Minä olen "paluumuuttaja"-näin voinee
sanailla-olen syntyperäinen suomalainen...
Kuitenkin "ilmoittaudun paluumuuttajaksi."
Paluumuuttaja olen siksi."olen palannut takaisin Suomi24:n sivuille-jo muutamia kuukausia sitten olen ilmoittautunut Suomi24:n jäseneksi-en kuitenkaan ole näillä sivuilla ennen eilistä ollut...
Itseasiassa-en ollut edes varma-olinko ylipäänsäkään oikein ilmoittautunut jäseneksi tähän yhteisöön...
Kun eilen tulin "paluumuuttajana" takaisin Suomi24:n pariin-niin huomasin olevani koko systeemissä mukana-hyvä näin...
Nyt on niin ihmiset-ehkäpä aloitatte toiveenne siitä;että meikäläinen ei mikään "paluumuuttaja"
oliskaan...
Olen meinaan ahkera(jos sille päälle tulen)kirjoittamaan kaikenlaisista asioista (kuten huomaatte).
P.S. Sana:"Paluumuuttaja" on hivenen "outo ilmaus!"
Minäkin olen "paluumuuttaja"
TimoPerttilä
1
1003
Vastaukset
- Järkeä päähän!
Et takuulla ole! Käytät ilmaisua yksinkertaisesti väärin. Et ole kokenut siirtolaisen elämää kaikkine sen vähemmän kiehtovine puolineen, koti-ikävineen, ym ym.
Elä viitsi leikkiä dramaattista kun et ole!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903255
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 301757
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341369- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319