Tervehdys auttavaiset ihmiset.
Olen hiljattain muuttanut Helsinkiin (Vallilan/Sörnäisten rajamaille) ja haluaisin vinkkejä kohtuuhintaisesta harrastustoiminnasta täällä päin.
Aiemmin olen mm. pelannut salibandya ja tanssinut. Haetaanko joihinkin täkäläisiin joukkuesiin väkeä, vailla sen kummempaa taitoa ?
Lisäksi kiinnostaisi suuresti kuorolaulu taikka laulutunnit, kuitenkin rajallisella budjetilla. Mihin tulisi ottaa yhteyttä esim. johonkin kuoroon liittyäkseen ?
Myös harrastajateatteri-toiminta kiinnostaisi todella, mutta Helsingissä tällaisiin taitaa olla vaikea päästä mukaan ?
Hakusessa harrastus
1
416
Vastaukset
- teatteriharrastaja
Teatteri toimintaan nyt keväällä kesällä on vaikea enää päästä mukaan. Kaikilla on ollut jo näytökset tai parhaillaan esiintyvät. Ja kesällä he pitävät kesälomaa. Kesäteattereihin on harjoiteltu jo kevät, eli enää ei taida mukaan päästä. Suomen harrastajateateriliitolta www.shtl.fi voit pyytää listan pääkaupunkiseudun teattereista yhteystietoineen. Espoon ja Vantaan seudulla toimii myös paljon harrastajateattereita.
Mutta syksyllä haetaan taas uusia jäseniä. Moniin on pääsykokeet, joista kertovat nettisivuillaan.
Ja ihan aloittelijoita otetaan mukaan:)
Kesällä on toki kesäyliopiston erilaisia kursseja, tosin aika kalliita sadan euron hintaisia.
Sinänsä harrastajateatterit ovat ilmaisia tai kympin, kahdenkympin vuosimaksu.
Myös kansalaisopistolla on edullisia kursseja, nekin alkavat vasta syksyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 632604
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096