Tässä uutinen maailmanlopun fiiliksissä:
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200805087627493_ul.shtml
Aika jylhää ajatella, että jossain vaiheessa ihmisiä asuisi enää täällä pohjoisessa. Visio on suoraan kuin jostain Madmax-elokuvasta.
Ihminen voi säilyä pohjoisessa
51
5738
Vastaukset
- mielestä
sadan vuoden kuluttua ei ole enää ihmisiä.
Nyt äkkiä rakentamaan niin paljon ydinvoimaa
kuin vain ikinä kynnelle kyetään. Jos elämä
loppuu sadan vuoden kuluttua, onko väliä
säteileekö uraani tuhat vai miljoona vuotta?- Pohjoinen jäätyy
Tulevaisuudessa pohjoisesta tulee asuinkelvoton niin kuin ennenkin. Kun lämpeneminen on saavuttanut tietyn pisteen. Nyt on hätä etelässä kasvamassa entisestään.
- voi tehdä
Pohjoinen jäätyy kirjoitti:
Tulevaisuudessa pohjoisesta tulee asuinkelvoton niin kuin ennenkin. Kun lämpeneminen on saavuttanut tietyn pisteen. Nyt on hätä etelässä kasvamassa entisestään.
mistä tahansa alueesta asuinkelvottoman koska tahansa. Oli vain Euroopan tuuri, että Thernobylin onnetomuuden jälkeen tuuli koilliseen. Puolet Euroopasta olisi voinut muuttua säteileväksi.
- Huomio!
voi tehdä kirjoitti:
mistä tahansa alueesta asuinkelvottoman koska tahansa. Oli vain Euroopan tuuri, että Thernobylin onnetomuuden jälkeen tuuli koilliseen. Puolet Euroopasta olisi voinut muuttua säteileväksi.
Suomi kun on vielä niin pieni maapläntti, että pois Suomesta on kokonaan lähdettävä, jos ydinonnettomuus tapahtuisi jossain päin Suomea. Minne kaikki 5 miljoonaa suomalaista menisi ja kuka huolii 5 miljoonaa ihmistä. Elämä ja tulevaisuus olisivat mennyttä.
- vaihtoehtoa
Huomio! kirjoitti:
Suomi kun on vielä niin pieni maapläntti, että pois Suomesta on kokonaan lähdettävä, jos ydinonnettomuus tapahtuisi jossain päin Suomea. Minne kaikki 5 miljoonaa suomalaista menisi ja kuka huolii 5 miljoonaa ihmistä. Elämä ja tulevaisuus olisivat mennyttä.
Etelä kuivuu, pohjoinen jäätyy ja Keski-Eurooppa säteilee.
- tuuri.
voi tehdä kirjoitti:
ja se liittyy venäläisiin. Nimittäin radioaktiiviset pilvet olivat tulossa Leningradiin (Pietariin) päin, jolloin venäläiset tekivät päätöksen suojella suurempaa ihmismäärää ja suihkuttivat elohopeajodidia sadepilviin, jolloin radioaktiiviset pilvet satoivat harvempaan asutulle alueelle. Jos pilvet uhkasivat Leningradia niin ne myös uhkasivat Etelä-Suomea. Minkä valinnan itse olisin tehnyt. Ehkä saman. Ongelma oli se, että viranomaisten olisi pitänyt varoittaa ihmisiä, jotka asuivat laskeuma alueella. Tällaista voi tapahtua tässä meidän maailmassamme. Ja kuinka paljon onkaan ydinvoimaloita Euroopassa ja sen naapureissa.
Pitäisiko meidän nyt itsekkäästi avata kaikki rajat vapaalle maahanmuutolle, että varmistettaisiin se, että tulevaisuudessa täällä asuisi riittävästi ihmisiä, kun ne olisivat muualta loppuneet?
- Nasse.
lasketaanko sinut ja kaltaisesi ihmisiksi.
Me liberaalimmatyksilöt olemme toki ajaneet asiaa niin että riippumatta yksilön taikauskosta, älykkyysosamäärästä tai sivistymättömästä moukkmaisuudesta sinutkin lasketaan ihmisarvoiseksi henkilöksi.
