Yahoo-postin lopettaminen?

Ei löydy ohjetta mistään

Haluan lopettaa yhden yahoo-postini koska sinne tulee aivan ihmeellistä matskua (palauttelevat postia jota olen muka lähettänyt, vaikka EN ole lähettänyt!!!) enkä muutenkaan ko. osoitetta tarvitse.

En mistään löytänyt lopettamisohjeita yahoosta, enkä tältäkään palstalta hakutoiminnolla. Mitä ihmettä teen?

13

4526

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juhakorkeapudas

Todennäköisesti poistavat käyttämättömiä tilejä aika ajoin, kun jätät kirjautumatta sinne.

"(palauttelevat postia jota olen muka lähettänyt, vaikka EN ole lähettänyt!!!)"

-Tyypillinen tilanne jossa roskapostittaja on lähetetty postia tuntemattomaan osoitteeseen ja lähettäjäkentässä on ollut sinun osoite.

• Ei löydy ohjetta mistään

Muistelisin kyllä vuosia sitten nähneeni jonkun Yahoo-postin lopetusohjeen S24:ssä, mutta en pirullakaan löydä sitä enää haullakaan. Kumma miten vaikeaksi ne ovat sen siellä Yahoossa tehneet kun ei löydy.

Eipä kai sillä tietenkään merkitystä ole vaikka se posti siellä "haisisikin". Mutta hyvä tietää tuo mitä lopussa mainitsit, ei tullut noin yksinkertainen juttu mieleen vaikka onhan tuo postiosoitteeni hyvin julkisena ollut esillä.

• -----------0------->

>> Ootteko hajulla mitä Yahoon uusi Maili tarkoittaa?

"Uusi Yahoo mail" tarkoittaa yhä suurempaa henkilökohtaisten tapojen ja tottumuksien analysointia ja skannausta. Lenkki kiristyy yhä tiiviimmäksi. Vaikutta, että kaikkinykyteknologia menee yhä enemmän "Orwelin maailma"n luonnokseen, josta Naamakirjan suoastaan moraalitomat "mafia-metodit" ovat vain yksi esimerkki.

Oman yksityisyyden hallitsemien tulee yhä mahdottoomammaksi ja ei tiedä lainkaan missä kaikkialla ja miten koottuja, yhdistettyjä ja analysoituja tietoja yksilöistä kerätään, käsitellään, kotaan ja rekisteröidään ja minne kaikkialle niitä jälleen jaetaan ja ydään. Ihmisestä alkaa tulla teknologiansa vanki vapauden sijaan.

Avasin yhden ensimmäisen Yahoo mailin. Huomasin juuri Yahoo mailin uusissa ehdoissa niiden metodin tilin käyttöön littyen.

Kaikki navigointi skannataan, samoin avainsanat sähkäpostissa kohdistettua navigaattorimainontaa, kuin myös suoraa maili-mainontaa varten.

Myös vaikkapa varatun lentolipun tai tilatun paketin seurantanumeron perusteella navigaattori ja / tai maili "reagoi". Beta versio ja ominaisuuden voinee stopata, ainakin aina tapauskohtaisesti, mutta jatkossa varmastikin ei offattava ominaisuus.

Sitten on avoin tekninen kysymys missä määrin esim. Yahoon kaiken mahdollisen skannaus hidastaa navigointia.

Olenkin jo heti mailin avattunai harkitsemassa ja salvittämässä miten saan heitettyän sen huitsin nevadaan koneeltani. Olen itse asiassa aina suhtautunut skeptisesti ja varauksella noihin "isoihn massa-osoitteisiin".

• Ongelma ohi

Kiitos linkistä!

terveisin: Tapio

• JiiHaa!

Yahoo on turvaton, eivät salaa liikennettä missään vaiheessa. En suosittelisi käyttämään moista.

• QAwK^17H

Kaikki sähköpostit ovat turvattomia. Kuin postikortti. Ainoa tapa suojata posti on käyttää PGP (GPG) salausta.

• Ihmettelen kovasti ettei turvallisemmat postiprotokollat yleisty. Jo roskapostin vuoksi lähettäjä olisi voitava varmistaa eikä näin kuin on nykyinen käytäntö, että kuka vain voi ilmoittaa lähettäjäksi kenet vain.

Itselläni on käytössä Flickr kuvanjakopalvelu joka on Photobuckettiin verrattuna toiminnaltaan asiallinen. Flickr vain vaatii tuon Yahoohon rekisteröitymisen. Nyt taitaa tosin jo olla pienimuotoisesti ilmaisia kotimaisiakin hyvin toimivia kuvanjakopalveluita.

• Yahoo näkyy suosittavan Internet Explorerin päivittämistä Yahoo-versioon Yahoon sivujen kautta.

"Yahoo! recommends updating your browser.Upgrade now to safer IE8 for Yahoo!."

Ei hyvä.

Yahoosta minulla on sellainenkin aika tuore kokemus, että useiden viikkojen ajan estivät suuren suomalaisen teleoperaattorin viestit yahoo-osoitteisiin. Ehkä operaattorin nimissä oli spammattu, mutta sehän ei mitään todista oikeasta spammaajasta.

• Ääliömäinen

Yahoo-postin lopettaminen välittömästi!

• käteevetäjähomopecos

tais olla tosiaan että ei siellä yksinkertaisesti ole delete toimintoa

joten luulisinpa että joku yahoo virkamies , sinne panee viestiä että stnan ukko sulje tuo mu tili

taatusti sulkee ku herjaat sitä vielä stnan ukoksi ja se saa käsky sulta

mut tietoturvallinen yahoo on

pitää esim. erikseen antaa lupa jos haluaa thunderbird tai muuhu ulkoiseen sähköposti lataus ohjelmaan liittää tilinsä

mulla on tallessa vanha ja uusi yahoo tilini, entiseen tuli helkkaristik bulk roskapostia ja varmaa yhä mut enevät omaan bulk lootaansa

sama vanhassa gmail, jumalattomasti roskapostia mut menevät ohi onneks omaa lootaansa

vanha gmail sain onneksi suljettu täysin

kuitenkin nämä firmat on parantuneet, yahoo ja gmail, jos teet uuden tilin, ei tuu yhtää roskapostia mihinkä lootaan, näkyville eikä sivuun.

luulen että aiempina vuosina oli sem aikaa, et mainostivat neemmän

• saapois

• Anonyymi

Carino

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      40
      5161
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      518
      1740
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      931
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe