Onnea Maria ja Mikko,kyllä parempi voitti,vaikka oli tosi tiukka finaali.
oikea pari voitti
168
43632
Vastaukset
- !!!!!!
VÄÄRÄ pari voitti. Mutta en tuhlaisi rahaa äänestämiseen, joten...
- oikea pari
Oikea pari voitti,en itse äänestänyt kertaakaan.
- Makuasioita
oikea pari kirjoitti:
ja vielä kerran makuasioita. Olen törmännyt Mariaan ja hän on diiva. Ei olisi ansainnut voittoa...
- voitti ehdottomasti
oikea pari kirjoitti:
..aivan fantastinen pari..hui...
- Olen itse nähnyt
Makuasioita kirjoitti:
ja vielä kerran makuasioita. Olen törmännyt Mariaan ja hän on diiva. Ei olisi ansainnut voittoa...
ja täynnä itseään. Esitti "ujoa hengästynyttä lutusta" - en pitänyt tyypistä! Eikä tainnut ainakaan alkuun pitää Mikkokaan...
- aaaaaaaargh
oikea pari kirjoitti:
Miten joku voi antaa äänensä tylsälle ja mitäänsanomattomalle Marialle, joka on näyttänyt koko kevään ajan kurttunaamaa ja herisyttänyt tekonauruaan?
En voi enää luottaa suomalaisiin, kun täällä äänestetään kokkarit eduskunnan ykköspuolueeksi ja joku Maria voittoon TTK-finaalissa. - harmistunut
Makuasioita kirjoitti:
taitoa on............... mutta ylimielisyys ja ylen katse ylitse muiden. Nicke oli paras.
- olivat
ehdottomasti parempi pari ja olisin suonut voiton heille. Olivat aikuisempia. Maria kosiskeli tv-katsojia puhumalla äidistään ja läpihän se näin äitienpäivänä menikin.
- ratlin9
oikea pari kirjoitti:
Paras, kaunein seksikkäin pari voitti ja niin pitää ollakkin. Mikko Ahti on maailman hyvä tanssija ja Maria valloittavan hyvä oppilas.
- kylki kummallakin
Olen itse nähnyt kirjoitti:
ja täynnä itseään. Esitti "ujoa hengästynyttä lutusta" - en pitänyt tyypistä! Eikä tainnut ainakaan alkuun pitää Mikkokaan...
Kyllä diiva toisen "diivan" tunnistaa. ;)
- näyttävä
Sopivaa mannaa Marian uralle.
- lapsellinen mutta notkea Maria
olivat kirjoitti:
ehdottomasti parempi pari ja olisin suonut voiton heille. Olivat aikuisempia. Maria kosiskeli tv-katsojia puhumalla äidistään ja läpihän se näin äitienpäivänä menikin.
Maria pelaa peliään äidin kautta, olisi pitänyt esim. sukunimen Ionita tai sitten ottanut miehensä nimen,,,, Lund, äidin kustannuksella etsii mainetta, ei Tamarakaan sitä etsinyt äitinsä tyttönimellä vaan omin avuin.
- Piia **
olivat kirjoitti:
Maria voitti samalla tiettyjä ennakkoluuloja, koskien esim. sitä, että hän ei ole ollut mediassa linssin alla omana persoonanaan. Nyt vaikutti hänen tanssitaitonsa ja kaikki häneen itseensä liittyvä karismansa, ja olen omalta osaltani niiiiiin ylpeä kansastani, joka äänesti sen mukaan, minkä vuoksi pitikin !!!!! : ))))
- uupi
todellakin myös minun mielestäni.
Ja taitaa koko kylän mielestä olla,
paljon on aiheesta puhuttu.
- voi toista kun niin herrattaista esittää... - Piia **
lapsellinen mutta notkea Maria kirjoitti:
Maria pelaa peliään äidin kautta, olisi pitänyt esim. sukunimen Ionita tai sitten ottanut miehensä nimen,,,, Lund, äidin kustannuksella etsii mainetta, ei Tamarakaan sitä etsinyt äitinsä tyttönimellä vaan omin avuin.
Aika omin avuin tanssi melko kivasti !!! Ei siinä sukunimellä tanssittu. Mikä vaivaa ... taitaa rintaliivit painaa ;)
- stara10
kylki kummallakin kirjoitti:
Ei näytä hyvälle jos ei ole ylväsdiiva ja niin edelleen.. Vaatimattomuus täytyy tosiaan kätkeä tanssissa.
Upeita kissoja ja komeita kolleja, voittaja makuasia, nyt nuorempi voitti... - niix
olivat kirjoitti:
suotakoon, äitin menetys on tuorejuttu ja äitienpäivä vielä.. ja ok tasapeli... Tuomarit-yleisö
- ellei
tuossa tilanteessa olisi tullut äiti mieleen, äitienpäivänä. Voi Luoja miten kyynisesti ajatus täällä kulkee! Marialla on ihan omat avut käytössä jopa ilman äitiä!
- Kukahan tykkäs
Maria esitti lähinnä itseään....... kukaan minun tuttavapiiristäni ei pitänyt hänen tyylistään.
- rantakippari
aaaaaaaargh kirjoitti:
Miten joku voi antaa äänensä tylsälle ja mitäänsanomattomalle Marialle, joka on näyttänyt koko kevään ajan kurttunaamaa ja herisyttänyt tekonauruaan?
En voi enää luottaa suomalaisiin, kun täällä äänestetään kokkarit eduskunnan ykköspuolueeksi ja joku Maria voittoon TTK-finaalissa.joo, muuta venäjälle siellä ei oo kokkareita
- väärä pari
voitti. Jotenkin Marian tyrkky käytös oli kauheeta. Sen nauru myös yli kauheeta joten ei kiitos. Tannsi taidoissa se oli lähinnä ittesä tyrkyttäjä. Jos minut nyt joku huomais kun keikutan ja vilauttelen niin saan varmasti paljon ääniä....
Nikke oli paras - esitteli lähinnä
ittesä voittoon. Ei tanssi ratkassu tuota kisaa....
paras oli Nikke - lopö
näyttävä kirjoitti:
Sopivaa mannaa Marian uralle.
niin
- ujo-ylpeäksi haukuttu
voitti ehdottomasti kirjoitti:
..aivan fantastinen pari..hui...
Kyllä Maria ja Mikko olivat finaalin selvästi paras pari!Olen tykännyt paljon myös Nickestä mutta finaalissa Nicke ei ollut parhaimmillaan.Maria sanonut monta kertaa ettei laske ihmisiä lähelleen nopeasti ja ymmärrä häntä täysin.Kun ajattelee miten kuuluisan äidin tytär hän on joten on varmaan vaikka minkälaista siipeilijää tunkemassa iholle niin siinä on varmasti oppinut olemaan varovainen uusien ihmisten suhteen.Se sitten heti tulkitaan diivailuksi!!Minä itse olen aika arka uusien ihmisten suhteen ja olen kuullut monta kertaa että minua sanotaan ylpeäksi.En ole ylpeä mutta arka olen ja enkä kyllä välttämättä halua uutta ihmistä lähelleni ennenkuin tunnen hänet paremmin.Lopuksi vielä kiitos kaikille tanssijoille-toitte minun kevät talveeni monta hyvää hetkeä!
- samanthafoxi
kylki kummallakin kirjoitti:
miusta Maria ei ollut paras,vaan Nicke ja olisi muutenkin ollut sydämellisempi ihminen!Tosin Nicken tanssipari taas ei ollut mieleeni,mutta Mikko on todellinen tanssija!Ansaitsi siten voiton!Ja Jormalla oli aina hyvät arvostelut,olin samoilla linjoilla!
- Onnenlintu
Makuasioita kirjoitti:
Mitä tässä nyt ollaan arvostelemassa? Onko diiva, onko teennäinen jne, jne. Hyvät ihmiset, tanssitaito ja eläytyminen tanssiin oli se asia, josta tässä kilpailussa oli kyse, ja josta kukin äänesti oman mieltymyksensä mukaisesti. Kyllä Maria osasi asiansa ja ansaitsi voittonsa! En silti ollenkaan aliarvioi Nicken osaamista. Hän on todella ihailtavan taitavaksi tanssijaksi kehittynyt hyvän opettajan valmennuksessa. Parhaat onnittelut molemmille finalistiparille!
- Niin paras!
Voitti.
- Voi pyhä jne.
lopö kirjoitti:
niin
Sana Ruma.Tuo mitä sanot on tosi rumaa,eikä siihen paljon älliä tarvita jos toista rúmaks sanoo. Kateus on kavala sairaus hakeudu hoitoon pikimmiten
- !!!!!!!!!
Haloo, hei! Tämähän oli tanssikisa. Kyllä Maria osasi fantastisesti asiansa, ei must se " diivamaisuus"tähän asiaan vaikuttanut. oikea pari voitti.ONNEA. Henkilökohtaisesti olen Nicken ihailija
- kuka voitti!?
ihmeelistä venkomista näillä palstoilla että väärä pari voitti? ei voittanut! kyllä minun mielestäni tuloksista kävi ilmi että voittaja oli maria vai olenko sokea!! jos..jossittelut pois paras voitti näin kansa päätti ja saivathan he tuomareiltakin täydet 10!!!
- mitenkään
Niin paras! kirjoitti:
Voitti.
paras voittanu....tuomareiden mielestä paras oli Nikke....
mut saahan sitä äänestää ketä vain - Lärstikkä
Älä lätise kyllähän tuo oli paras pari. Vaikka kovasti olivat ajamassa nikkeltsonia voittoon hänhän on teatterin varsinainen Kankikaikkonen.
- Piia tähtönen
Piia ** kirjoitti:
Aika omin avuin tanssi melko kivasti !!! Ei siinä sukunimellä tanssittu. Mikä vaivaa ... taitaa rintaliivit painaa ;)
Ei tässä rintaliiveistä ollut kyse ei Marian eikä kenenkään muunkaan kohdalla. Vain ja ainoastaan tanssitaidosta.
- hurjaa flirttiä oli
olivat kirjoitti:
no empä tiiä, kyllä joteskin iletti tonkin parin tanssi !? no ,aikuisia tosiaan , miltä mahtoi omalta vaimolta tuntua tuokin seksyilyä kattoooo ??? YÄK.. Parempi pari sai eniten onneksi ääniä katsojilta =)
- jeeeh...
Jokainen pitää sen nimen minkä haluaa ,toisilla on nääs mistä valita ...toisin kuin muilla mulkuilla ! Aivan ihan suloinen Mariia
ja aivan huippu oli hänen äitinsäkin joten kaikkea hyvää Marialle ja hänen perheelleen :-D - nainen:o)
lopö kirjoitti:
niin
Ole kade tai muuten mauton !
- nro 10
hurjaa flirttiä oli kirjoitti:
no empä tiiä, kyllä joteskin iletti tonkin parin tanssi !? no ,aikuisia tosiaan , miltä mahtoi omalta vaimolta tuntua tuokin seksyilyä kattoooo ??? YÄK.. Parempi pari sai eniten onneksi ääniä katsojilta =)
Nicken ja Susan tanssia oli tosi makeeta katsoa, oikea meininki! Susa on niin hyvä ja upea nainen! Ei näyttänyt Raakelia haittaavan, koska hän osaa erottaa todellisuuden ja viihteen, luottaa omaan mieheensä! Näyttelijän vaimona ois aika paha olla mustasukkainen ja epäluuloinen!
- ihanaa tanssia
Oikea pari voitti! Kaikki Kunnia Mikolle..jee!!
Aivan mahtava Tanssija.
Maria ei olisi ollut mitään ilman Mikkoa!
Hyvä Mikko Ahti! Olet todella sympaattinen ja samalla ihanan tiukkis ope. - piukkapakara
nro 10 kirjoitti:
Nicken ja Susan tanssia oli tosi makeeta katsoa, oikea meininki! Susa on niin hyvä ja upea nainen! Ei näyttänyt Raakelia haittaavan, koska hän osaa erottaa todellisuuden ja viihteen, luottaa omaan mieheensä! Näyttelijän vaimona ois aika paha olla mustasukkainen ja epäluuloinen!
Olispa hassua jollei OPETTAJA (susa) osaisi tanssia hyvin !? Upeus oli vain kyllä maskin voimaa , hehhh...ilman meikki tosi surkee ,kyse olikin lähinnä näistä oppilaiden "kyvyistä" tanssia.Tunteet ja mustasukkaisuudet toimii myös näytteliöillä .
- upea Susa
piukkapakara kirjoitti:
Olispa hassua jollei OPETTAJA (susa) osaisi tanssia hyvin !? Upeus oli vain kyllä maskin voimaa , hehhh...ilman meikki tosi surkee ,kyse olikin lähinnä näistä oppilaiden "kyvyistä" tanssia.Tunteet ja mustasukkaisuudet toimii myös näytteliöillä .
Susa on upea, enkä tarkoita ulkonäköä vaan hänen olemustaan. Kyllä upeuteen kuuluu muutakin kuin pelkkä ulkonäkö. Hän on tosi naisellinen nainen kaikkineensa!
- Mokasivat
freestyle-tanssin! Odotin jotain tosi-dramaattista! Mutta kyllä kokonaisuutena he olivat hitusen parempia - sen sijaan kisan charmantein ja ehdottomasti fiksuin pari oli Susa ja Nicke!! Mikä ilo, mikä tanssin riemu ja mikä kemia! ...ja ne Nicken pakarat ja Susan sääret.
- utala
typerä kana voitti vilpillä kilpailun.
- OVAT ÄÄNESTÄNEET
utala kirjoitti:
JA TÄÄ ON TULOS !
HAH HAH HAH HAH HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA - koivu
tannsin taituri voitti, niinkuin kuuluikin. tässä kisassa ei arvioitu pakaroita eikä sääriä.kriteerit kohdalleen.
- totta puhut !
utala kirjoitti:
ilmaus Marialle! Jes!
utala kirjoitti:
aivoton kana tai kukko, nimimerkistäsi ei käy ilmi , kumpi olet.Kuitenkin paras pari voitti. Se oli tanssimista mitä he esittivät, eikä mitään pökkelö kävelyä, eikä turhaa blondi perseen pyöritystä. Sillä perseen pyörityksellä ei voittoja tipu tanssissa. Oletkohan itse koskaan edes yrittänyt tanssia?? On täällä kyllä typeriä kirjoittelijoita. Jos olet niin pettynyt voittajapariin. Olihan sinulla mahdollisuus äänestää, olisit pitänyt peukaloa luurilla ja ketjuna äänestänyt, olisit varmaankin saanut mieleisesi voittajan. Kuiten pari oli aivan upea, suorastaan jumalainen.Heidän tanssimistaan oli todella hienoa katsella. Nimittäin olen sen verran paljon itsekkin tanssinut, joten tiedän kyllä mistä puhun/ kirjoitan. Joten typerät ja kateelliset kirjoituksenne/ajatuksenne pitäkää itsellänne. Kyllä suomessa näkyy tyhmyyttä riittävän. Jokainen siellä kilpaileva pari teki kyllä parhaansa, toiset vain oli tällä kertaa parempia.
- miksu24
...hyppelyt päättyi tämän vuoden osalta. Ei vois vähempää kiinnostaa julkimoiden tanssimiset! Pelkkkää rahastusta koko ohjelma!
- wanna to dance
tässä vaiheessa kisa on tunteita täynnä ja tuomareiden antaessa "huonoja" pisteitä saa formaatti tilaa inhimillisyydelle jota pohjalta aloittaneet tanssijat tarvitsevat säilyttääkseen hyvän tunnelman kisassa. Kiitos loistavasta finaalista vaan heille, tällä kertaa molemmat vakuuttivat minut ja saivat ne kylmät väreet pintaan. :)
- Syyskuu91
Molempi parempi, kumpi tahansa ois voittanu ni oisin ollu tyytyväinen :)
- Nimetön
Ei kait ketään tosissaan kiinnosta?!
- katsoja
oikea pari voitti.Onnea Marille ja Mikolle
- "tansiva Mari"
Olet kannattanut jotain kolmatta paria, sillä
a) väärä pari voitti ja
b) minäkin oisin halunnut nähdä tämän "Marin" ja Mikon tanssin. Eikun siis "tansin", kuten asian ilmaisit. Meillekin sama ohjelma kuin sinulle! Päättyi varmaan paremmin kuin minun näkemäni.
- vaikka olisiko pitänyt
Tuntuuko pahalta onnitella, jos olisi pitänyt kunnioittaa tuomariääniä sunnuntaina vai saisi kilpailua tarkastella kokonaisuutena.
En ole kuullut, kommentoivatko tuomarit lopputulosta jotenkin. Vai olisiko se niin selvä, että kansa menee heidän taakseen, kun tuomarit eivät menneet sunnuntaina.- Lili Marlene
Kansa on äänestänyt ja pulinat pois...Upeaa tanssia Marialta ja Mikolta, Onnea teille ! Ja kyllä sitä kelpaa vähän diiva ollakin !
- niin voi olla
Lili Marlene kirjoitti:
Kansa on äänestänyt ja pulinat pois...Upeaa tanssia Marialta ja Mikolta, Onnea teille ! Ja kyllä sitä kelpaa vähän diiva ollakin !
diiva tai mikä vaan !!!
ja kukapa meistä ois niin rohkea että nousisi OIKEESTI todistamaan Marian olevan diiva ?
Ei varmasti yksikään tällä palstalla:)))
Hieno ja kaunis nainen.
Ihanan raikas tanssipari.
ONNEA ! - Viesti.....
niin voi olla kirjoitti:
diiva tai mikä vaan !!!
ja kukapa meistä ois niin rohkea että nousisi OIKEESTI todistamaan Marian olevan diiva ?
Ei varmasti yksikään tällä palstalla:)))
Hieno ja kaunis nainen.
Ihanan raikas tanssipari.
ONNEA !Se kertoi meidän tuhansien suomalaisten tuntoja Marialle.
- helen1
Lili Marlene kirjoitti:
Lili Marlene! Olen täysin samaa mieltä kanssasi.
Ja te jotka haukutte Mariaa olette vain kateellisia,
koska hän on niin upean näköinen. Täytyy muistaa, että hän on kovin nuori eikä ole vielä kokenut tv-esiintyjä.Odotetaan muutama vuosi ja katsotaan sitten. Itse äänestin Nickeä, mutta ei harmita.
Eikähän tätä nyt niin kuolemanvakavasti tarvitse
ottaa, tanssiahan tämä vain oli!
- voi ei
Oli Marialla pupu pöksyissä kun haastattelussa vimetingassa vielä vetosi ystävien äänestykseen,herrasmies luotti itseensä ja yleisöön,,, no onnea Marialle kuitenkin
- Joku
näin sen piti mennäkkin, sen jälkeen kun Tuuli ja Aleksi tippuivat toivoin, että Maria ja Mikko voittavat kisan.
- SANAT
ONNEA MARIA JA MIKKO !!!
MARIA OLET KAUNIS, KAUNIIMPI KUIN JUMALAISEN KAUNIS JA IHANA ÄITISI.
HALEJA ! - olet....
SANAT kirjoitti:
ONNEA MARIA JA MIKKO !!!
MARIA OLET KAUNIS, KAUNIIMPI KUIN JUMALAISEN KAUNIS JA IHANA ÄITISI.
HALEJA !ihana ja ihana ja ihana.
olemme ylpeitä sinusta,
olet meille kaikille pulliaisille hieno esikuva.
- tanssija
ilo katsoa iloista iloittelua...ja sitä se viimeinen tanssi oli! uskallusta oli tehdä erilaista tällä parilla!hieno esitys!!!!
- ohjelma
päättyi.
Oli hyvät finalistit ja luulen, että Susa ja Nikke, vaikkakin hävisivät, ovat sijoitukseensa tyytyväisiä.
Katsojana nautin kyllä molempien esityksistä.
- Piia **
Molemmat parit olivat mestareita,kuten moni jo pudonnutkin pari ....
Nyt kuitenkin suuren urheilu-voiton tunnelma katossa :) He ovat todellista eliittiä tunnelman ja taidon osalta !! WAU : )) - pari voitti
Kilpailuhenkisempi pari voitti. Ei suinkaan taitavampi.
Vaikka kumpikin pareista tanssii tosi hyvin,
voitto olisi kuulunut Nickelle ja Susalle.
Nämä kehittyivät ja hitsautuivat paremmiksi koko ajan. Myös tuomaristosta näki selvästi, että odottivat ja toivoivat Nicken ja Susan voittoa.
Erityisesti heidän tämän illan tanssit sujuivat paremmin kuin Marian ja Mikon teinimusikaalijortsut! Maria ja Mikko eivät pistäneet enää parastaan ja teinityttömäinen söpöstelely ihmetytti.
Nicken ja Susan tanssi hengitti ja huokui aikuismaista, syvää kokemusta ja tunteita.
Taitaa tulla perinteeksi että ns.kakkospari ( Sari Siikander viime vuonna) on oikeasti se paras ja kansan rakastama suosikki.- niin oli ja on
Viime vuonna Sari Siikander oli valovuoden verran parempi kuin voittaja. Voittajan ratkaisivat äänestäjät se on silloin selvä peli ja muut pulinat pois. Kansan rakkaus näkyy annetuissa äänissä.
- Parempi,parempi
Paras voitti!
Kyllähän Nicke ja Susa olivat hyvännäköinen pari mutta Mikko ja MAri osasivat Tanssia.
Ensimmäisen parin kohdalla enimmäkseen Susa hötkytteli pirkiä sääriään ja Nicke myötäili,ei oikeasti tanssinut.
Ei auta jos jätkäöllä on hyvännnäköinen ja Miesten mieleen oleva takamus.Pitää osata tanssia.(Anteeksi Nicke?)Olet sympaattinen ja hieno mies mutta mielestäni(kuten varmaan sinunkin)oikea pari voitti
- ulriikka58
..hyvä,vaikka hyvä pari voittikin.Silti "ammattilaisille"lavaesiintyjäille omat kisat...Kyllä amatööreista paras oli NIcke opettajineen.Tanssit piti opetella A-Ö ja siinä onnistuivat...ja hyvin.
- PitkäKaljuMukavaMulleNyt
Sukulaistyttö..taiteilija isolla T:llä
- sunnuntai-ilta
Taas loppui yksi hyvä sunnuntai-iltojen tv-ohjelma.Moni moittii, mutta on katsonut itsekin,koska osaa arvostella, voi kyllä panna tv:n kiinni tai kääntää kanavaa(jos sittenkään malttaa).
Minä pidin ohjelmasta kovasti.
- tässä ohjelmassa
että se vihdoin LOPPUI!!!! Ketä v.... tällaiset "ohjelmat" voi kiinnostaa???
- zyc
ihmeessä sitten roikut tälläkin palstalla, jos TTK-ohjelma ei sinua kiinnosta??
- mursuuuuur
Ketä kiinnostaa?
- Björb
Tyylikkäin, vetovoimaisin, taitavin pari voitti. Nicke ja Susa olivat parina varsin tylsistyttävä. Onnea vaan voittajille! :)
- Nimetön
En ole niin itsestään ylpeetä naista ennen nähnyt, minusta tälainen ylpistely ei sovi televisioon, vaikka olisi kuinka itserakas tahansa, se ei kuulu telkkariin. Mitä tulee tanssitaitoon, kanki kaikkosen olisi pitänyt pudota heti. Ja loppu peleissä olisi pitänyt olla Merja Larinvaaran ja tämä fitnes voittaja jonka nimeä en muista. Minusta he tassivat parhaiten. Mutta kansan ääni on puhunut.
erityis onnittelut annan viimevuoden voittajalle Marikolle joka on antanut tanssimisesta kivoja haastatteluja kaikille lehdille, niin sitä pitää.. Maria tuskin pystyy samaan.... - että voi olla muutakin
Nimetön kirjoitti:
En ole niin itsestään ylpeetä naista ennen nähnyt, minusta tälainen ylpistely ei sovi televisioon, vaikka olisi kuinka itserakas tahansa, se ei kuulu telkkariin. Mitä tulee tanssitaitoon, kanki kaikkosen olisi pitänyt pudota heti. Ja loppu peleissä olisi pitänyt olla Merja Larinvaaran ja tämä fitnes voittaja jonka nimeä en muista. Minusta he tassivat parhaiten. Mutta kansan ääni on puhunut.
erityis onnittelut annan viimevuoden voittajalle Marikolle joka on antanut tanssimisesta kivoja haastatteluja kaikille lehdille, niin sitä pitää.. Maria tuskin pystyy samaan....Ei sanattomuus ja hillitty käytös tarvitse merkitä itsekkyyttä ja itserakkautta. Hillitty käytös voi johtua kasvuympäristöstä ja kasvatuksesta. Viime vuoden voittaja huusi suorassa lähetyksessä miltei kitarisat vilkkuen "voitettiin koko pa--a". Se siitä ja makunsa kullakin.
- voittoon....
Onnittelut ja suuri kiitos tosi taitaville tanssijoille Marialle ja Mikolle, upeeta ja mahtavaa.
- perhonen
äänestin Nickeä ja Susaa yli kolmekertaa,mutta ei näyttänyt auttavan!
- Sissi60
Maria ja Mikko,että oikea pari voitti.tyytyväinen katsoja
- väärä
Ihan sama oikea vai väärä. Parasta oli että ohjelma loppu jos vaikka tulisi jotain parempaa tilalle.
- vaiko oikea
väärä kirjoitti:
Ihan sama oikea vai väärä. Parasta oli että ohjelma loppu jos vaikka tulisi jotain parempaa tilalle.
Saatta hyvinkin tulla jotain viihdeohjelmaa tilalle,mutta tuskin yltää yli miljoonaan katsojaan,revi siitä.
- Itu
Täysin samaa mieltä. Toivoin tämän parin voittoa, vaikka en edes äänestänyt.
- kiva kun tykkäätte
Itu kirjoitti:
Täysin samaa mieltä. Toivoin tämän parin voittoa, vaikka en edes äänestänyt.
Kiva kun muutkin tykkää,niin teen minäkin!
- Sissi 60
vaiko oikea kirjoitti:
Saatta hyvinkin tulla jotain viihdeohjelmaa tilalle,mutta tuskin yltää yli miljoonaan katsojaan,revi siitä.
Oikea pari voitti,että Maria ja Mikko voitti niukasti onnea heille vaikka kisa olikin tiukka.
- Maria ja Mikko
Oikea pari voitti, olitte heti alusta lähtien suosikeitamme.
Täällä puhutaan että Maria vetosi katsojiin äidin kautta, ei hän maininnut muuta kuin halusi lähettää terveisiä yläkertaan.
Jossain haastattelussa Maria on sanonut että ei ole pystynyt vielä edes käsittelemään äidin kuolemaa. - tanssin ihailija
Tämä oli paras pari.
Tunne kuuluu tanssiin, pelkkä tekniikka ei säväytä, vaikka liikkeet olisivat kuinka hiottuja.
Tunteellisimmat parit olivat yleisön mieleen.
Mariassa on jotakin niin kaunista lumovoimaa, koska hän osaa eläytyä..Onnea ja siunausta! - Ei Aviorikokselle!
Onneksi moraalinen nainen voitti, hän ei tunge tissejään kokoajan esiin eikä vie toisen puolisoa. ON törkeää ottaa hoikka nainen kun on sitoutunut toiselle, vaikka tämä onkin pyöreä!!! Salasuhde on kohta kaikkien tiedossa, että kyllä toinenkin varmaan kokee voittaneensa!
- Pakko hyväksyä
Hieno kisa....upeat kilpailijat ...kaikki.
- Maria on
tullut julkisuuteen äitinsä ansiosta, tuskin olisi noin pitkälle päässyt jos äiti ei olisi ollut Tamara Lund, kovasti tykkää mainostaa kenen tytär on, eikä kukaan muu huomaa tätä. En ole koskaan arvostanut tuota ämmää.
Tuossa nyt mitään aviorikosta ole tapahtunut. Ihan höpö höpö juttuja sulla. Tanssipareilta pitää löytyä kipinää ja kemiaa että se tuottaa katsojillekin väreitä. Tanssiurheilu sisältää myös silmänruokaa, siksi tanssijoilla on paljastaviakin asuja.
- yllytettynä
Muistan, kuinka ensinmäisissä lähetyksissä Marko ja osa tuomareistakin huusi seksiä, erotiikkaa ja sutinaa tanssipareilta.
Tämä yksi pari sitten menestyi, kun suostui vaatimuksiin. Toki sieltä oli hyvää kyytiä kehkeytymässä muitakin, jos jatkaa olisivat saaneet.
Huomioni kiinnittyi eilisessä lähetyksessä Haapalaisen alkukommenttiin, jossa hän sanoi mm. nyt ratkaisee, kuka on kehittynyt eniten.
Marja ja Mikkohan ovat olleet hyviä koko ajan, että oliko tämä kansan valmistamista sille, mitä olivat ennalta ajatelleet.
Kyllä Tuulin ja Aleksin olisi pitänyt tanssia Niken ja Susan tilalla.
Silloin olisi toteutunut oikeudenmukaisuus. - kehtaat...
Maria on kirjoitti:
tullut julkisuuteen äitinsä ansiosta, tuskin olisi noin pitkälle päässyt jos äiti ei olisi ollut Tamara Lund, kovasti tykkää mainostaa kenen tytär on, eikä kukaan muu huomaa tätä. En ole koskaan arvostanut tuota ämmää.
olla noin ilkeä:(((( Olen surullinen puolestasi.
- Hömppä-Kaisa
Ja kukahan se ylvästä "moraalia" pursuava nainen oli, jota täällä ylistettiin? Ei kai vaan sama, joka taannoin eräässäkin lehdykässä kehuskeli heittelevänsä päivittäin "Basic Instinct-tyylisiä saksipotkuja"???!! Ja jonka rintavarustusta on varmasti saatu ihailla mm. Seiskan sivulla ihan riittämiin? Hmm, siinä vasta todella ylevää moraalia!!
Mikäli tarkoitit "pyöreään naiseen sitoutuneella" Nickeä, hänet ja Susan oli tanssipariksi muodostanut tuotantotiimi, eivät he ole toistaan baareista iskeneet!
Ohjelmassa ei ole keneltäkään puolisoa viety, herätkää harhoistanne! - ärsyyntynyt
Hömppä-Kaisa kirjoitti:
Ja kukahan se ylvästä "moraalia" pursuava nainen oli, jota täällä ylistettiin? Ei kai vaan sama, joka taannoin eräässäkin lehdykässä kehuskeli heittelevänsä päivittäin "Basic Instinct-tyylisiä saksipotkuja"???!! Ja jonka rintavarustusta on varmasti saatu ihailla mm. Seiskan sivulla ihan riittämiin? Hmm, siinä vasta todella ylevää moraalia!!
Mikäli tarkoitit "pyöreään naiseen sitoutuneella" Nickeä, hänet ja Susan oli tanssipariksi muodostanut tuotantotiimi, eivät he ole toistaan baareista iskeneet!
Ohjelmassa ei ole keneltäkään puolisoa viety, herätkää harhoistanne!Hömppä-Kaisa puhut niin totta! Minua on alkanut ärsyttämään tämä Susan ja Nicken jahtaaminen ja aviorikollisiksi leimaaminen, ja myös Raakelin loukkaaminen! Kiitos napakasta kommentista!
- ihastuttavaa
kun voitto tuli teille.
Maria on niin kaunis, ja hieno ihminen. - hyvä juttu
jep maria. onnea.
- Anniheleena51
Marialle ja parilleen Mikolle Onnittelut upeasta voitosta...myös Nikcelle hänkin hyvä kaikkee hyvää molemmille!!! Maria on reipastunut nuoruuden ujoudestaan äiti Tamaran tunsin myös ja kävin konserteissaan ja tapasin Mariankin saa olla äiti ylpeä prinsessastaan..yläkerrassa.
- hallelujaa...
...maria tanssii,muttei kaverinsa kaa,vaan kuten kuinka joku säätää kuin isoveli venäjältä silloin joskus,....tulevaisuus hollywoodissa?Sorry,ei tuolla nuolemisella sielläkään..
Minuun heidän tanssinsa finaalissa osui ja upposi. Heillä oli hyvät tanssivalinnat ja kappaleet.
Nicken ja Susan tango ja rumba sai väreet iholle. Heidän kemiansa oli käsin kosketeltavaa. Tanssiparien välillä pitääkin olla kipinää että se tarttuu yleisöön. Nicke on miesoppilaana edennyt ja oppinut huikeasti. Miehet on aina oppilaina vähän altavastaajina. Kiitokset tälle sympaattiselle parille tanssinautinnosta.
Ei Marian ja Mikonkaan tanssissa mitään moittimista ole. Paljon onnea heille. Nicke ja Susa vain sytytti minua enemmän.- onnea kumminkin
Minusta Susan ja Nicken tanssissa oli tyyliä ja tarkkuutta, oikeanlaista konstailemattomuutta.
Marian ja Mikon tanssissa ei amatöörin mielestä ollut varsinaisesti mitään vikaa, vaikka free style oli kyllä minunkin mielestäni sekava.
Enkä pitänyt Marian läpinäkyvästä koskiskelusta.
Mutta mielipiteet ovat mielipiteitä, ja katsojat päättivät mitä päättivät. Ihan OK.
Kiitos kaikille tanssijoille viihdyttävästä illasta!
- tanssifani
Nicke ja Susa olisivat ansainneet pokaalin. He olivat parempia. Tavallaan he voittivatkin, omilla persoonallisuuksillaan ihmisinä kaikkien muiden edessä. Kaikkea hyvää heille :)
- catwoman43
Minun mielestäni Nicke ja Susa olisivat ansainneet voiton. Mielestäni asiaan vaikutti se, kun Mikko ei viime vuonna voittanut Sarin kanssa vaan tulivat toiseksi. Nyt tänä vuonna häntä äänestäneet olivat päättäneet, että Mikon kuuluu voittaa oli parina kuka tahansa ja vastustajana kuka hyvänsä. Kaiken kaikkiaan, Nicke kehittyi paremmin kuin Maria tanssijana. Ja mitä se free juttu oli heiltä, Marialta ja Mikolta? Pelkkää sekasotkua. Nickellä ja Sadulla todella taiteellista ja kaunista. Ei voi mitään tämä on minun mielipiteeni. Kiitos Nickelle ja Susalle upeasta ohjelmasta ja upeasta päätöksestä. Ja Antti, oli ihanaa nähdä sinut pitkästä aikaa :o)
- jhgfdsshajjk
Varastivat idean ensimmäisen kauden voittajilta, Marian tanssi paljain jaloin sekä miltei samanlainen valkoinen puku kuin ekalla voittajalla.
En olisi halunnut idea varkaiden voittoa vaan rehellisten Susan ja Nicen.- oh my good..
Todellakin,voittajat pelkkiä feikkejä....Tamaran haamulla ratsastaminen oksettaa...yök!Pakkovoitto ei välttämättä suomen kansan tahto....??
- oli ja on
oh my good.. kirjoitti:
Todellakin,voittajat pelkkiä feikkejä....Tamaran haamulla ratsastaminen oksettaa...yök!Pakkovoitto ei välttämättä suomen kansan tahto....??
Maria Lundin ihan oikea äiti ja Maria hänen ainoa lapsensa. Ymmärrän itse samassa iässä äitini menettäneenä oikein hyvin Marian tunteet ja puheet kilpailu- ja voittotilanteessa. Upeat esitykset molemmat!
- oh my good..
oli ja on kirjoitti:
Maria Lundin ihan oikea äiti ja Maria hänen ainoa lapsensa. Ymmärrän itse samassa iässä äitini menettäneenä oikein hyvin Marian tunteet ja puheet kilpailu- ja voittotilanteessa. Upeat esitykset molemmat!
Upeista "esiintymisistähän" kaikki äänet tulivatkin..eivät eläytymisistä välttämättä...Kaikilla meillä on "ruumiita kaapeissamme" enemmän tai vähemmän-kuka kehtaa itkettää ketäkin...säälittävää!!Tekniikka ei pelasta tässä vaiheessa omistautumista ellei ole poliittisesta salaliitosta kyse,heko heko...:)
- Maria ja Mikko
oh my good.. kirjoitti:
Upeista "esiintymisistähän" kaikki äänet tulivatkin..eivät eläytymisistä välttämättä...Kaikilla meillä on "ruumiita kaapeissamme" enemmän tai vähemmän-kuka kehtaa itkettää ketäkin...säälittävää!!Tekniikka ei pelasta tässä vaiheessa omistautumista ellei ole poliittisesta salaliitosta kyse,heko heko...:)
Naurettavaa!!Kaikkihan sen näki,että Nicke ja Susa olivat paljon parempia,näyttävämpiä ja taitavampia,kuin sääliä kerjäävä diiva Maria,joka ei arvosta ketään muuta kuin itseään.YÖK!
- Ajattele vähän tarkemmin
Maria ja Mikko kirjoitti:
Naurettavaa!!Kaikkihan sen näki,että Nicke ja Susa olivat paljon parempia,näyttävämpiä ja taitavampia,kuin sääliä kerjäävä diiva Maria,joka ei arvosta ketään muuta kuin itseään.YÖK!
On se kumma, kuinka omassa suosikissa ei koskaan nähdä mitään vikaa,
eikä toisien suosikeissa mitään hyvää.
Suurempi osa "kansasta" ilmeisesti kuitenkin piti enemmän Mariasta kuin Nickestä,
tai ainakin äänesti enemmän. Ihan turha itkeä jälkikäteen.
Vähän ylimielistä esittää, että kaikki Marian fanit muka olisivat
jotenkin tyhmempiä kuin Nicken fanit ja heidät kaikki olisi jotenkin
huijattu äänestämään Mariaa.
Onko tuosta vaan unohtunut Nickestä olleet lööpit? Esim se, jossa Nicke
kertoi kuinka nousi "kuoleman porteilta" tanssitähdeksi?
Tuollaisestahan ei voi irrota lainkaan niitä kuuluisia säälipisteitä, eihän?
Mistä sinä tiedät ketä Maria arvostaa ja ketä ei? Tunnetko Marian?
Millä oikeudella sinä häntä diivaksi haukut?
Minusta molemmat parit olivat hyviä. Molemmat olisivat ansainneet voiton.
Se on kumma kuinka parit itse kyllä kannustavat toisiaan ja ovat
onnellisia toistensa puolesta, mutta "fanit" haukkuvat ja
morkkaavat minkä kerkeävät. - kyllä on
oli ja on kirjoitti:
Onhan Marialla velikin
Jos sulla on se niiden valssi niinkatsoppas nyt oikein tarkkaan kuinka hienosti ne sen tulkitsi. Siihen ei kaikki ammattitanssijatkaan pysty, joten kyllä oikeeseen osoitteeseen meni tää juttu. Kyllä Nickekin oli ihan mahtava, mutta sillä eri ole sitä notkeutta eikä sitä rytmitajua yhtäpaljon kuin Marialla. Mutta kaikenkaikkiaan hienot finaalit.
oli ja on kirjoitti:
Maria ei ole ainoa Tamara Lundin lapsi. Siitä olen satavarma. Tamaralla on poika avioliitostaan Aatos Tapalan kanssa. Tamarahan oli menossa avioon Rami Sarmaston kanssa, mutta Rami kuoli. Ja ellen väärin muista, niin laulu" SINUN OMASI", oli heidän yhdessä tekemänsä, jonka Tamara sitten levytti.Aivan upea kappale. Mutta oli miten oli, molemmat naiset ovat upeita, Maria on perinyt äidiltään upean lauluäänen ja karisman. Ihmettelen suuresti tätä kateellisten määrää täällä, jotka kirjoittelevat.No kateushan vie kalatkin vedestä, kateus on useimman suomalaisen luonteen piirre.
- että joku muukin asian
huomasi.
Eli idea varkauden.
Muuten olihan Tamara Ludillakin elämänsä aikana kolme vakavaa puolisosuhdetta, miksi ei voisi olla myös Marialla. Omena ei kauas puusta putoa.
- dertyur
mä äänestin 100 kertaa mariaa ja mikkoa ne on siis tosi hyviä!
- tanssi-tiina
Todella taidokasta tanssimista.Kaunista katsottavaa. Vaikka itse kleopatra olisi tanssinut ihmiset etsii virheitä.Kumpikin oli oman alansa paras. Ja kaikki tanssijat saivat huomioni sunnuntai-iltaisin.Unohtui raskas arki.Onnea kaikille tanssijoille.Kiitos
luojan kiitos loppui tuokin jo!
