Minä en pidä marsuista

Kisumisu

Minä en pidä marsuista, mutta minusta marsuista pitävä ihminen ei ole sen huonompi kuin kukaan muukaan, ja marsuilla on aivan yhtäläinen oikeus elää ja tulla rakastetuksi kuin millä tahansa muullakin elävällä olennolla.

Kissa- ja koirapalstoilla liikkuu kissa- ja koiravihaajia, joilla on minusta asennevika. Jos ei pidä jostakin eläimestä, niin entä sitten! Kaikkien ei tarvitse pitää kaikista. Minulle ei tulisi mieleenikään ryhtyä haukkumaan kaverini marsuja! Ne ovat tärkeitä kaverilleni ja minun on sitä kunnioitettava. Niiden olemassaolo ei häiritse minun rauhaani.

Mukavia talvipäiviä kaikille marsuihmisille, ja tässä kissanomistajan vinkki marsunomistajille: kasvattakaa ruukussa vehnän- tai kauransiemeniä. Otuksenne saavat hyviä vitamiineja ja hyvän mielen!

4

326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nau

minusta on inhottavaa kun joku tulee valittamaan miten kamalia koirat ja kissat on ja että ne pitästappaa se on kurjaa ja pilaa muuten hyvän keskustelun ymmärrän niitä jotka sanovat että on kurjaa kun kissat paskoo pihoihin mutta en niitä jot ka sanooettä tahtootappaa kissat ja koirat

• *Lumikukkanen*

Miäkin olen samaa mieltä,koska monikaan ei ymmärrä sitä että mulla on rotta(??!!)moni tulee sanoo mulle kun oon sen kaa ulkona että "Onpas sillä kamala häntä"etc..inhottavaa:( Jos joku ei tykkää rotista ei siitä mulle tarttee valittaa.....
        Mäkään en pidä marsuista,mutta ex-ystilläni oli semmoinen ja sitten se olikin ihan O.K lemmikki :)....
        Mutta meidän taloon ei kyllä ikinä tulisi marsua...koska mude vihaa niitä...
        Mutta jokaisella eläimellä on oikeus elää oli se sitten mikä tahansa ;)

Ja ehkä miä vielä joskus otan marsun... :)

• Marsunomistaja

Miksi et pidä marsuista?

• ikivanhaviesti

"Minä en pidä marsuista
      Kisumisu
      17.2.2001 13:54"

Joskus voisi katsoa miltä vuodelta aloitus on :'D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2673
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe