Lihava naisystävä

it sucks

Sanotaan näin että häpeän tyttöystävääni. Hän on silmälasipäinen, lihavahko, perunanenäinen ja hänellä on myös tatuointeja vartalossa. En ole itsekään mikään Alfa-Romeo, mutta en sentään ole lihava. Et kyllä minä häpeän mennä hänen kanssaan ihmisten ilmoille, koska kaikilla muilla on normaalin näköset naisystävät. Kyllä naiset voisivat huolehtia ulkonäöstään paremmin.

9

696

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • just..

Tässä sen sit näkee. No, kuinka lihava hän on? Noin niinkuin vaikka leveys? Onko vain pikku makkara vyötäröllä vai traktorin renkaat lanteilla? Millainen on perunanenä? Punainen ja muhkurainen, vai pieni nöpönenä? Kulkeeko hän vaatteitta, että kaikki tatuoinnit näkyvät? Ja entä silmälasit.. ehkä joskus menneillä vuosikymmenillä ala-asteella haukuttiin rillipäitä, mut enpä tiennyt että nykyäänkin.. ja aikuiset.

Tarkennahan vähän. Ainiin ja miksi yleensä naisten, eikö riitä jos vaan sinun naisesi huolehtisi ulkonäöstään paremmin?

• hohhoijaa..........

haukkuu tuon näköisiä naisia erilaisin aloituksin tällä palstalla ja muillakin. Eli joku kuvailemansa näköinen nainen on vienyt sen miehen tai antanut tolle pakit. Eli kyseessä on provo. Ei kannata ottaa kovin vakavasti näitä.

Joku kakara kirjottelee.

• it sucks.

Hän on 176 cm pitkä ja painaa 85 kg. Läskivattanen ja lättäperse. Kamalan leveä ja hiukan punainen perunanenä sillä on ja tatuoinnit kyllä häiritsee minua. Hänellä niitä on 10 kappaletta ympäri kehoa. Kyllä sais huolehtia kaikki naiset itsestään ettei tälläsiä kuvatuksia pyöris nurkis.

• just...
        it sucks. kirjoitti:

Hän on 176 cm pitkä ja painaa 85 kg. Läskivattanen ja lättäperse. Kamalan leveä ja hiukan punainen perunanenä sillä on ja tatuoinnit kyllä häiritsee minua. Hänellä niitä on 10 kappaletta ympäri kehoa. Kyllä sais huolehtia kaikki naiset itsestään ettei tälläsiä kuvatuksia pyöris nurkis.

Ehkä sun täytyy vaan tyytyä omaan tasoos, jos tuollaisia vaan nurkissa pyörii. Sinustahan se vaan kertoo jotain, millaisia naisia vedät puoleesi. Jos oisit edes rikas, niin saisit kauniita naisia, mutta muuten on turha valittaa. Ruma ja köyhä jätkä saa sitä, mitä ansaitsee.

• katsopa peiliin - Naisessasi on jotain miksi pidät hänestä - kiitä itseäsi 1.krt/pv ja huomaat itsetuntosi kohenee.
      olen rehevä, mutta itse vien joka gramman.
      rakastuminen on saanut painoni putoamaan - en suosi -enkä tarvitse laihdutuskuuria.
      Kannusta naistasi - ethän soimaa itseäsi!

• ikävää..

että hän on pakottanut tuollaisen tossukan suhteeseen kanssaan,sais hävetä..

• pulma.

Toisaalta ymmärrän sinua, kyllähän sitä poika-/tyttöystävää on pystyttävä näyttämään yleisillä paikoilla. Mutta sitä ihmettelen miksi olet alunpitäen alkanut seurustelemaan hänen kanssaan, eikö tätä häpeämisongelmaa ole aiemmin ollut vai onko naisesi ruvennut paisumaan?
      Sitä pitää vaan sitten alkaa miettimään onko asenteen muutoksen vai naisen vaihdon paikka.

• tietäisin että

partnerini häpeää kulkea kanssani yleisellä paikalla,
      jättäisin hänet heti.

• jarona

Jos häpeät toista niin miksi olet hänen kanssaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      56
      7237
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      724
      3401
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      155
      1693
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      305
      1631
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1375
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1361
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1250
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1227
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      248
      1195
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1144
    Aihe