kuunnella Idols-Panun musaa, kertoi haastattelussa. Just silleen. Tätä pariskuntaa joudumme sitten seuraamaan seuraavat vuodet: kihlat,häät,pettämiset,yllätysvauvat,erot,katkerat tilitykset "nyt avautuu Anna". jne.jne. Hallelujaa, musiikki on toisella tai kolmannella sijalla näissä lööppijutuissa.
Jokainen saa mitä ansaitsee, ehkä suomenkansa typeryydessään saa nämä turhat julkkikset.
Idoli-Anna
ei kestä
3
313
Vastaukset
- se noin
mene. Anna ja Panu ovat söpöjä ja saavat seitsemän ihanaa suloista lasta ja perustavat Laulavan Larnoksen perheen ja kiertävät ympäri Suomea ja Portugalia. Ihanaa, tuskin maltan odottaa.
- "vaan"
Suomessa ja Portugalissa. Hyyvä. En olisi toivonutkaan hänelle kansainvälistä menestystä.
- Anna ei sanonut niin
> ei kestä kuunnella Idols-Panun musaa, kertoi
> haastattelussa
Paljastit vain oman typeryytesi. Et osaa edes lukea. Anna ei sanonut noin.
Anna sanoi vain, että on kuunnellut Panun levyä jo niin hurjan monta kertaa, että nyt ei enää jaksa sitä kuunnella. Sehän on ihan eri asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214