tai alemmuuskompleksi tai jokin muu sellainen seikka minkä vuoksi hänen puolisonsa pitäisi näyttää hyvältä, nuorekkaalta ja muutenkin freesiltä vaikka itse kaksosmiehellä alkaa oleen ikää kohta 50 ja kasvattaa harmaita hiuksia päässään.
No, erosin kaksosmiehestä kolme vuotta sitten, tuli nuori nainen mutta yksinhuoltaja jolla on kolme lasta jostain toisesta avioliitosta. Mies rakastui silmittömästi. Aikaa on kulut ja minä olen olen löytänyt rinnalleni kaurismiehen, samaa merkkiä kuin minä mutta aivan täysin erinlainen. Tuntuu kuin olisin löytänyt aikuisen ihmisen, ymmärtäväisen. En pikku kakaraa joka entinen oli. Ehkä olin kypsempi osapuoli ja en läytänyt kaksosesta mitään hyviä ominaisuuksia. En ole vihainen avioerosta, oli parempi kuin kiusata ihminen henkihieveriin , olemalla ruma ja mitätön. Onneksi olkoon hälle. Aika on haavat parantanut.
Onko kaksoísmiehillä
3
1349
Vastaukset
- DingDongg
Tuo on taas näitä. Kuka tahansa amatööripsykologi huomaa, että ongelma on sinussa itsessäsi. Et ole päässyt kaksosmiehestä irti koska tänne piti tulla todistelemaan ja tilittämään. Eipä ole näköjään aika haavoja parantanut.
Luuletko, että haukkumalla tällä palstalla viattomia ihmisiä, saat jonkinlaisen hyvityksen?
Kauris on kateellinen ja kaunainen ihminen, kertovat astrologit (jos pieni vastaisku sallitaan).- kfhpsf
Täytyy tähän viestiin laittaa oma puumerkki myös. Vain sellainen joka kaksosmiehen kanssa on elänyt voi tietää...kaksosmies on ikuinen lapsi, se vaan on niin, lapsellinen ja pikkasen hölmö, kauniisti sanottuna.
- rikuli
olkoon vaankaikki mite vaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728