- Tää on tätä
Hyvinhän he tähän asti olivat tanssineet mutta freestyle-osuus oli oikeasti sekava ja typerä. Mielestäni suoritukset piti arvostella finaalisuoritusten mukaan niin kuin tuomaristo ansiokkaasti tekikin. Kaikki kunnia meidän kaikkien edesmenneille läheisille jotka ovat poistuneet ajasta ikuisuuteen mutta ikävä kyllä Marian yläkerran terveisistä jäi vähän äänten kalastelun maku. Asia erikseen jos nämä terveiset olisi lähetetty tulosten ratkettua. Anteeksi, mutta tällainen fiilis jäi.
Osa vastanneista on kehunut Marian ulkonäköä... kaunishan hän on, ei voi kieltää mutta eikö kyse ollut tanssikisasta, ei kauneuskilpailuista?
Nicke ja Susa olivat finaalissa parempia, on minun mielipide. Nicke oli aito ja sympaattinen, Maria keskittyi tuomariston ja yleisön äänten kalasteluun "näyttelemisellään"... Mutta meitä ihmisiähän on niin helppo vedättää, näin se vain on.
Niin maku asiaa, minä henkilökohtaisesti pidin enenmmän juuri Nicke&kump. tanssista
- Rittama
Oli nautittavaa ja hienoa viihdettä eilinen finaali! Lämmin kiitos molemmille pareille, esitykset olivat paikka paikoin aivan häkellyttävän ihania!
- Olllari-Dollari
Eli en muistanut katsoa. :/ Olisin varmaankin katsonut lopun, jos olisin muistanut että eilen tuli finaali. :( Ei voi mitään, 24 tuli kyllä katsottua ^^
- tuuliakseli
Eilinen "kilpailu" oli ratkennut jo ennen alkamistaan yleisöäänillä. Eilisillä tansseilla ja tuomareiden niistä antamilla pisteillä ei ollut lopputuloksen kannalta mitään merkitystä, pelkästään viihdearvoa.
- ruskat
Valssi oli upea! Kiitos Marialle ja Mikolle tästä ja monista muistakin upeista tansseista!
Samoin Nicke ja Susanna olivat herkullista katsottavaa! Miten meillä Suomessa on näin upeita pareja? Eikö voisi jo heitä lähettää kansainvälisiin kisoihin? Eikö näistä tähtitanssiaisista voisi kilpailla? Keskenään? Koko Eurooppa? - Tanssin ystävä
Marian tanssia oli ilo katsella. Niin lahjakas nainen ja niin iloinen koko kisan ajan.
Täytyy ihmetellä tuomareiden kommentteja tanssipareista. Miten he näkivät vain Niken tanssivan hyvin. Onneksi tv:n katselijat näkivät Marian hienon tanssin ja antoivat äänensä hänelle ja Mikolle. - eräs vain_
Maria on itse sanonut olevansa ujo ihminen, niin kuin on varmasti suurin osa suomalaisista! Se tulkitaan helposti nokka pystyssä kulkemiseksi. Kyl ootte vajaita! Kuka se täällä on diiva?? Diivamaisuuteen ei kuulu ujous eikä sulkeutuneisuus!
Susa Matson oli mielestäni diivojen diiva. Hänestä se vasta saikin itserakkaan kuvan.
En tosin ole niin typerä, että inhoaisin Susaa sen vuoksi. - harmistumisen syy ole selvillä
Jokaista, joka on äänestänyt, harmittaa, ellei se pari voita, johon on tuhlannut rahaa.
Yksinkertainen reaktio. Miten se harmistuminen olisi vältettävissä. - deeplybroken
Vaikka tykkään tanssista niin katsoin ensimmmäistä kertaa tanssii tähtien kanssa. Ja näin maalaissilmin katsottuna nimenomaan tuo Marian ja Mikon viimeinen tanssi oli jotain aivan uskomattoman vauhdikasta ja hienoa, kun taas Nicken ja Susan tansseista viimeinen oli tosi tylsä, aivan kuin olisivat juuri oppineet tanssimaan rumbaa ja kävivät vain helppoja peruskuvioita läpi. Siis haloo, kyseessä oli nimenomaan free style ja nicken ja susan tanssissa ei ollut mitään elementtejä free stylen alle. Muut tanssit oli kyllä hienoja heiltäkin. Kyllä minä hämmästyin ku nimenomaan odotin että Uotisen Jorma olis kehunut maasta taivaisiin tällaisen rohkean,monipuolisen,rytmikkään,kuviollisen ja haastavan free style -tanssin ja hän kehuikin toista paria, jolla ei ollut mitään näistä elementeistä viimeisessä tanssissa.
- zyc
Lumouduin Marian ja Mikon free style-tanssiin täysin. Se oli uskallettua. He tulivat "katutasolle" tällä tanssillaan sieltä "taiteellisuuden" atmosfääreistä, joita nolempia tarvitaan. Ja eivätkö he sanoneetkin lopussa, että he tanssivat toisilleen tämän tanssin, ja sekin oli tosi rohkeaa.
Ihmettelin tuomariston lähes tylyä arvostelua, onko tuollainen "heittäytyminen" ankarasti kiellettyä kilpatanssimaailmassa, vaikkakin kysymyksessä oli free style?
Jään odottelemaan seuraavaa kisaa...
- askelet
Itse kyllä pidin enemmän toisesta parista, Nicke ja Susa olivat paljon enemmän koskettaneet mua tanssillaan läpi koko kisa, kuin Maria ja Mikko. ja kokemuksesta tiedän että paljon vaikeampi opettaa miehen viemään kuin naisen seuraamaan. Minusta Susa on tehnyt tosi loistava työ ja todellinen voittajapari on NICKE JA SUSA. Heissä on sitä jotakin!
- Susa
Ja Nicke valitsivat illan parhaimmat ja tunteellisemmat tanssit. Ei voi olla seksikkäimpiä tansseja kuin tango, rumba ja Passo Doble, joita he suorittivat mainiosti, mutta luulisin että Maria kumminkin on ehkä Nickeä parempi tanssija.
- hymyä te otsaryppyiset..
Te arvostelijat. Oletteko vallan unohtanut että, ohjelma ei ole yksin tanssikilpailu vaan viihdeohjelma. semmoisena se on mahdottoman hyvä. Hyvänä esim. tuo Kaikkonen. Ei pitäisi kireäpipoisten katsoa tuollaista ohjelmaa laisinkaan. Heitä vartenhan on olemassa: Urheilukanava. Eiköhän sieltäkin tule joskus, tanssikilpailuja, saisivat arvostella rauhassa. :)))
- tanssi-tiina
samaa mieltä. katso mitä kirjoitin aiemmin
- Kesäheinä
En voi sietää mariaa,joka on Maailman suurin teeskentelijä."Katsokaa kuinka kaunis ja miellyttävä ihminen minä olen.Kuinka VIENOSTI minä hymyilen ja katson Mikkoa.Heh,heh heko heko"
- maaarrriiia
olen just sun kans samaa mieltä, niin tekopyhää ja teennäistä koko maria.. eipä sille mitään mahda, on tainu varttua sellasessa "ilmapiirissä" ja hienosto helmoissa...kaikkea kanssa,,onneks loppu koko touhu..
- yhtään jaksoa
juu
- Richard D. Wagner
Suuri ihmetykseni aihe "Tanssii tähtien kanssa"-kilpailussa on se, keitä sinne oikein haalitaan tuomareiksi. Nyt on jo kahdessa kisassa käynyt niin, että tuomarit ovat äänestäneet väärän parin voittajaksi.
Eikö olisi oikeus ja kohtuus, että kilpailuun saataisiin tuomarit, jotka osaisivat arvioida sen, kuka tai mikä pari on paras.
Herranen aika sentään, jos muissakin kilpailuissa on ollut näin huonot tuomarit. Silloinhan meillä on valtava määrä vääryyttä kärsineitä ihmisiä.- tuomarit ok
Tuomarit äänesti Nickeä , mutta kansa Mariaa ja totta Maria ansaitsi voittaa.
Tuuli oli nickeä parempi. - Rickhard D. Wagner
tuomarit ok kirjoitti:
Tuomarit äänesti Nickeä , mutta kansa Mariaa ja totta Maria ansaitsi voittaa.
Tuuli oli nickeä parempi.Siis ettäkö tuomari, joka ei tiedä paremmuusjärjestystä, on hyvä tuomari?
Ja edelleen, työntekijä, joka ei osaa mitään, on hyvä työntekijä?
Tämähän avaa sangen mielenkiintoisia näköaloja niin sanottuun yhteiskuntaamme ja siinä vallitseviin käytäntöihin.
- tanssitaidottomin
Ei Marian olisi tarvinnut pyytää sympatia ääniä vetoamalla äiti Tamaraan tuonpuoleisesta. Olisi voittanut omilla avuillaankin
- joze
ja sillä selvä!
- Tanssija
Nyt voitti 4. parhaat tanssijat, heitä paremmat oli jo "pelattu" pois edeltä...Oikea järjestys olisi ollu 1. Tuuli/ 2. Vappu/ 3. Nicke/ ja sitten vasta Maria....mutta minkä sille mahtaa, ettei osata arvostaa ja arvostella oikein...nämä suomalaiset kanget ;-)
- ?????????????
et maria ja mikko tanssi saman valssin, samal musikiil ja oisko pukukin ollu sama kuin aikasemmin? he saivat myös silloin kympit tuomareilta..jotenki tyhmää..Kai sen nyt osaakin ku on jo kerran vetäny? Tän takia olisin halunnut et toine pari ois voittanu.
- eri mieltä
Maria voitti näyttelemällä ja kosiskelemalla äänestäjiä.
- - mies -
Todellakin, oikea pari voitti! Maria ja Mikko oli suosikkiparini alusta lähtien. Todella sympaattisia ihmisiä molemmat. Onnitteluni heille!
- tv-katsoja
Lämpimästi onnitellen upeaa Maria ja Mikkoa !
Todella kaunista katseltavaa :-D KIITOS !!!!! - Insider
M. Lund on kotikaupungissaan tunnettu just niin diivana kuin minkä kuvan itsestään antoi. Naurettiin ääneen kun esitti loppukisassa hengästyneesti piipittävää, sielukasta keijukaista. Buahhah! Ja toki yleisöä kosiskella saa, mutta kuolleella äidillä pelaaminen meni jo ylimakeaksi. Olisihan Nickekin voinut siunailla ja kiitellä perhettään, joka antoi hänelle voimia toipua vakavasta onnettomuudesta. Siitäkin olisi saanut hyvät makeilut. Mutta hänen ei tarvinnut, koska on aidosti lahjakas ja sympaattinen.
Tuomaritkin näkivät kumpi pari eilen oli parempi. Eipä tuosta kannata pelihousujaan repiä, mutta voi vain ihmetellä mikä kaikki tähän Suomen kansaan menee läpi:)- Exsider
puhua normaalisti tuollaisen tanssisuorituksen jälkeen, please.
Ja ilmeisesti et ole surua vielä kokenut itse, sinäkin elämäsi suurissa hetkissä saattaisit lähettää terveisiä yläkertaan ihan ääneenkin ja vaikka suorassa lähetyksessä. En ikinä usko sitä, että se olisi ollut Marialta ääntenkalastusta, en. Älä arvostele sellaisia asioita, joista sinulla ei ole kokemusta. - täysin...
Exsider kirjoitti:
puhua normaalisti tuollaisen tanssisuorituksen jälkeen, please.
Ja ilmeisesti et ole surua vielä kokenut itse, sinäkin elämäsi suurissa hetkissä saattaisit lähettää terveisiä yläkertaan ihan ääneenkin ja vaikka suorassa lähetyksessä. En ikinä usko sitä, että se olisi ollut Marialta ääntenkalastusta, en. Älä arvostele sellaisia asioita, joista sinulla ei ole kokemusta.samaa mieltä kanssasi. Tätä ketjua kun lukee, ei voi kuin ihmetellä Suomalaisten kateutta:(
Maria on kaunis ja vielä osaa tanssia ym..ym... - sekös, sen KATEUDEN saa aikaan?
Oikea pari voitti! - la-paloma
Teitä turhan monia Suomen kansan ihmisyyden pilaajia.Onneksi Suomen kieli on vain noin viiden miljoonan ymmärryksessä.Jos nää jutut ois vaikka englanniksi ulkomaalaisten luettavissa,hävettäisi olla suomalainen.
Onko niin että oma peilikuva tai ihmisyys itsessä on niin järkky,että täytyy kuluttaa energia täysin epäoikeuden mukaiseen kielenkäyttöön räävimällä ja haukkumalla toista ihmistä,kuten Mariaa, omana itsenään, omaa tietään kulkevana,omine lahjoineen,omine ei kenenkään päällekäyvine käytöksinen,omine ulkokuorineen elävää Mariaa.
Kulkeeko hän tekemässä pahaa ihmisille ym.
Voiko hän mitään sille,että nainen nimeltä Tamara hänet synnytti,tai sille,että isä on toisesta maasta.Voiko mitään sille,että on saanut geeniperintönä esiintymisen kyvyn ja halun,ja kuten tähän tanssiinkin ilmeisen lahjakkuuden
Ei edesmennyt äiti,eikä olemassa oleva isä näitä kään esiintymisiä hänen puolestaan ole ollut tekemässä.En koskaan ole saanut tietooni hänen *ratsastaneen* perimällään.Jokainen me kerromme tarvittaessa keitä vanhempamme ovat.
Ja hänen ulkonäöstään,puhetavastaan ,naurustaan
oikein oksettavalla tavalla koetetaan löytää mitä iljettävimpiä sanoja.Vilkaiskaa toki peilikuvaanne ja sisintänne,mitä sontaa se tuottaa.
Ja sitten ,ei ole monta päivää,kun Nicke toi lööpeissä onnettomuutensa esiin ja moneen kertaan on ilmaissut perheensä ja vaimonsa läsnäolon ja eilen viimeksi.
Toiseksi olen monasti tippa linssissä sanonut,että voi Tamara ,näkisitpä sun prinsessan nyt.
Ja ,että kehtaattekin törkkiä,kun äidin poissaolo on takuulla läsnä,ja jos äitienpäinä,joka 'sattui'finaalipäiväksi hän kertoo muutamalla sanalla äidilleen onnistumisestaan terkut.
Te kaikki ilkeilijät ette ole varmaan menettäneet teille läheistä,ja epäilen noilla luonneviolla ei läheisiä edes ole,tehän pytytte vain ironiaan ja pahansuopaisuuteen,ja sen lähellä ei ole kenenkään hyvä olla.
Vielä haluan sanoa että Marian ja Mikon tuomaripisteet koko kaudelta olivat ylivoimaiseti paremmat kuin Nicken ja Susan,joten eiköhän ainakin nämä ilkeilyt jo riitä.
Haluan omalta osaltani onnitella koko sydämestäni Mariaa ja Mikkoa ja olen ylpeä Teistä.
Ja siitä että voinette olla Suomi-lähettiläinä muissa maissa antamassa lahjakkuutenne ja taidon- näytteenne meidän kaikkien puolesta.
Ja tämä ei ole toisten parien mollaamista,kun sanon,että tähänkin asiaan,uskallan sanoa, viimekädessä valikoitui paras mahdollinen pari. - Nimetön
la-paloma kirjoitti:
Teitä turhan monia Suomen kansan ihmisyyden pilaajia.Onneksi Suomen kieli on vain noin viiden miljoonan ymmärryksessä.Jos nää jutut ois vaikka englanniksi ulkomaalaisten luettavissa,hävettäisi olla suomalainen.
Onko niin että oma peilikuva tai ihmisyys itsessä on niin järkky,että täytyy kuluttaa energia täysin epäoikeuden mukaiseen kielenkäyttöön räävimällä ja haukkumalla toista ihmistä,kuten Mariaa, omana itsenään, omaa tietään kulkevana,omine lahjoineen,omine ei kenenkään päällekäyvine käytöksinen,omine ulkokuorineen elävää Mariaa.
Kulkeeko hän tekemässä pahaa ihmisille ym.
Voiko hän mitään sille,että nainen nimeltä Tamara hänet synnytti,tai sille,että isä on toisesta maasta.Voiko mitään sille,että on saanut geeniperintönä esiintymisen kyvyn ja halun,ja kuten tähän tanssiinkin ilmeisen lahjakkuuden
Ei edesmennyt äiti,eikä olemassa oleva isä näitä kään esiintymisiä hänen puolestaan ole ollut tekemässä.En koskaan ole saanut tietooni hänen *ratsastaneen* perimällään.Jokainen me kerromme tarvittaessa keitä vanhempamme ovat.
Ja hänen ulkonäöstään,puhetavastaan ,naurustaan
oikein oksettavalla tavalla koetetaan löytää mitä iljettävimpiä sanoja.Vilkaiskaa toki peilikuvaanne ja sisintänne,mitä sontaa se tuottaa.
Ja sitten ,ei ole monta päivää,kun Nicke toi lööpeissä onnettomuutensa esiin ja moneen kertaan on ilmaissut perheensä ja vaimonsa läsnäolon ja eilen viimeksi.
Toiseksi olen monasti tippa linssissä sanonut,että voi Tamara ,näkisitpä sun prinsessan nyt.
Ja ,että kehtaattekin törkkiä,kun äidin poissaolo on takuulla läsnä,ja jos äitienpäinä,joka 'sattui'finaalipäiväksi hän kertoo muutamalla sanalla äidilleen onnistumisestaan terkut.
Te kaikki ilkeilijät ette ole varmaan menettäneet teille läheistä,ja epäilen noilla luonneviolla ei läheisiä edes ole,tehän pytytte vain ironiaan ja pahansuopaisuuteen,ja sen lähellä ei ole kenenkään hyvä olla.
Vielä haluan sanoa että Marian ja Mikon tuomaripisteet koko kaudelta olivat ylivoimaiseti paremmat kuin Nicken ja Susan,joten eiköhän ainakin nämä ilkeilyt jo riitä.
Haluan omalta osaltani onnitella koko sydämestäni Mariaa ja Mikkoa ja olen ylpeä Teistä.
Ja siitä että voinette olla Suomi-lähettiläinä muissa maissa antamassa lahjakkuutenne ja taidon- näytteenne meidän kaikkien puolesta.
Ja tämä ei ole toisten parien mollaamista,kun sanon,että tähänkin asiaan,uskallan sanoa, viimekädessä valikoitui paras mahdollinen pari.Kiitos! Kirjoitit aivan minun ajatuksillani.Eihän sille mitään voi,jos on kahden lahjakkaan geenit saanut ja äitienpäivänä ikävä äitiä,joka oli paras ja luotettavin ystävä.Ja jos on ujo luonteeltaan,niin käytös voi monen mielestä olla ylpeän sorttinen...ja tietysti Maria kunnioitti Mikkoa ja siksi katseli kysyvästi ja turvaa hakien hänen suuntaansa,joka tietysti tulkittiin makeiluksi Mikolle.
En voi ymmärtää Mariaa panettelevia kirjoituksia,ne todella ovat vain kateellisten panettelua.
Ja molemmista,Nickestä ja Mariasta,kirjoitettiin tietysti juttuja,joiden arveltiin vetoavan kansaan,Mariasta tosin negatiiviseenkin sävyyn,kuinka hän käy syömässä vieraan miehen kanssa,harmi vaan ilkeilijöille,ettei se tehonnut.Nickestä jopa koko perheen voimin haastatteluja,Marian miestä ei muualla ollut,kuin puolustamassa Mariaa ilkeän juorujutun tiimoilta.Minusta Maria ja Mikko oli ylivoimaisesti parempia,johan kansan antamien äänien erokin sen todisti ei neljääkymmentätuhatta voittoääntä tyhjästä anneta!Hyvä Maria ja Mikko,olitte suosikkiani alusta asti!!
- Kesämies.
Olen aivan samaa mieltä kanssasi,paras voitti.
- sätkistä paras
VOI kun sais mari sätkän suuhun!!!
- kesäpunkki
Nicke olisi saanut voittaa ! ärsyttää se Marian tyyli, ihan kuin haluais nuolla Mikon naaman. Eikö miehet vieläkään riitä ?
- Maria ja Mikko fani
Hyvä kun Maria ja Mikko voitti!
- Laskelmia
Maria Lundin tarkoitushakuinen "herkkyys", viestit "yläkertaan" äidille eivät menneet läpi ainakaan minulle.
Kyllä pari oli oppinut ajan mytötä paljonkin, ja varmasti neiti Lundista kuullaan. Neidillä on kyllä vielä jonkin verran oppimista näyttelijäntaidoissa.
Freen "vapautuneen luonnonlapsi-imagon ja sekavan heilumisen epäonnistumisen jälkeen neidillä ei ollut mitään silmiä kostuttavaa asiaa äidille, vaan hätääntyneen yrittelijän innostus valahti kasvoilta. Minne katosi "tanssi Äidille?"
Kunnes me suomalaiset, jotka rakastamme tunnepurkauksia, luusereita - jollaiseksi en M. Lundia väitä - ym., ja niinpä heistä tuli meidän "tunteittemme tulkkeja".
Onneksi Lundin tanssipari sentään säilytti asiallisuutensa.
Tanssi on (myös) hillityn intohimon taidokasta osoittamista.
Nicke ja Susa eivät koskiskelleet - ja sen tähden jäivät toiseksi.- joka näki
sen teatteriesityksen läpi. Olen samaa mieltä, että Nicke ja Susa olivat asiallisia ja myöskin parempia tanssijoita. Siksi olisivat ansainneet voiton.
- ÄLLÖTTI
Tanssivat , kosiskelivat VAIN todella toisiaan !
ÄLLÖTTÄVÄÄ KATSELTAVAA hyvä etteivät ihan kaikkien nähden..... - se vasta toisiaan
ÄLLÖTTI kirjoitti:
Tanssivat , kosiskelivat VAIN todella toisiaan !
ÄLLÖTTÄVÄÄ KATSELTAVAA hyvä etteivät ihan kaikkien nähden.....nuoleskeli. Varsinkin Marian ällöttävä ylisensuaalisuus ei ollut mukavaa katsottavaa.
- sambala
Niin teki olen samaa mieltä lundin naisesta niin älläöttävä kuin vaan voi olla.
- Kulkuri ja kuu
Lumoavaa, herkkää ja kaunista oli tanssinne Maria ja Mikko. RRrrrunsaat kiitokset.
- sissi60
Joo kyllä oikea pari voitti vaikka finaali oli tiukka,että Maria ja Mikko voitti tiukan kisan,oikein paljon onnea heille.
- Maria ja Mikko=1..
yhdessä esiintymään erilaisissa tanssi-tapahtumissa,"silmä lepäsi" kun seurasi Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa heidän taidokasta tanssia.
Maria on lahjakas tanssija!!!.- tanssia
ei mitään kosiskelua (imelä seksikäs tanssi ja musiikki)kuten kanssakilpailijoilla.Oli ilo katsella.
- ghhj
Oikeastaan kiinnostaan kun kolmannen kiveksen puuttuminen.
- tanssin ystävä
vaikka kannatinkin nickea ja susaa, ei haitannut vaikka maria ja mikko voittivat. maria on aivan uskomattoman kaunis, suloinen ja ennen kaikkea lahjakas ja taitava ja aito ihminen. onnea!!
- milla valkeasuo
pitikö siitä koko etusivun uutinen tehä :P
- nikke ja susa
olisivat todellakin ansainneet voiton.Sitä en väitä ettei voittajapari osaisi tanssia, mutta Susa ja Nikke olivat ihmisenä mukavampia rennompia ja aitoja.Voittopari enemmämn teennäinen,epäaito ja nirppanokka.Näin minusta...Mutta mielipiteensä jokaisella.Ja minusta tanssiakin Nikke ja Susa osasivat paremmin :) Hyvä Nikke ja Susa!!!
- Piippolan Waari
Kyllä Marian ja Mikon tanssi oli täys napakymmpisuoritus. Onnea ja iloa!
- sambala
Olen kyllä eri mieltä että oikea pari voitti,mutta sitähän saa olla montaa eri mieltä.
- viestin aloittaja
Suurin osa täällä on ollut samaa mieltä kanssani,oikea pari voitti,kiitos kaikille jotka kävitte tällä sivulla.
Hyvää kesää!
Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363847- 122596
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372025Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311556- 1251521
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331- 851302
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo5001300- 141266