Hakusessa harrastus

ronjaana

Tervehdys auttavaiset ihmiset.

Olen hiljattain muuttanut Helsinkiin (Vallilan/Sörnäisten rajamaille) ja haluaisin vinkkejä kohtuuhintaisesta harrastustoiminnasta täällä päin.

Aiemmin olen mm. pelannut salibandya ja tanssinut. Haetaanko joihinkin täkäläisiin joukkuesiin väkeä, vailla sen kummempaa taitoa ?

Lisäksi kiinnostaisi suuresti kuorolaulu taikka laulutunnit, kuitenkin rajallisella budjetilla. Mihin tulisi ottaa yhteyttä esim. johonkin kuoroon liittyäkseen ?

Myös harrastajateatteri-toiminta kiinnostaisi todella, mutta Helsingissä tällaisiin taitaa olla vaikea päästä mukaan ?

1

416

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teatteriharrastaja

Teatteri toimintaan nyt keväällä kesällä on vaikea enää päästä mukaan. Kaikilla on ollut jo näytökset tai parhaillaan esiintyvät. Ja kesällä he pitävät kesälomaa. Kesäteattereihin on harjoiteltu jo kevät, eli enää ei taida mukaan päästä. Suomen harrastajateateriliitolta www.shtl.fi voit pyytää listan pääkaupunkiseudun teattereista yhteystietoineen. Espoon ja Vantaan seudulla toimii myös paljon harrastajateattereita.
      Mutta syksyllä haetaan taas uusia jäseniä. Moniin on pääsykokeet, joista kertovat nettisivuillaan.
      Ja ihan aloittelijoita otetaan mukaan:)

Kesällä on toki kesäyliopiston erilaisia kursseja, tosin aika kalliita sadan euron hintaisia.
      Sinänsä harrastajateatterit ovat ilmaisia tai kympin, kahdenkympin vuosimaksu.
      Myös kansalaisopistolla on edullisia kursseja, nekin alkavat vasta syksyllä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2653
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2604
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe