Kun virallinen taho

on nyt sitä mieltä et ei ole haittaa amalgaamipaikoista, niin ihmiset on näköjään ruvenneet laitattamaan amalgaamipaikkoja suuhun. Voi, voi.

6

394

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • autuaaksi.

Kukin uskoo ja tekee halujensa mukaan.

Nyt on kuitenkin muutakin tietoa aiheesta saatavilla, kuin vain sitä yhtä ja ainoaa, jota meille on vuosikymmenet opetettu.
      Ilman vaaroja ja haitallisia vaikutuksia.

• sanottiin että

amalgaamia laitetaan koska muovipaikat huonoja jne. Hammaslääkäri tavallaan kyllä päätti asian, koska sanoi että amalgaami kestää. Vaihtoi muutaman muovipaikankin pois ja korvasi amalgaamilla. Yksityisellä kävin. En tiedä onko terveellistä vai ei, mutta lääkäri sanoi ettei muovit kestä.

• kestää

Eikö mitään muita kriteereitä ole eikä tarvita?

• vielä,,

Nojaa, amalgaamimyrkytyksestä on mahdollista parantua täysin, minulle se aika ei ole vielä tullut kuitenkaan. En haluaisi kokea mitään vastaavaa enää, ja toi amalgaami on tosiaan harkittu riski.

• vielä,, kirjoitti:

Nojaa, amalgaamimyrkytyksestä on mahdollista parantua täysin, minulle se aika ei ole vielä tullut kuitenkaan. En haluaisi kokea mitään vastaavaa enää, ja toi amalgaami on tosiaan harkittu riski.

itse vastaa mitä suuhunsa laittaa. Nyt on kuitenkin vaihtoehtoja. Silloinkun itselleni niitä laitettiin, kukaan ei puhunut muista vaihtoehdoista. Nytkun ne on poistettu ja laitettu muuta tilalle, niin ei oikein niistä valkeaa enää saa, kun värjää hampaat. Näkyy läpi et on ollut amalgaamia. Entä sit ne muut seuraukset, joita ne on tuonu elämään.

• gaamista
        enkeliprinsessa kirjoitti:

itse vastaa mitä suuhunsa laittaa. Nyt on kuitenkin vaihtoehtoja. Silloinkun itselleni niitä laitettiin, kukaan ei puhunut muista vaihtoehdoista. Nytkun ne on poistettu ja laitettu muuta tilalle, niin ei oikein niistä valkeaa enää saa, kun värjää hampaat. Näkyy läpi et on ollut amalgaamia. Entä sit ne muut seuraukset, joita ne on tuonu elämään.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Elohopea

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5327
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      546
      1876
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1110
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1018
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      963
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      941
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      824
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      813
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe