sairaalan keittiö??

kiinnostunut!!!

Olisiko kellään kokemusta tai tietoa sairaalan keittiöstä työpaikkana??Olen miettinyt jos kysyisin sieltä töitä!!Mitä hommia yleensä on?Onko vaikea oppia...itse en ole siis ollut aikaisemmin keittiössä töissä!!!onko oltava mikä koulutus?Itse olen käynyt elintarvikealan/ leipuri-kondiittori!!

11

1828

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elintarvikeala sekin

Patologian osasto aivan keittiön seinän takana.

Yhdysovi vain välissä estämässä ettei muutamat ruumiinavauksessa vainajalta poistetut aivot satu eksymään pataan.

• ........................

Ja järkeviä vastauksia siis toivoisin!!!!

• keitetään
        ........................ kirjoitti:

Ja järkeviä vastauksia siis toivoisin!!!!

Tiedän paikan kauhean, sairaalan keittiön. Siellä raäkävelliä keitetään ja sairaita kiusataan !!!!!! Joten mieti sitä !!!!!!

• töitä sairaalankeittiöltä

sitä ei haeta suoraan keittiöltä,eikä sairaalalta:)sinulla pitää olla hygieeniapassit kunnossa.ja kokemuksesta..niin pitäisi olla keittiöalan kokemusta,ellet halua jäädä apulaiseksi,joille kuuluu tiskit ja leipien voitelu,ja astioiden täytöt.,ja keräämiset.sun pitää myös salmonellanäyte toimittaa .
      jos tuuraat laitossiivoojaa nois leipäjutuis yms..ei oo oikeestaa mitää opittavaa..saksilla vaan kuoret leivistä pois ja voitelemaan

• Anonyymi

Pakkotahtista, raskasta seisomatyötä. Huono ilmapiiri.

• Anonyymi

laihduta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

laihduta

Miten lihavuus liittyy mihinkään? En ole lihava!

• Anonyymi

Elä sie tyttö usko mitä täällä kirjoitetaan-Jokainen on oma yksilönsä
      ja kestää työpaineet erinlailla.
      Senkun menet jos pääset kokemusta se on kaikki.
      Ja kyllä sinä pärjäät eihän se ole kuin asenne kysymys ja saata leivän
      pöytään

• Anonyymi

Kyllä tytön kannattaa uskoa. Työ sairaalan keittiössä on rankkaa ja voi olla epäsäännöllistä vuorotyötä. Varsinkin jos kyseessä on ruokapalvelukeskus- tyylinen työympäristö. Tietysti jos on sellainen ihminen, joka tykkää koko päivän tekemällä tehdä kovaan tahtiin erinäisiä työtehtäviä, niin siinä tapauksessa kannattaa hakeutua keittiötyöhön. Kovaa kuntoa se vaatii. Pitää myös sietää lämpötilanvaihteluita ja kosteutta. Omasta mielestäni alan palkkaus ei vastaa työn vaatimuksia. Siksi lopetin keittiötyöt ja vaihdoin alaa.

• Anonyymi

Joo sit nykyää haetaa ruokapalvelutyöntekijöitä. Keittiöapulaisia ja tiskareita ne on oikeesti!

• Anonyymi

Paikka kuhisee taas ötököitä; lutikoista matoihin.
      Hyi olkoon mikä paikka, sitten se hajuvälillä käytävällä ellei se ole ihmisestä. Joku silmälasipäinen lyhyt/lyhyehköt hiukset haisee ihan pissalta/paskalta kun ohi menee, on vieläkin siellä töissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1781
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1561
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      142
      1514
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      99
      1445
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      78
      1371
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1229
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      275
      1148
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1031
    9. Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta

Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään
      Pirkkala
      17
      1009
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      1005
    Aihe