Toki vihanlietsontasi muita ihmisiä kohtaan joilla ei ole taikauskoa tai se eroaa omastasi, tai joiden ihonvärin ei ole yhtä tupakan ja kotipolttoisen kyllästämä tai jolla saattaa olla hiuka sivistystä tai peräti joku loppututkinto, asettaa suhtautumisen kyseenlaiseksi.
Hävettää tuollaiset tuttikset.
Tee jotain. Vaikka parannsu, kuten loitsukirjassasi kehotetaan.
- Holkeri-
Muita eläinlajeja kuolee ihmisentoimesta sukupuuttoon päivitäin niin miksei myöskin ihmislaji.
- Huuman
Itsekin pidän ihmistä vain yhtenä lajeista.
Miksi ihmisen aika maapallolla ei voisi olla rajallinen.
En todellakaan jaksa olla huolissani, onko maapallolla ihmistä vaikkapa parin sadan vuoden kuluttua.
- varmuudella
ainakin se, että kun etelämmässä on riittävästi lisäännytty ja ruoat syöty, niin tämän jälkeen miljoonat elleivät miljardit nälkäiset heinäsirkan kaltaiset ihmiset luovat katseensa pohjoisiin maihin.
Arviossa todettiin että pohjoisessa voivat selvitä pienet yhteisöt, jollainen on esimerkiksi suomen kansa. Mutta mikäli suomeen tuppaavat holtittomat lisääntyjät miljoonittain, niin silloin ketään ei lopulta selviydy täälläkään.
Siksi tärkeää onkin suomen itsenäisen puolustuksen lujittaminen ja tuleviin kriiseihin varautuminen.- sonordrums
Luuletko että pikku Suomen armeijalla ja kansalla on mahdollisuuksia kun Jenkit/Venäjä jne kumppanit ottavat uutta asuinsijaa? Eiköhän me tavata nahkurin orsilla.
- saksan
sonordrums kirjoitti:
Luuletko että pikku Suomen armeijalla ja kansalla on mahdollisuuksia kun Jenkit/Venäjä jne kumppanit ottavat uutta asuinsijaa? Eiköhän me tavata nahkurin orsilla.
ruotsin, norjan ja tanskan kanssa??
- teoriaa
esitetään, kuten esim. sitä että nyt ilmasto lämpenee kunnes Golfvirta pysähtyy ja sitten tulee eurooppaan ainainen talvi?? Ja taitaahan ne
jotkut viisaat olla sitäkin mieltä, että ei ihmisen toiminnalla ole ollut juurikaan merkitystä ilmaston muutosten kannalta, vaan aikojen mittaan on ollut ennenkin vaihteluita??Ja esim. Yellowstonen tulivuoren purkautuminen
voisi aiheuttaa todellisen ja maailmanlaajuisenkin katastrofin samoin kuin suuri meteoriitti tai vastaava??Voihan sitä jonkin aikaa olla tungosta pohjolassa mutta alkuruuhkan jälkeen rauhoittuu. Minusta tuntuu että pitkän päälle täällä on jälleen hengissä samat heimot kuin nytkin eli ne jotka osaavat ottaa elantonsa karusta pohjolan luonnosta kaikissa olosuhteissa. Niin ja tietysti ne joilla on parhaat koirat jäljellä...
- hallitsevansa luontoa...
mutta kyllä se niin on, että mikäli tämä pallo (tai linnunrata) näyttää mahtinsa...se on menoa! Otetaan esimerkkejä...aurinkoon tulisi joku häikkä, niin se on menoa, juomavesi loppuisi, se olisi katastrofi koko ihmiskunnalle ja maailman elollisille...tähän kun lisätään ilmastonmuutoksen mukanaan tuomat virukset niin lycka till, puhumattakaan myrskyistä, tulvista, tulivuorenpurkauksista, tsunameista, meteoriiteista, kolmannesta maailmansodasta...yhdellä sanalla sanottuna HÄVITYS! PS. Toivo kuitenkin elää vielä, joten epätoivo saa odottaa!
- toimia termostaattina
ehkäistä ilmastonmuutosta suuntaan tai toiseen. Mutta tarvitaan valmista systeemiä ja se puuttuu. Olemme luonnon armoilla.
- Pohjan-Akka
Ape62 kirjoitti:
Voihan sitä jonkin aikaa olla tungosta pohjolassa mutta alkuruuhkan jälkeen rauhoittuu. Minusta tuntuu että pitkän päälle täällä on jälleen hengissä samat heimot kuin nytkin eli ne jotka osaavat ottaa elantonsa karusta pohjolan luonnosta kaikissa olosuhteissa. Niin ja tietysti ne joilla on parhaat koirat jäljellä...
Ei täällä pimeässä ja pakkasessa ole kaikista elämään.
Heikot sortuu elon tiellä, jätkä sen kun porskuttaa. - Zorma
Jaa mitkähän viisaat tätä ilmastomuutosta vastustavat? Ilmastoänkyröillä ei ole yhteneväistä linjaa omista teorioistaan, kun sensijaan kaikki ILMASTOTUTKIJAT ovat yksimielisiä IHMISEN TUOTTAMIEN kasvihuonekaasujen katastrofaalisista vaikutuksista. Ja kyllä: ilmastonmuutoksia on tapahtunut ennenkin. Mieti niitä seurauksia, mitä ilmastonmuutoksilla on ollut. Herää pahvi!
- jooniinjoo
tää ei onnistu pilaamaan meitsin päivää! Taas vanhoja mummoja pelotellaan jonkun masentuneen tiedemiehen jutuilla.. mä sanon tosta että BULLSHIT! Lehdillä on vain niin pieni menekki ollut vähän aikaa että täytyy tollasta paskaa suoltaa. Sen allekirjoitan että saastuneessa paikassa asutaan ja että jotain täytyy tehdä..
- Martta.
Ajatuksesi kuvastavat aivan normaalia ihmisen vasta reaktiota ikäville asioille. Täytyy olla vain välittämättä asioista ja jatkaa elämistä parhaalla näkemällään tavalla.
"Taas vanhoja mummoja pelotellaan jonkun masentuneen tiedemiehen jutuilla.. mä sanon tosta että BULLSHIT! Lehdillä on vain niin pieni menekki ollut vähän aikaa että täytyy tollasta paskaa suoltaa."
Ihminen kyllä osaa ylittää tai kiertää aidan kääntymättä ja kävelemättä pois. - epes12
Martta. kirjoitti:
Ajatuksesi kuvastavat aivan normaalia ihmisen vasta reaktiota ikäville asioille. Täytyy olla vain välittämättä asioista ja jatkaa elämistä parhaalla näkemällään tavalla.
"Taas vanhoja mummoja pelotellaan jonkun masentuneen tiedemiehen jutuilla.. mä sanon tosta että BULLSHIT! Lehdillä on vain niin pieni menekki ollut vähän aikaa että täytyy tollasta paskaa suoltaa."
Ihminen kyllä osaa ylittää tai kiertää aidan kääntymättä ja kävelemättä pois.Ihminen kyllä osaa ylittää tai kiertää aidan kääntymättä ja kävelemättä pois
Niinpä sitähän ihminen on nyt tehnyt , taitaa vaan olla maksun aika.
- Molle Ville ja Esa
Lovelock et.al. on milloin mistäkin syystä ennustanut maailmanloppua ja suurkatastrofeja viimeisen 40 vuoden ajan, mutta mikään niistä ei ole vielä(kään) toteutunut.
Toisekseen, jotta tuon sorttinen ilmastonmuutos tällä planeetalla toteutuisi, hiilidioksidia, metaania ja muita kasvihuonekaasuja pitäisi olla kolmin-nelinkertainen määrä siihen verrattuna mitä meillä on käytettävissä.
Terrorismista en sano sitten mitään. Aina niitä iki-pimeitä tyyppejä löytyy.
Mutta tämä uutinen on taas näitä "hevosmiesten tietotoimistosta kuullutta"...- "Anu"
" Lovelock et.al. on milloin mistäkin syystä ennustanut maailmanloppua ja suurkatastrofeja viimeisen 40 vuoden ajan, mutta mikään niistä ei ole vielä(kään) toteutunut. "
Ette ole seurannut uutisia. Suurkatastrofeja on tapahtunut jo pidemmänaikaan. Lopullista maailmanloppua ihmislajille ei tapahdu hetkessä, niin kuin muiden lajien osalta, ihmislajin älykkyyden ja tekniikan vuoksi.
Ehkei maailmanloppu ole teidän osaltanne toteutunut, mutta satojen tuhansien muiden ihmisten osalta kylläkin. Suomessahan se on vain hyvä asia, että esim. ilmasto lämpenee täällä pohjoisessakin. - Ermuz Gala
"Anu" kirjoitti:
" Lovelock et.al. on milloin mistäkin syystä ennustanut maailmanloppua ja suurkatastrofeja viimeisen 40 vuoden ajan, mutta mikään niistä ei ole vielä(kään) toteutunut. "
Ette ole seurannut uutisia. Suurkatastrofeja on tapahtunut jo pidemmänaikaan. Lopullista maailmanloppua ihmislajille ei tapahdu hetkessä, niin kuin muiden lajien osalta, ihmislajin älykkyyden ja tekniikan vuoksi.
Ehkei maailmanloppu ole teidän osaltanne toteutunut, mutta satojen tuhansien muiden ihmisten osalta kylläkin. Suomessahan se on vain hyvä asia, että esim. ilmasto lämpenee täällä pohjoisessakin.Niin, ehkä olisi hyvä että SINÄ lukisit jotakin muuta kuin Iltasanomien tiedepalstaa. Olen itse tutkimut katastrofeja ja joukkokatoja reilut 15 vuotta joten aika hyvä kuva on ennättänyt tulla, miten homma toimii ja mitä on ammoin tapahtunut ja mitä suurinpiirtein tulee tapahtumaan.
Lovelock sattuu vain olemaan Gaia-teorioineen "hieman" hakoteillä, samoin kuin tuo IS:n juttu. - ma_vaan___
Ermuz Gala kirjoitti:
Niin, ehkä olisi hyvä että SINÄ lukisit jotakin muuta kuin Iltasanomien tiedepalstaa. Olen itse tutkimut katastrofeja ja joukkokatoja reilut 15 vuotta joten aika hyvä kuva on ennättänyt tulla, miten homma toimii ja mitä on ammoin tapahtunut ja mitä suurinpiirtein tulee tapahtumaan.
Lovelock sattuu vain olemaan Gaia-teorioineen "hieman" hakoteillä, samoin kuin tuo IS:n juttu.Aku Ankkaa sä oot kuitenkin vaan tutkinut 15 vuotta!
- täällä käyttää
tuulivoimaa? Tässä on ainakin yksi, joka on tuulivoimaan vaihtanut. Ei se niin paljon maksa.
- Huuman
Jos ei ole, niin on turha puhua noin.
- tuli tolta
Huuman kirjoitti:
Jos ei ole, niin on turha puhua noin.
Fortumilta lasku sähkönsiirrosta. Sille ei voi mitään. Se vaan rahastaa, mutta sähköt sentään tulee muualta.
- tuhoaa
tuli tolta kirjoitti:
Fortumilta lasku sähkönsiirrosta. Sille ei voi mitään. Se vaan rahastaa, mutta sähköt sentään tulee muualta.
tämän planeetan. Töissäni näen paljon opportunismia. Vähennetään työntekijöitä, heikennetään turvallisuutta ja nostetaan omaa palkkaa.
- on myös oiva esimerkki
tuhoaa kirjoitti:
tämän planeetan. Töissäni näen paljon opportunismia. Vähennetään työntekijöitä, heikennetään turvallisuutta ja nostetaan omaa palkkaa.
Ensin tuli mafiat ja sitten diktatuuri. Mutta pohjalla kehityksessä on välinpitämättömyys kaikesta muusta paitsi nopeasta omasta edusta.
- suorastaan
on myös oiva esimerkki kirjoitti:
Ensin tuli mafiat ja sitten diktatuuri. Mutta pohjalla kehityksessä on välinpitämättömyys kaikesta muusta paitsi nopeasta omasta edusta.
tihkuu korruptiota ja opportunismia. Jotenkin paatti vielä on pysynyt pinnalla. Niiden lynkattujen tyhmien ansiosta, jotka ajattelevat oikeutta ja yhteistä hyvää.
- Pohjan-Akka
kenen Pohjolassa?
Pohjola on Botnia latinaksi.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pohjola_(Kalevala)
terveisin
Pohjolan emäntäon yleensä laajempi käsite kuin pohjanmaa. Itse olen syntyisin pohjois-pohjanmaalta ja jaan pohjanmaankin kolmeen ryhmään (etelä- keski- ja pohjoispohjanmaa)
- Pohjan-Akka
Ape62 kirjoitti:
on yleensä laajempi käsite kuin pohjanmaa. Itse olen syntyisin pohjois-pohjanmaalta ja jaan pohjanmaankin kolmeen ryhmään (etelä- keski- ja pohjoispohjanmaa)
On se "Pohjola" kait pohjoismaitakin kuvaava sana.
Se on jotensakin kaunis sana jokatapauksessa. Jo muinaiset roomalaiset ovat merkinneet Botnian kartoilleen. Eli on täällä tallusteltu jo pitkään maailmankartoilla. Ilmeisesti pitempään kuin "Suomi". - Pohjan-Akka
Ape62 kirjoitti:
on yleensä laajempi käsite kuin pohjanmaa. Itse olen syntyisin pohjois-pohjanmaalta ja jaan pohjanmaankin kolmeen ryhmään (etelä- keski- ja pohjoispohjanmaa)
se Kalevalan Pohjola oli jossain Kemi- tai Torniojoen varsilla, sillä siellä oli suuret lohijoet. Tosin onhan niitä jokia pitkin Pohjanmaata, en sillä. Ilmeisesti se oli jokisn suurempi alue, jos on ollut olemassa.
- Bastrado
Kyllähän toi saattaa paikkansa pitää.Tuntuu ainakin että maapallon tyhmin nisäkäs (Ihminen) tällä hetkellä tekee kaikkensa, että kyseinen kauhuskenaario toteutuisi.Onneksi en enää dallaile täällä vuosisadan vaihtuessa.
- älykäs , mutta
niin omannavantuijottaja. Psykopaatit täällä parhaiten pärjää.
- kaikki.
älykäs , mutta kirjoitti:
keinot voi johtaa maailmaa omaan suuntaa ja tuottaa itselleen rikkauksia.
- ma_vaan___
älykäs , mutta kirjoitti:
Että psykopaateilla on tapana päätyä hirteen?
- 1. LUOKAN AKATEEMINEN KANSA...
Kaikki selittelyt ilmaston romahtamisesta on silkkaa VALHETTA!!! Älkää nyt hyvt ihmiset uskoko valheita!!! Mitään todisteita ei ole mistään olemassa. Ja sitäpaitsi kyllähän suomeen aina mahtuu satamiljoona ympäristöpakolaista tekemään kaikki ne hommat mitä me ei haluta itse tehdä!! Kahden sadan vuoden kuluttua suomi on Islamilainen valtio ja me Suomalaiset olemme vähemmistö kansanryhmä.
- sitten niinkuin
Zarathustralaiset Iranissa. Minä ajattelen, että ihmiset ovat ja tulevat olemaan sama joukko ihmisiä, jotka eriytyvät pienemmiksi ryhmiksi ja muodostavat porukoita, kyliä ja kansoja yhä edelleen erilaisista esimerkiksi poliittisista syistä johtuen.
- oli aikoinaan
sitten niinkuin kirjoitti:
Zarathustralaiset Iranissa. Minä ajattelen, että ihmiset ovat ja tulevat olemaan sama joukko ihmisiä, jotka eriytyvät pienemmiksi ryhmiksi ja muodostavat porukoita, kyliä ja kansoja yhä edelleen erilaisista esimerkiksi poliittisista syistä johtuen.
maailman laajimmalle levinnyt uskonto. Kristinuskon edeltäjä.
- mukaan
oli aikoinaan kirjoitti:
maailman laajimmalle levinnyt uskonto. Kristinuskon edeltäjä.
ihmiskunta saa aina Jumalalta oppaan, joka uudistaa muutaman tuhannen tai tuhannen vuoden välein vääristyneen opin jälleen. Jeesuskin olisi siten yksi Jumalan poika ketjussa. Sen mukaan olisikin luonnollista, että Jeesuslaisuus vähenisi ja tulisi uusi opas tuorein sanoin. Mehän olemme kristinuskon mukaan Jumalan lapsia, eli Jumalan tyttöjä ja poikia.
- ma_vaan___
Älä älä poeka noin jyrkkiä mielipiteitä päästele suustas. Mistäs sitä tietää jos taivas tippuu huomenna niskaas sen takia kun päästät mehevän pierun ja ihan suntakias ilmaston mitta tulee siitä leijasta täyteen. Oleppas varovainen!!
- ma_vaan___
on muitakin palloja kun maapallo. Jos tää pallo lämpenee tai kylmenee liikaa tai mitä vaan nyt sattuukin niin aina me voidaan lentää muualle tai sitten vaan hillutaan avaruudessa jos ei semmosta palloo löydy jossa palloilla. Täytyy vaan muistaa ottaa jokaista eläinlajia 1 kappale mukaan, eiku siis 2 jotta lisääntyiskin (voi tulla vaan vähän sisäsiittoisia), no mun puolesta voidaan kyl hyttyset jättää tänne niin ei tartte ohvia ottaa messiin. Otetaan muutama lehmä jotta saadaan ruokaa 6 miljardille ihmiselle (vai onks meit jo 7) ja pari peltookin ettei ihan yksitoikkoista safkaa. Oishan se kiva ottaa vähän mertakin mukaan jotta pääsis polskii ja kalatkii kun oon aina tykänny kalastaa ja veneillä, tosin emmä kyl varmaan enää parinsadan vuoden päästä oo tääl kalastamassa, joten jos jätetään meri tänne häh? Mut eihän sitä toisaalta tiiä jos synnyn valaana, niin kait sen merenki vois roudata mun puolesta. Pitäis vaan semmonen alus väsätä mikä vois kuljettaa ton pienen lastin, tai sit täytyy yrittää jostain karsii.
- otetaan vaan
kanat mukaa ja jyvii! kana syö jyvän ja me syödä kana! SE hyvä hyvä ruoka on! Posuki sanota; "syökää kanaa" NAM Ei tarvita otta kaikki 7 milj. ihminen, ottaa vain 70 000ta
otetaan vaan kirjoitti:
kanat mukaa ja jyvii! kana syö jyvän ja me syödä kana! SE hyvä hyvä ruoka on! Posuki sanota; "syökää kanaa" NAM Ei tarvita otta kaikki 7 milj. ihminen, ottaa vain 70 000ta
ne 70 000 ihmistä valittaisiin....
Ainakin yksi metsästäjä pitää olla mukana joka huolehtii lihan saannista...;)- ma_vaan__
Ape62 kirjoitti:
ne 70 000 ihmistä valittaisiin....
Ainakin yksi metsästäjä pitää olla mukana joka huolehtii lihan saannista...;)Kyl mä ainaki henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että jos rakentaa aluksen niin rakentaa siitä sen verran ison ettei tartte jättää rannalle ruikuttaa ketään (tosin se voi olla aika vaikeeta ruikuttaa kun on rantakin mukana).
- ioasedg
ma_vaan__ kirjoitti:
Kyl mä ainaki henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että jos rakentaa aluksen niin rakentaa siitä sen verran ison ettei tartte jättää rannalle ruikuttaa ketään (tosin se voi olla aika vaikeeta ruikuttaa kun on rantakin mukana).
"Kyl mä ainaki henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että jos rakentaa aluksen niin rakentaa siitä sen verran ison ettei tartte jättää rannalle ruikuttaa ketään (tosin se voi olla aika vaikeeta ruikuttaa kun on rantakin mukana). "
Se mun edellinen viesti oli vitsi, koska tääma_vaan_ ajatus on niin typerä! Ja tulihan selväksi että Kanasta pidän. NAM - ma_vaan___
ioasedg kirjoitti:
"Kyl mä ainaki henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että jos rakentaa aluksen niin rakentaa siitä sen verran ison ettei tartte jättää rannalle ruikuttaa ketään (tosin se voi olla aika vaikeeta ruikuttaa kun on rantakin mukana). "
Se mun edellinen viesti oli vitsi, koska tääma_vaan_ ajatus on niin typerä! Ja tulihan selväksi että Kanasta pidän. NAMNo jos sä niin paljon kanoista tykkäät niin otetaan sit niitäki mukaan vähän reilummin.
Mun mielestä idea on ihan ok, mut toteutus voi olla hieman hankalaa kun otta huomioon tämänhetkisen inflaation, mut jos se tästä vielä paranis..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567207Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7193370Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1481650Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2781530- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 911240
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2331173- 811134