärkijäposkia :DDDDDD
tossa naamas kun se löyhyttelee siipiä se on niin elävän tuntunen.
Joskus kuumana päivänä kun daami on ollut kuumissaan se on saanut hyvän syyn kumartua lähemmäksi,ikään kuin viilentääkseen oloaan. - namisuku
...nyt joku siiveetön (muka)juttu?
Vai ihan Naurua? - k/k
namisuku kirjoitti:
...nyt joku siiveetön (muka)juttu?
Vai ihan Naurua?joskus korkeintaan puhutaa poskettomia.
- namisuku
k/k kirjoitti:
joskus korkeintaan puhutaa poskettomia.
...posketonna?...kunhan Löpisen...heh...=)
- ei ole mikään
pakko vastata?
Luuletko, että "entisvanhaan" vankilassa olleet ottivat tatuointeja, jotta heidän luultaisiin olleen merillä?
Sinua kunnioittaen kysyn tämän kysymyksen, joka itseäni ihan henkilökohtaisesti askarruttaa.
- Tuttu Paristo
En tiedä mutta pidän tatuoituja ihmisiä jotenkin hölmöinä.Mieleeni tulee etteivät he omaa kestävää älyllistä ajattelua.Nythän tatuointi on muotia ja kuvia näytetään laitettavan paikkoihin joita tullaan varmasti katumaan tulevaisuudessa.
Itselleni en tatuointia ota,mutta varmasti se tuo monelle ihmiselle iloa ja tyydytystä.- namisuku
....Hölmöt tatskatut (eli minä) Kiitän Kommentistasi:)
En itse ole katunut...pätkääkään...voimistuu vain :) - Tuttu Paristo
namisuku kirjoitti:
....Hölmöt tatskatut (eli minä) Kiitän Kommentistasi:)
En itse ole katunut...pätkääkään...voimistuu vain :)Etkös itse sanonut että olet jo korjailemassa kauheutta.Ajattele näitä nuoria jotka ovat ottaneet lukemattomia tatuointeja ympäri kehoa ajattelemattomuudessaan.
Toivon että tälläiset keskustelut saisivat suurempaa julkisuutta niin että seurausten häpeä voitaisiin välttää. - missä tilanteissa
ihmiset ottivat ennen tatuointeja, sanon, että ihminen on ainakin pettynyt itseensä. Senpä takia ylenmääräiset tatuoinnit voivat olla este työnsaannille. (Esim. kasvoissa, käsissä). Kyllä ainakin minä pysyn kaukana ihmisestä, jonka kasvot ovat täynnä tatuointeja.
- Lisbet
On nilkassa kaunis pieni ruusu, ja sekin aikanaan vedonlyönnin vuoksi.
Olen kovin kipupelkoinen ja "ruusu" oli näyttöä
et kestän kuin ....- tuokin...miks
pitää näyttää jollekki että kestää kipua, paskat sitä kukaan kestä, teeskentelevät!
Jaz mitä iloa siitä sille toiselle on jos toinen kestää...hölmöä näyttää jotain tollasta!
"etpäs uskalla kusta veneen reunalta" "uskallanpas" ja sinne meni!
Kamaliakamalia, armas amalia...
jotain muka erikoisuuden tavoittelua...itsetunnoltaan heikon ihmisen elvistelyä...
Miks pitää tehdä niinkuin muutkin?
Massaporukkaa! - tatskansa kanssa
tuokin...miks kirjoitti:
pitää näyttää jollekki että kestää kipua, paskat sitä kukaan kestä, teeskentelevät!
Jaz mitä iloa siitä sille toiselle on jos toinen kestää...hölmöä näyttää jotain tollasta!
jotain muka erikoisuuden tavoittelua...itsetunnoltaan heikon ihmisen elvistelyä...
Massaporukkaa!halus samanlaisen kuin Angelika Joliella on, mutta ei osannut kopioida sitä tekstiä oikein.
Siihen muuten niin sievään vatsaan tuli ruma, musta iso risti ja sanat, jotka oli tosi väärin.
Sitten ne peitettiin sellaisilla hautajaisseppeleennauhojen näkösellä nauhalla ja printattiin uudet sanat...
kaamea sotku...
olis kiva nähä onko se saanut sitä sotkua poistatettua! - namisuku
...tässä auta kirjoittaa, kuin Jee NilkkaRuusulle=D
- namisuku
tuokin...miks kirjoitti:
Massaporukkaa!....Ihan Vakavissasi?
- namisuku
tatskansa kanssa kirjoitti:
halus samanlaisen kuin Angelika Joliella on, mutta ei osannut kopioida sitä tekstiä oikein.
Siihen muuten niin sievään vatsaan tuli ruma, musta iso risti ja sanat, jotka oli tosi väärin.
Sitten ne peitettiin sellaisilla hautajaisseppeleennauhojen näkösellä nauhalla ja printattiin uudet sanat...
kaamea sotku...
olis kiva nähä onko se saanut sitä sotkua poistatettua!....sellaistakin Sattuu....Auts...joskus....jollekkin...meistä=O
- Lisbet
tuokin...miks kirjoitti:
Massaporukkaa!Hei hetkinen, ihan totta!
Oletko koskaan ollut NUORI?
Vieläkin hullumpia olen tehnyt kuin nyt julki tuli.
Ja kantti kestää "elvistelyt", älä sure
vanhus.
- Pirre*
mutta jos nimensä ja osoitteensa jo laitattaisi :)
Oikeasti, tatskat olivat silloin kun niitä oisi voinut teetättääkin enempi linnakundien juttuja, nyt ei enää viiti.
Järkeä jo sen verran tullu.., muka :)- namisuku
....Jos Tod. Tahtoo Kuvan...niin iällä ei OLE Merkitystä=D
Järkee ja järkee...Höh... - Pirre*
namisuku kirjoitti:
....Jos Tod. Tahtoo Kuvan...niin iällä ei OLE Merkitystä=D
Järkee ja järkee...Höh...arvottaa muitten järkeä tatskojen määreellä, joten jokaisen oma asia mitä ruppiinsa laitattaa, - ihan kivan näköisiä muilla. :)
- namisuku
Pirre* kirjoitti:
arvottaa muitten järkeä tatskojen määreellä, joten jokaisen oma asia mitä ruppiinsa laitattaa, - ihan kivan näköisiä muilla. :)
....Tatskojen Piikittely ole (Järjestä) kiinni?
- jotka niitä laittaa!
namisuku kirjoitti:
....Tatskojen Piikittely ole (Järjestä) kiinni?
vanahat eukotkin niitä nahkoihinsa haluaa...ja tuolla joku moitti etten ole ollut nuori, olen toki ollut nuori, mutta en typerä!
ja todellakin, ne ole vankilakundien juttuja silloin noi tatskat...
ja rumia ne on vieläkin ja edelleen, väittäköön vaan joku päinvastaista...
todellakin hauskaa kun roikkunahkaiset mummut sitten esittelee niitä vanhainkodissa....ai sulla on afrikka...ei se ole afrikka se on ruusu - salomaan saarni
Tuo nimi ja osoite on kyllä hyvä idea, nimittäin dementoitumisen varalta. Osaa kuka tahansa palauttaa mummon oikeaan osoitteeseen. Ideapalkinto Pirrelle!
jotka niitä laittaa! kirjoitti:
vanahat eukotkin niitä nahkoihinsa haluaa...ja tuolla joku moitti etten ole ollut nuori, olen toki ollut nuori, mutta en typerä!
todellakin hauskaa kun roikkunahkaiset mummut sitten esittelee niitä vanhainkodissa....ai sulla on afrikka...ei se ole afrikka se on ruusuNäin tässä yhden viiskymppisen miehen R-kioskilla
hihaton paita päällä. Olkavarteen oli tatuoitu inkkaripäällikkö. Mutta kyllä oli inkkarilla jo pitkä naama!!! Kyllä nauratti!
Olen samaa mieltä, rumia rumia. Kyllä moni katuu kun sellaisen laitattaa. Linnassa ne kai niitä tosiaan ennen värkkäili. Ja merimiehillä oli kanssa tatskoja.
Olen luvannut että minut saa ampua jos mulle joskus tatuointi ilmestyy!- rehellisiä mielipiteitä
piive kirjoitti:
Näin tässä yhden viiskymppisen miehen R-kioskilla
hihaton paita päällä. Olkavarteen oli tatuoitu inkkaripäällikkö. Mutta kyllä oli inkkarilla jo pitkä naama!!! Kyllä nauratti!
Olen samaa mieltä, rumia rumia. Kyllä moni katuu kun sellaisen laitattaa. Linnassa ne kai niitä tosiaan ennen värkkäili. Ja merimiehillä oli kanssa tatskoja.
Olen luvannut että minut saa ampua jos mulle joskus tatuointi ilmestyy!täällä kaivataan. hyvä piive.
- kenenkään järkevyyttä?
jotka niitä laittaa! kirjoitti:
todellakin hauskaa kun roikkunahkaiset mummut sitten esittelee niitä vanhainkodissa....ai sulla on afrikka...ei se ole afrikka se on ruusuMaailma muuttuu, Eskosein sanotaan.
Ei ole rumia, kunhan ei mennä liiallisuuksiin.
Paluuta ei ole enää "entiseen hyvään aikaan", uskokaa jo.
Aivan varmasti myös tulevat vanhukset ovat vähän toista maata kuin nykyään. - namisuku
piive kirjoitti:
Näin tässä yhden viiskymppisen miehen R-kioskilla
Olen luvannut että minut saa ampua jos mulle joskus tatuointi ilmestyy!...kuinka ajattelet? vanhanaikaisesti:(
Herää NykyPäivään=D
VankilaKundit...niin noh (olinhan mä putkassa...heh....ja Merelläkin käynyt muutamat kerrat=D
Ei mun susiTatska ole ainakaan "venynyt"...Värit on kyllä haalistuneet...sen tähden pitää mennä muokkaamaan hiukka uusiks=D
Tatska PITÄÄ tod. Itse HALUTA!
- kyseilkö
Älkää kysekö tatska lupaa , äidiltä, vaimolta mieheltä, kavarilta. Se on oma ratkaisu eikä kuulu kenellekkään muulle. Itsenäinen
- mallin mukaan
tatskatun äidin on hieman vaikea kieltää tatuointia 16-vuotiaalta tyttäreltään. Vanhempien pitäisi pystyä toimimaan myös esimerkkinä lapsille. Toiset toimii huonona sellaisena?
- namisuku
mallin mukaan kirjoitti:
tatskatun äidin on hieman vaikea kieltää tatuointia 16-vuotiaalta tyttäreltään. Vanhempien pitäisi pystyä toimimaan myös esimerkkinä lapsille. Toiset toimii huonona sellaisena?
...Tyttäreni SAI MINULTA Lahjaksi 16v Ekan Tatskan, nyt Hänellä on...monta....mutta silti on Yhtenäisyyttä...eikä...yksi siellä toinen täällä:)(
- sotu!
Vasemmassa kainalossa on sotu, veriryhmä ja kansallisuus.
Useamman kuukauden vuodessa matkustavana, tsunamin jälkeen teetätin tunnistamisen helpottamiseksi tilanteen sattuessa.
Jonkin pienen tatskan ymmärrän mutta isot ornamentit ja kuvat ovat mielestäni typeriä.- hakusanoiksi
ugly tattoos women
ja
ugly tattoos men
just joo....äly hoi oli jättänyt... ei auta huutaa enää älä jätä...
- Huomionherättämiseksi
vai onko se muka cool? Vai miksi?
- namisuku
...se minusta, huomionHerättäminen;)
Susifani forever=D
- jaksa ymmärtää...
Joku tyhmyys on jäänytkin tekemättä. Huh, mikähän pelasti aikoinaan tatuoinnilta, varmaan se että en koskaan ole ymmärtänyt, miksi ihminen kehoonsa haluaa jonkun ruman jutun. Yleensä kauneutta vaalitaan, mutta että rumuutta, niin sitä en silloin enkä vieläkäkään ymmärrä. Niin kuin en lävistyksiäkään. Kertovat varmaan jotain ihmisestä, mutta mitä?
- ole tuota
erikoisuuden tavoittelua keinolla millä hyvänsä? Rumaa tyhmyyttä koko tatuointitouhu.
- helisevä
noi tatskat mielestäni.
mielenkiinnon herättää ja monet mukavat juttuhetket käynyt niitten tiimoilta.
itselläni ei sellaista ole, eikä minulla ole sellaista persoonaa joka ottaa tatskaa.
