Onko teistä rumaa jos naisella on tummat silmät ja pikimustat pitkät hiukset? Olen hoikka, mutta ystäväni jolla on myös ruskeat silmät, kauniit kasvot ja musta tukka hän on vähän lihavempi. Ei mikään navetan ovi, mutta pullea. Hänestä näyttää todella moni olevan kiinnostunut ja saakin enemmän seuraa kuin minä. Pitääkö minunkin vähän lihottaa?? Mitä mieltä? Vai pitääkö kaikkien olla blondeja että kelpaa???
Miehet! Kysymys!
11
1568
Vastaukset
Kirjoittamani teksti on vain ja ainoastaan minun oma mielipiteeni.
Henkilökohtaisesti en tummissa silmissä tai mustissa hiuksissa näe mitään pahaa, tosin sekin riippuu siitä sopivatko ne kokonaisuuteen. Sehän se on mikä ratkaisee.
Oletko sinäkin kasvoiltasi nätti niin kuin ystäväsi? Oletko hoikka vai laiha?
Hymyileekö hän sinua enemmän? Ja entä sitten vaikka hän saa enemmän huomiota kuin sinä? Ole tyytyväinen hänen puolestaan, juu tiedän aika kliseinen lause, mutta pitäähän jonkun niitäkin viljellä ;P- Joko välähti?
"ystäväni jolla on myös ruskeat silmät, kauniit kasvot ja MUSTA tukka...
...Hänestä näyttää todella moni olevan kiinnostunut
ja saakin enemmän seuraa kuin minä."
ja
" Vai pitääkö kaikkien olla blondeja että kelpaa???"
Niin :) Etkös sinä jo vastannut itse kysymykseesi, vai mitä? - ...................
Ja taas on täysin mahdoton sanoa ilman kuvaa.
Mustatukkaiset, tummasilmäiset, hoikat naiset on joo todella rumia...
http://www.exposay.com/celebrity-photos/megan-fox-11th-annual-rock-the-vote-awards-arrivals-0Dom7U.jpg- .....................
Tuolla oli kylläkin vihreät silmät. Aloittaja taisi tarkoittaa näin yleisesti ottaen.
- ????????????????????
Ei ole rumaa. Ehkäpä vikaa on asenteessasi? Jos mietit samoja asioita muulloinkin niin se näkyy ulospäin. Älä vertaa itseäsi kaveriisi. Olisit varmasti maininnut jos olisit oikeastikin ruma.
Lihottamisesta on vaikea sanoa kun en ole nähnyt sinua. Pelkät painot ja pituudet eivät kerro mitään. Kunhan ei luut törrötä luonnottomista paikoista. Nyt tulee äkkiseltään mieleen se Mischa Barton mikä tarvitsisi lihottamista.
Vähän tuntuu siltä että ystäväsi ei murehdi turhia omasta ulkonäöstään mikä näkyy miehiä miellyttävänä elämäniloisuutena. - mmjkllms
Kyllä Mulle kelpais
- viehättää?
Miks miehet tykkää läskeistä/pulleista? Eikö urheilullinen vartalo kelpaa? :( En kyllä ala lihottaa sen takii ku miehet tykkää jenkkakahvoista..
- ........................
Kypsä mies ei välitä jos nainen on vähän pullea, sillä sisin on tärkein ja eikös kuitenkin kasvot ratkaise aika paljon. ON AIVAN SAMA oletko laiha vai et, jos naamasi on kuin petolinnun perse... Ja ei miehet normaalisti kuitenkaan lihavista tykkää.
- -n25-
olla tyttelin pään sisällä se vika ei ulkonäössä...Tosiaan miehetkin haluavat muutakin kuin pelkän kauniin kuoren (ainakin useimmiten :D)
joten lopeta pelkästään ulkonäöstäsi stressaaminen... kaunis, mukava ja fiksu = melkein täydellinen nainen :) - hymy ?
Henkilökohtaisena mielipiteenäni on et jos tumma tukkainen ja silmäinen neito ompi vakavan/hymyttömän oloinen se ei oikein vedä puoleensa. Mut jos hymyä löytyy niin asiahan muuttuu ratkaisevasti!
Toi pullea/laiha pohdinta tuntuu turhalta, kyllä kummallakin on ottajansa. Tosin jos laihuus menee siihen et kylkiluut on laskettavissa ja perse on olematon niin vois pikkasen täytettä lisätä!
Ruumiinrakennekkin ratkaisee jotkut on luonnostaan sirompia ja toiset täyteläisempiä.
Katteleppa peilistä kuinka hymy vaikuttaa olemukseesi niin luulenpa että havaitset jotakin!
Kasvot todellakin merkitsevät paljon ovathan ne näkyvillä koko ajan. - RamiG
Joskus jopa liika itsensä tällääminen voi saada miehet varovaiseksi. Jos kasvoilla on vahvat värit, se viestittää helposti (muun olemuksen lisäksi?), että naisella on korkeat standardit, ja että hän kyllä itse lähestyy miestä jos on sellaisen tarpeessa, ts. seuloo joukosta tarkasti kaipaamansa valioyksilön. Monesti nimittäin suomalaisnaiset, jotka ovat huolellisimpia peilin ääressä, näyttävät myös olevan kovin pisteliäitä, jos mies uskaltaa lähestyä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857425- 965374
- 2544533
- 444465
- 623227
- 482656
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292302- 492252
- 412164