Mulla käytössä l200 -88. ajettu pian 450tkm ja on sitten ollut huoleton menijä! kuinkas muiden autojen kanssa? mitkä paikat laukeaa useimmiten??
Mitsubishi l200
7
9716
Vastaukset
- ad hoc
Mulla oli saman ikäinen ja yhtä paljon ajettu Nissan. Korihan oli se, mikä siitä pahiten "laukesi".
Mitään isompaa ei minun aikana mennyt, jotain pientä koko ajan. Sähköjohtojen liitokset, ilmaa polttoainesysteemiin, niveliä jne. Edellinen omistaja oli korjannut vaihdelaatikkoa ja kuulemma napalukkokin oli vaihdettu. ja vähän uudempi
kansihan se hajos... mutta tuo taitaa olla se heikoin koskaan rakennettu diisseli
Toisaalta ollu jonkun kiinteistöhuoltofirman auto, joten on tuo tainnu saada kenkääkin ihan huolella- hilux-ukko
vm88 di-hilu jossa kohta 400tkm ja ei mitää vikoja.vahva vääntäjä.ainoastaan peltitöitä hieman.
- L200-4x4
Mä ostin tossa kans just L200-4x4-89 bensakoneisen "mökkiautoksi. Ajettu 280tonttua. Etupäässä ilmeisesti yläpallonivelet väljät kun ympyrää ajettaessa paukahtelee, riippumatta onko neliveto päällä vai ei. Rasvanipat on niin ruosteessa että eivät oo nähny rasvaa varmaan viimeisen vuosikymmenen aikana. Kori vaikuttais aika hyvältä, on uutena ruostesuojattu eikä vielä oo löytyny mätää, pientä pintakukkaa lukuunottamatta. Vihteisto vinkuu 1-3 vaihteilla, on kuulemma aika tyypillistä, ja näyttäs että kaikista romiksella olevista L200:sta on ostettu ensimmäisenä vaihdelaatikko.
Onko muilla "oikeasti" tietoa mikä l200:sta pamahtaa ekaks? Mistä paikkaa kopasta/rungosta kannattas ettiä ruostereikiä, ennen katsastusta?- -91 ja nyt -97
Vanhemmassa mallissa nyt perus kuluvien osien vaihtoa oli aina mutta yks mikä kannattaa tarkastaa ensin on tankin etupään kannatin. Meni kerran yhden lapin reissun jälkeisenä päivänä poikki ja tankki roikkui vain taka kannattimen varassa.
Kaverilla kävi -89 mitsun kanssa samoin samana syksynä.
Et sellaista. Nykyinen pelaa hyvin ja vie vaan dieseliä. Jonka meinaan ottaa henkilöauton pienemmällä kulutuksella kohta takas. Sääli kun ei raaskisi hyvästä avolavasta luopua mutta pakko se kai on. - L200-ukkeli
-91 ja nyt -97 kirjoitti:
Vanhemmassa mallissa nyt perus kuluvien osien vaihtoa oli aina mutta yks mikä kannattaa tarkastaa ensin on tankin etupään kannatin. Meni kerran yhden lapin reissun jälkeisenä päivänä poikki ja tankki roikkui vain taka kannattimen varassa.
Kaverilla kävi -89 mitsun kanssa samoin samana syksynä.
Et sellaista. Nykyinen pelaa hyvin ja vie vaan dieseliä. Jonka meinaan ottaa henkilöauton pienemmällä kulutuksella kohta takas. Sääli kun ei raaskisi hyvästä avolavasta luopua mutta pakko se kai on.Muistatko, tai tietääkö joku,,, mitä alunperin on L200:en rekisteriotteessa ollut perävaunupainoina tuossa 80-90luvun vaihteessa?
Lueskelin tuolta jonkun hilux kyssästä että jos aikoinaan olis ollu otteessa suuremmat vetopainot kun nyt nää uudet aken tietokannan vetopainot, vois ne vanhat suuremmat painot käydä hakee konttorilta otteeseen takas.
- parappa
Terve!
Jaa että se narskuva paukutus kuuluu väljien yläpallonivelten takia?
Pitää varmaan sitten vaihtaa joskus ne nivelet. Jossain vaan sanottiin että se ääni kuuluis sen takia kun siellä on muovirajoittimet, ja jos ne on otettu pois niin ääni kuuluu sen takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043374
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201923- 691896
- 381847
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337