Miksi ihmeessä

Aina Yksinäinen

Jotku löytää sielunkumppanin?Miksi jotku ovat 20-30-40v jne aviossa? Miksi ihmeessä minä en löydä miestä johon voisin luottaa ja uskoa?Mistä löytyis rehellinen ja kiltti mies? Hah...kertokaa salaisuus minullekkin.

34

1457

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen jo ihastunut.

Kyllä sinä löydät jos olet tavallinen Suomalainen nainen.Ei tatuointeja,ei tupakkaa,ei roisia kielenkäyttöä,ei juopottelua keskikaljalla,ei lävistyksiä,ei botoksia pehvassa vaan vain puhdasta Pohjoista luonnollisuutta.Näistä mies pitää ja jos omaat tämän sivistyksen niin saat miehen kuin miehen.

• Aina Yksinäinen

Olen tavallinen hyvännäköinen suomalainen nainen,positiivinen elämälle,hauska,iloinen,rehellinen,ei tatulointia,alkoa hyvin harvon,en polta enkä ole ylipainonen.Huolehdin itsestäni ulkosesti kuten sisäisesti.Luuseria löytys vaikka kuin.Ei makuuni kukaan ole. Vaan olenko liian kranttu?

• Etsi itsesi.
        Aina Yksinäinen kirjoitti:

Olen tavallinen hyvännäköinen suomalainen nainen,positiivinen elämälle,hauska,iloinen,rehellinen,ei tatulointia,alkoa hyvin harvon,en polta enkä ole ylipainonen.Huolehdin itsestäni ulkosesti kuten sisäisesti.Luuseria löytys vaikka kuin.Ei makuuni kukaan ole. Vaan olenko liian kranttu?

Luuseria löytyis,mutta etkö itse juuri ole luuseri.Koko elämä menee ohitsesi kun et tunne itseäsi.Etsi ensin itsesi niin tiedät mitä haet.

• Aina Yksinäinen
        Etsi itsesi. kirjoitti:

Luuseria löytyis,mutta etkö itse juuri ole luuseri.Koko elämä menee ohitsesi kun et tunne itseäsi.Etsi ensin itsesi niin tiedät mitä haet.

....tuli ihan suorat vastaukset,ehkä ehkä olenki ite se luuseri koska luuserit on perääni,pitäs nuo varatut jättää siks aikaa kunhan löyän itteni.kiitti neuvostasi.

• en huolisi
        Etsi itsesi. kirjoitti:

Aivan tasan sanalleen.

Sinulla on niin suuri ego, ettet hyväksy ketään joka ei ole kaltaisesi .

Nersistien osastoon, mars. mars:/

• Aina Yksinäinen
        en huolisi kirjoitti:

Aivan tasan sanalleen.

Sinulla on niin suuri ego, ettet hyväksy ketään joka ei ole kaltaisesi .

Nersistien osastoon, mars. mars:/

Kyllä huolisit jos tuntisit ja jos mies olet:))Ihan tavallinen sinkkumies...mennään molemmat "nersistien" osastolle.Jos tiedät missä se on niin opasta hyvä ihminen.

• ainakaan

toisen puolisosta ja / tai sulhasesta löydy.

• Aina Yksinäinen

...että miehesi vien?Ehkä sinun miehesi yksi niistä joita en huolinu.

• ole huolta häivää

...että miehesi vien?Ehkä sinun miehesi yksi niistä joita en huolinu.

Miten viet? Ethän ketään pysty pitämään.

Onpa suuret luulot itsestäsi.

Kuulut tuonne nuremmille palstoille, täälä tunnut kovin löysäpäiseltä.

• Aino Yksinäinen
        ole huolta häivää kirjoitti:

Miten viet? Ethän ketään pysty pitämään.

Onpa suuret luulot itsestäsi.

Kuulut tuonne nuremmille palstoille, täälä tunnut kovin löysäpäiseltä.

Elä nyt hikeenny siellä,ei se pitämisestä ole kii koska minähän en huoli.Miks mun pitäs nuoremmalle puolelle mennä? Eikös tämä ole 50 ? Taisit sinä erehtyä vika palstalle,mut mut,ole huoleti en sinun miestä vie,vaikka varmaan voisinki.

• henkinen tasapaino kateissa
        Aino Yksinäinen kirjoitti:

Elä nyt hikeenny siellä,ei se pitämisestä ole kii koska minähän en huoli.Miks mun pitäs nuoremmalle puolelle mennä? Eikös tämä ole 50 ? Taisit sinä erehtyä vika palstalle,mut mut,ole huoleti en sinun miestä vie,vaikka varmaan voisinki.

Oletan et vastaukset loppuu , näytithän "pienuutesi".

Millä sä mitään viet?
        Hyvää et saa, ja huonoa et huoli, kärvenny erinomaisuudessasi:DDD

• pöksyis?
        henkinen tasapaino kateissa kirjoitti:

Oletan et vastaukset loppuu , näytithän "pienuutesi".

Millä sä mitään viet?
        Hyvää et saa, ja huonoa et huoli, kärvenny erinomaisuudessasi:DDD

olippas ny ilkee,mut ymmärrän jos sul tasapaino kateis on,dementti voi iskee aika nuorenaki et suosittelen lääkärii.sielt saat apuu..nääs.

• selvääkin selvempi

juttu.
      Yksin elävä nainen muuttuu niin hirveen vaativaksi että mikään äijä ei kelpaa, pitää olla tumma kiharatukkainen ,sporttinen , rikas, hyvä ammatti, kohtelias, hauska, ja niin edelleen.

• Aina Yksinäinen

Ei tartte olla rikas,ei sporttinen,ei tumma,vaan ihan vaikka kaljupäinen suloinen.. vaikka normaalin köyhä suomalainen mies.Aino astaan rakkautta jos saan.Sisäinen kauneus tytöt,katsokaapa sitä miehessä niin uskon että tekin rakastuisitte oli sit iso vatsa tai ei,mutta se sisäinen kauneus on kaikkihen paras.Sitä etsin!!!!

• ole tehtykkään

Olet harhakuvitelmien vallassa. Tuollaisia miehiä
      ei edes tehdä, pitäähän sitä naaraille haastetta
      olla. Joten????

• olekaan

Minä olin avioliitossa melkein 30 vuotta ja eron jälkeen olen saanut tietää ex:stäni vaikka mitä. Minä tyhmänä luotin häneen ja kuvittelin olevani naimisissa maailman ihanimman miehen kanssa. Toki kaipaan aikuista miestä lähelleni, miehen kosketusta ja kaikkea muutakin miehen ja naisen välistä kanssakäymistä. Mutta turhaan siitä haaveilen. Ei keski-ikäisenä, äiti-ihmisenä ole enää mitään mahdollisuuksia löytää elämäänsä sitä oikeaa. Parhaat on varattuja ja toisen omaa en huoli.

• Aina Yksinäinen

älä menetä toivoa...kuis niin tässä iässä ei löytyis? Nythän menetän kaikki toiveeni ku nii sanoit.Kyl löydetään ole siitä vissi ja 100%varma..löyän vielä ihanan mussuni.

• kauneudessa

Hyvännäköinen nainen löytää pilvin pimein kumppaneita, voisi vaikka muille jakaa.
      Näin se menee,valitettavasti.

• Avioliitossa olleena voin kertoa, että kyllä se liiton kestävyys vaatii jonkin verran joustoa kummaltakin puolelta. Ei se aina helppoa ole, mutta tässä sitä vaan vielä ollaan. Suurin rakkauren huuma on muuttunut ja nyt on tunne että on hyvä olla yhdessä, kattellaan lapsia ja lasten lapsia ja vanhetaan yhdessä. Älä vaan usko. Tapellaan välillä niin että oksat pois, mutta kuulutaan yhteen...kai vissiin

• Pirre*

etsit "rehellistä ja kilttiä", mutta jos "vain" ihminen kelpaa, - niin onhan näitä. :)

• Aina Yksinäinen

Tuo nauratti...sun kommenti että "jos etsin kilttiä ja rehellistä" eikö heitä ole??No jos ei ole niin ämmänkäppyräks joutu olemaan loppuiän ja yksin.Tottahan miehen pitää kiltti olla eikä heilua nyrkit kasvojeni eessä,ja rehellinenki nehän on A j& O.Eikös?

• Pirre*

Tuo nauratti...sun kommenti että "jos etsin kilttiä ja rehellistä" eikö heitä ole??No jos ei ole niin ämmänkäppyräks joutu olemaan loppuiän ja yksin.Tottahan miehen pitää kiltti olla eikä heilua nyrkit kasvojeni eessä,ja rehellinenki nehän on A j& O.Eikös?

tappelu pukariakaan tarkoittanut, semmoista akanpieksäjää, - vaan ihan tavallista miestä; eihän nyhverönyyssöstä jaksaisi kukkaa, semmoista joomiestä, vai miten?

• Aino Yksinäinen
        Pirre* kirjoitti:

tappelu pukariakaan tarkoittanut, semmoista akanpieksäjää, - vaan ihan tavallista miestä; eihän nyhverönyyssöstä jaksaisi kukkaa, semmoista joomiestä, vai miten?

eikä oojotteluakaan,vaan suomalainen,haha..tulipa monenmutkaseksi.Rakastavainen suomalainen mies joka tietää mitä hänkin haluaa.

• Lisbet

Hyvin vaikeita kysyit.

Miksi et löydä, et vain kertonut miksi et voisi luottaa?

Mistä tiedät kenenkään rehellisyyden ellet kokeile, tutustu?

Samoin kiltti, mistä sen päällepäin näkisit?

Jos olet "kovia" kokenut, ainut joka tulisi mieleen on vaihda täysin ympäristösi, kaveripiirisi, ja alkaa erilaisilla tuttavilla.

Ei, en tiedä paremmin ehdottaa.

• Aino Yksinäinen

Olevinaan "miestenmies" phah...iterakkaita toista alentaa ja morkkaa.Yksin kulkia,sanoo mis hella seisoo.

• on vaikee

vastata, mutta sen tiiän, että savossa on maailman mukavimmat naiset.

• -tiina

tyynessä vedessä ne isot kalat kutee.

• Maria 55vuotta

Kyllä se niin on että omaa rimaa on laskettava alaspäin..
      En tarkoita että jotain juoppoa ja renttua,kai siltä väliltäkin löytyy miehiä.
      Eihän mekään olla enää nuoria ja hehkeitä,eikä voida kumppaniltakaan sellaista odottaa.
      Mutta meillä on elämänkokemusta jo kaikilla ja se painaa ainakin minun vaa`assani kun miestä vierelleni etsin.
      Haluan miehen joka on mies,sellainen turvallinen johon voi luottaa ja jonka lähellä on hyvä olla.
      Ei siinä ulkoiset asiat hirveästi merkitse,turvallisuuden tunteen minulle tuo iso pitkä mies.
      Toivon että minä kohtaan sellaisen pilke silmäkulmassa olevan miehen,häntä etsin!!!
      Hyvää jatkoa sinulle toivottelee Maria

• - melitta -

siinä oikein on, että kaikkien pitäis ukko/akka
        löytää. Ollaan erottu tästä ja tuosta ja satavarmaa on, että keski-ikäiset, jo vähän rupsahtaneet naiset eivät niin helpolla ukkoa löydä, no, mäyräkoirankantajia ja muita luusereita kyllä saa nurkkiinsa jos vain on
        niin mahdottoman suuri tarve ottaa.
        Sekin on faktaa, että keski-ikäiset miehet etsivät mieluummin " tuoretta maata" johon voi siemenensä kylvää.
        Minä löysin ihan harrastusten parista mukavan
        ja kunnollisen miehen ja kumpikin asuu omassa
        kodissaan ja tavataan silloin tällöin ja se riittää mulle. Ahdistaa, jos koko ajan joku on kiehnäämässä ja rajoittamassa omaa aikaani ja harrastuksiani.
        Jotta näin mulla ja olen ihan tyytyväinen ja niin on vastapuolikin.

• hupsis
        - melitta - kirjoitti:

löytää. Ollaan erottu tästä ja tuosta ja satavarmaa on, että keski-ikäiset, jo vähän rupsahtaneet naiset eivät niin helpolla ukkoa löydä, no, mäyräkoirankantajia ja muita luusereita kyllä saa nurkkiinsa jos vain on
        Sekin on faktaa, että keski-ikäiset miehet etsivät mieluummin " tuoretta maata" johon voi siemenensä kylvää.
        kodissaan ja tavataan silloin tällöin ja se riittää mulle. Ahdistaa, jos koko ajan joku on kiehnäämässä ja rajoittamassa omaa aikaani ja harrastuksiani.

Löysthän sinäkin,miksi ei muut?

• - melitta -
        hupsis kirjoitti:

Löysthän sinäkin,miksi ei muut?

En " löytänyt ", satuttiin vain kohtaamaan oikeaan aikaan oikeassa paikassa ja tottakai jokainen saa etsiä sitä omaa mussukkaa kainaloon tuhisemaan, ei siitä ollutkaan kysymys.
        Onnea vaan kaikille yksinäisille etsijöille,
        kyllä se kulta jossakin luuraa, ties vaikka nurkan takana!:D

• Rakkautta vailla
        - melitta - kirjoitti:

Ole hyvilläs et sulla on joku "kulta" kait hän ei halua asua saman katon alla ku sä,puheestas päätellen oot aika pirttihirmu,no pitäähän miehen jonnekki "pussinsa" tyhjentää,mä en etsi miestä eri katon alle vaan saman katon alle.Nimittäin en oo mikää pirttihirmu.

• - melitta -
        Rakkautta vailla kirjoitti:

Ole hyvilläs et sulla on joku "kulta" kait hän ei halua asua saman katon alla ku sä,puheestas päätellen oot aika pirttihirmu,no pitäähän miehen jonnekki "pussinsa" tyhjentää,mä en etsi miestä eri katon alle vaan saman katon alle.Nimittäin en oo mikää pirttihirmu.

Mä mitään möykkää! Enkä sitäpaitsi ole pirttihirmu enkä kenenkään " tyhjennyspussi".
        Enkä sitäpaitsi ole tilivelvollinen julkisesti selittämään miksi asutaan eri osoitteissa.
        Joskus vain on niin, että joku sattuu olemaan äitinsä omaishoitaja ja työni takia tarvitsen omaa rauhaa. Tässä sulle selitys. Juu, onnea vaan etsinnällesi saman katon alle. Niin, eikä sit tarvii tuntematonta nimitellä pirttihirmuksi!
        Painappa tämäkin mieleesi.

• ketju ..

Siellä haukutaan ja diagnosoidaan. Käsittämätöntä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 4 kuoli kolarissa

Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.
      Joensuu
      236
      10010
    2. Suomea odottaa karu kohtalo

Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.
      Maailman menoa
      379
      2656
    3. Kerro mistä alkaen

Se ihastuminen alkoi? Mikä vuosi?
      Ikävä
      82
      1556
    4. Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa

Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei
      Ikävä
      85
      1511
    5. Mikä on lempikuvasi

Kaivatustasi?
      Ikävä
      76
      1419
    6. Kuka on oikein

Kaivattusi?
      Ikävä
      64
      1379
    7. Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!

Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1319
    8. Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?

Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti
      Tv-sarjat
      57
      1315
    9. Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja

Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa
      Ikävä
      97
      1225
    10. Olet upea nainen

Upea nainen oot.
      Ikävä
      36
      1146
    Aihe