Koulujen kinkkukiusaus

...

Tiedättekö miten se valmistetaan? Itse tehdystä ei tule koskaan niin maukasta. Olen laittanut siihen valmiita perunasipuli suikaleita, palvikinkku suikaleita, ruokakermaa, maitoa ja kananmunaa.

10

5563

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maukasta!

Oikeesti, anna olla sen tarpeeksi kauan uunissa!

• turhuudenjumala

maito ja kananmuna... kouluruokaloissa on käytössä lihaliemijauhetta.
      kokeiles freesata peruna-sipuliseosta vähän aikaa voi-öljyseoksessa, saa vaikka ruskistua. lisää kinkkusuikaleet ja jatka freesaamista. lisää pari lihaliemikuutiota ja kerma. anna kiehahtaa, laita uunivuokaan n.45 min 150 astetta, kunnes pinnassa on kaunis väri.

• Tirskis

Itse en laita maitoa mihinkään ruokaan, eikä munia.- kun en tykä.
        Kiusauksen laitan noin että ensiksi paistan perunat, sipulit, sitten laitan sekaan kylmäsavupororouheke, kinkkua, vuokkaan-raastettu juusto pääle ja uuniin. Mausteeksi suola ja pipuri.

• joku freesaus?!?! GET A LIFE
        Tirskis kirjoitti:

Kiusauksen laitan noin että ensiksi paistan perunat, sipulit, sitten laitan sekaan kylmäsavupororouheke, kinkkua, vuokkaan-raastettu juusto pääle ja uuniin. Mausteeksi suola ja pipuri.

iske kuule huuhellut vakuumi suikale potut spreijattuun vuokaan,sit kinkkku suikaleita ja taas vakuumi pottua päälle.sit sopivasti lihalientä niin et potut peittyy.voi laittaa kermaa jos tykkää

• valittaja23
        Tirskis kirjoitti:

Etkö osaa kirjoittaa??

• tehdään..

näin:1 iso vuoka,joten pienennä ohje sopivaksi
      4 kg perunasuikaletta(kuorit itse ja suikaloit koneella tai käsin)
      0,300g sipulia silputtuna
      0,900g kinkkusuikaletta
      1 tl pippurisekoitusta
      10 ml suolaa
      1 l ruokakermaa
      -sekoita kaikki sekaisin ja jätä perunoita pinnalle.paista 180-160 lähes 2 tuntia.Laita ruskistumisen jälkeen folio päälle ja hauduta.

• kinkkukiusaaja

Tarkoitit kai 0.300 kg eikä g sipulia ja 0.900 kg eikä g kinkkuriekaleita.

Eihän noilla gramman tuhananesosilla tule edes vihaiseksi.

On muuten niin houkuttelevan näköinen resepti, että taidanpa jonakin päivänä kokeilla mitä siitä syntyy.

• äetsänsalainenkeittäjä

Minä tiedän koska olen äetsän koulun keittäjä. Mutta en kerro mutta siihen ei tule kinkkua eikä perunaa.

• yleistä on myös

kinkkujen koulukiusaus.

• :D hahhah

Kinkkujen koulukiusauksen pääaineksina on epävarmat lapset ja teinit, massahysteria, käytöstapojen puute ja kurinpito-ongelmat....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      152
      3875
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      36
      2211
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      148
      2044
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      108
      2016
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      121
      1783
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1689
    7. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      86
      1639
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      289
      1479
    9. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      124
      1388
    10. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      80
      1252
    Aihe