Se ,että joitakin naurattaa toisten levähtäneet/valuvat tatuoinnit niin kivat teille.
Jotenkin vaan uskon ,ettei se tatskan omistajaa haittaa, sillä se on elämää.- 50, vähän yli
Uimarannalla näkee käveleviä homejuustoja, yök!
- rätisevä
jonninjoutavaa kukkoilua varsinkin jos laitetaan paikkoihin jossa se voi olla esteenä ihoalävistäviä toimenpiteitä tehtäessä.
- helisevä
hätävarjelun liioittelua tuo ja jos on hätä, niin hätä ei lue lakia ))
- namisuku
...sitä, toinen tätä=)
Haluaisin ottaa KädenSelkään pari (Timanttia) lävistyksenä...mutta miten sitten kaikki KotiTyöt...ottaisko ne kiinni...vaikka pyykkeihin...pitää Miettiä:) - tietenkään ole
helisevä kirjoitti:
hätävarjelun liioittelua tuo ja jos on hätä, niin hätä ei lue lakia ))
kysymys vaan jostain muusta
- hoitotoimenpiteitä
tietenkään ole kirjoitti:
kysymys vaan jostain muusta
ja on potilaslaki, potilasturvalaki niin siks mä tommosta.
- Teppo T
on hu*ran polttomerkki.
- Lisbet
Voi "hyvää päivää" sun ahdasmielisyydellesi.
Tule jo 2000 luvulle, missä juutas teitä uskonnolla peloteltuja ihmisiä vielä on?
Se on kaunistamista parhainmillaan, kunhan ei mene överiksi.
Ei pysty ymmärtään! - Teppo T
Lisbet kirjoitti:
Voi "hyvää päivää" sun ahdasmielisyydellesi.
Tule jo 2000 luvulle, missä juutas teitä uskonnolla peloteltuja ihmisiä vielä on?
Se on kaunistamista parhainmillaan, kunhan ei mene överiksi.
Ei pysty ymmärtään!naista kaunista. Kauniit naiset ovat kauniita ilman tatuointeja. Jos kuvittelet tatuonnilla itsesi saavan paremman näköiseksi, menet kyllä pahasti metsään. Ilotytön näköiseksi itsesi saat, siinä kaikki.
- namisuku
...Täh?
- namisuku
Teppo T kirjoitti:
naista kaunista. Kauniit naiset ovat kauniita ilman tatuointeja. Jos kuvittelet tatuonnilla itsesi saavan paremman näköiseksi, menet kyllä pahasti metsään. Ilotytön näköiseksi itsesi saat, siinä kaikki.
...IHAN OMAKSI Fiilariksi...höh, mitä muista...haloo...:(
- Lisbet
Teppo T kirjoitti:
naista kaunista. Kauniit naiset ovat kauniita ilman tatuointeja. Jos kuvittelet tatuonnilla itsesi saavan paremman näköiseksi, menet kyllä pahasti metsään. Ilotytön näköiseksi itsesi saat, siinä kaikki.
Mutta Teppo ystäväin, tuo on Sinun mielipiteesi, minun on toisenlainen joten mitäpä sitä kinailemme.
Pidä omasi niin minäkin.
Älköön Sinun silmäpieni nähköön mitä vain, mutta älä tuomitse toisin ajattelevia, kiitos. - Teppo T
Lisbet kirjoitti:
Mutta Teppo ystäväin, tuo on Sinun mielipiteesi, minun on toisenlainen joten mitäpä sitä kinailemme.
Pidä omasi niin minäkin.
Älköön Sinun silmäpieni nähköön mitä vain, mutta älä tuomitse toisin ajattelevia, kiitos.ainoastaan oman mielipiteeni, ehkä hieman voimakkaana, mutta tätä mieltä olen!
- Ei Tatseja.
Kyllähän se vähän näin on.Porton polttomerkki.Itse ainakin oudoksun naisen mielenlaadun perään jos näen hänen kantavat tatuointeja.Eikä nämä lävistyksetkään kohota naista kovin korkealle jalustalle.Ihmettelen miksi täytyy tehdä kaikenlaista rumaa kehonsa eteen niin että kuin kehon luonnollisuus olisi jotenkin hävettävää.Rintoja suurennetaan/pienennetään,kylkiluita poistetaan.Botoksoia huuliin ja otsaan ja mitä vielä...Kai listaa saisi jatkaa ja jatkaa.
- Lisbet
Ei Tatseja. kirjoitti:
Kyllähän se vähän näin on.Porton polttomerkki.Itse ainakin oudoksun naisen mielenlaadun perään jos näen hänen kantavat tatuointeja.Eikä nämä lävistyksetkään kohota naista kovin korkealle jalustalle.Ihmettelen miksi täytyy tehdä kaikenlaista rumaa kehonsa eteen niin että kuin kehon luonnollisuus olisi jotenkin hävettävää.Rintoja suurennetaan/pienennetään,kylkiluita poistetaan.Botoksoia huuliin ja otsaan ja mitä vielä...Kai listaa saisi jatkaa ja jatkaa.
Aika entinen ei koskaan enää palaa, uskoo ken tahtoo!
Mitä ovat portot? (raamatussa kerrottua)
Hullu antaa ilman, huo*a ymmärtää pyytää rahaa!
Kumpi parempi?
On ihan jokaisen ihmisen oma valinta mitä keholleen tekee, se ei ole sinun päänsärkysi.
Älä heittele kivellä,älä koskaan ketään. - olevan kova
Lisbet kirjoitti:
Aika entinen ei koskaan enää palaa, uskoo ken tahtoo!
Mitä ovat portot? (raamatussa kerrottua)
Hullu antaa ilman, huo*a ymmärtää pyytää rahaa!
Kumpi parempi?
On ihan jokaisen ihmisen oma valinta mitä keholleen tekee, se ei ole sinun päänsärkysi.
Älä heittele kivellä,älä koskaan ketään.päänsärky siitä, että kaikki nykyajan muoti-ilmiöt tulee hyväksyä? Muoti-ilmiöstä tatskoissa on kyse, hölmöt lähtee mukaan. Tatuointipalstalla keskustellaan nykyään enemmän tatskojen poistamisesta kuin niiden ottamisesta. Te muotitietoiset ette nyt oikein seuraa aikaanne?
- Lisbet
olevan kova kirjoitti:
päänsärky siitä, että kaikki nykyajan muoti-ilmiöt tulee hyväksyä? Muoti-ilmiöstä tatskoissa on kyse, hölmöt lähtee mukaan. Tatuointipalstalla keskustellaan nykyään enemmän tatskojen poistamisesta kuin niiden ottamisesta. Te muotitietoiset ette nyt oikein seuraa aikaanne?
Ei ole siitä kysymys, vaan ettei hyväksytä nykyisyyttä. Juna kulkee, entiseen ei ole paluuta.
Jos olet sanomisiani lukenut, olen korostanut sitä et ei saa mennä tässäkään asiassa liiallisuuksiin.
Kaunis ruusu nilkassani ei tee minua portoksi, ei hu*raksi, olihan kipukynnyksen mittaus.
On todella pieni, mutta kaunis.
Missätahansa liika on liikaa, senhän tiedämme.
Muoti-ilmiö se ei kyllä silloin viä ollut, me nyt ei vain kaikki olla samanlaisia, hyväksytään se eikä arvostella, syyllistetä toisiamme.
Ja että likainen, neitsyys meni ennen tatskaa, joten se siitä:). - kuinka itse
Lisbet kirjoitti:
Ei ole siitä kysymys, vaan ettei hyväksytä nykyisyyttä. Juna kulkee, entiseen ei ole paluuta.
Jos olet sanomisiani lukenut, olen korostanut sitä et ei saa mennä tässäkään asiassa liiallisuuksiin.
Kaunis ruusu nilkassani ei tee minua portoksi, ei hu*raksi, olihan kipukynnyksen mittaus.
On todella pieni, mutta kaunis.
Missätahansa liika on liikaa, senhän tiedämme.
Muoti-ilmiö se ei kyllä silloin viä ollut, me nyt ei vain kaikki olla samanlaisia, hyväksytään se eikä arvostella, syyllistetä toisiamme.
Ja että likainen, neitsyys meni ennen tatskaa, joten se siitä:).yrität tyrkyttää mielipidettäsi sen vuoksi, että itselläsi on tatska.
EI KAIKKIEN TARVITSE HYVÄKSYÄ TATUOINTEJA - Lisbet
kuinka itse kirjoitti:
yrität tyrkyttää mielipidettäsi sen vuoksi, että itselläsi on tatska.
EI KAIKKIEN TARVITSE HYVÄKSYÄ TATUOINTEJAPitäisikö minun rautalangasta sanomiseni taivuttaa, ennenkuin menee perille?
Ei tarvitsekkaan, hyväksytään vain erilaisuutemme, ymmärsitkö?
En mitenkään aliarvioi ihmisiä jotka eivät tatskaa hyväksy, se nyt vaan on jo kauan ollut ns.tätäpäivää. - helisevä
pitääköhän tuo sittenkin tatska hommata?
- Puhdasihoinen
Ei varmasti ole tatuointia, eikä tule!
Vaikea kuvitella kenenkään älykkään naisen
ottavan tatuointia.- namisuku
...tiedät mitä Kenelläkin ON vaatteiden alla....
Arvioi siinä sitten, Älykäs vai ei? - Teppo T
tämän ketjun aloittajan älykkyyden, kun vastasin Lisbetille, ettei tatuoinnit mitään kaunistautumista parhaimmillaan ole. Tämäm suku-Namin täyty tulla heti kommentoimaan fiiliksiään, pah.
- Puhdasihoinen
Teppo T kirjoitti:
tämän ketjun aloittajan älykkyyden, kun vastasin Lisbetille, ettei tatuoinnit mitään kaunistautumista parhaimmillaan ole. Tämäm suku-Namin täyty tulla heti kommentoimaan fiiliksiään, pah.
Katuminen omista virhearvioinneista ja töppäyksistä aiheuttaa puolustautumisreaktion.
- Teppo T
Puhdasihoinen kirjoitti:
Katuminen omista virhearvioinneista ja töppäyksistä aiheuttaa puolustautumisreaktion.
tatuoinneilla jotain julkkiksia ja kuvitellaan olevaan niin helvetin nykyaikaisia. Se on kuulemma oma asia ja just mun juttu, todella omaperästä, hah hah.
Ei kai kukaan tosissaan halua ilotytöltä näyttää? - namisuku
Teppo T kirjoitti:
tatuoinneilla jotain julkkiksia ja kuvitellaan olevaan niin helvetin nykyaikaisia. Se on kuulemma oma asia ja just mun juttu, todella omaperästä, hah hah.
Ei kai kukaan tosissaan halua ilotytöltä näyttää?....menee nyt hakemaan veljensä ja meette Laulamahan:)
- -tiina
Tatuoinnit on ihan syvältä :(((
- täti puskasta
ei ole, eikä tule olemaan.
- namisuku
...Paras;)
- et saa kannatusta
namisuku kirjoitti:
...Paras;)
tässä keskustelussa löytyy sinun lisäksesi yksi jolla on tatuointi!
Olet vähemmistöä, joten voisitko ystävällisesti lopettaa. - namisuku
et saa kannatusta kirjoitti:
tässä keskustelussa löytyy sinun lisäksesi yksi jolla on tatuointi!
Olet vähemmistöä, joten voisitko ystävällisesti lopettaa.....EN=D
Aloitus koskee Yleensä Tatuointeja...Puolesta ja vastaan:) - täti puskasta
namisuku kirjoitti:
...Paras;)
enää tulee a,haa elämystä pilata ihoani, kun en ole niistä ollut koskaan kiinnostunut.
- namisuku
täti puskasta kirjoitti:
enää tulee a,haa elämystä pilata ihoani, kun en ole niistä ollut koskaan kiinnostunut.
...tohon, kun on JO 53v, niin mitä sitten:(
- että Vastaan
namisuku kirjoitti:
....EN=D
Aloitus koskee Yleensä Tatuointeja...Puolesta ja vastaan:)tuntui suurinosa olevaan, siis tatuointeja vastaan. toivottavasti pisti tatskapellen miettimään?
- Mitä kuuluu
Hoitolapsi-projektille?
Onko asia edennyt miten?- namisuku
...laitoin Poitsun Kouluun Ilmoituksen...näillä näkymin yksi ainakin Olisi Tulossa Kesäkuun puoleen väliin=D
kiitti Kysymästä=D
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.24410204Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.4012758- 831583
Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei851541- 771433
- 641389
Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!
Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau81339Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?
Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti581333Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja
Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa981240- 361166