Suunnitelmissa ostaa ruukkuyrttejä ja istuttaa ne sitten isompaan ruukkuun. Ja laittaa sitten parvekkeelle (lasitettu).
Onko jollain kokemusta? Jatkaako yrtit iloisesti kasvuaan vai onko suunnitelmani tuhoon tuomittu?
Aurinko paistelee parvekkeelleni muutaman tunnin keskipäivän molemminpuolin, muuten aika varjoisa parveke.
parvekkeelle
yrttejä?
2
581
Vastaukset
- Missukka
Juu, olen kokeillut jokunen kesä sitten. Toimii kun muistaa kastella. Minulla oli ainakin basilikaa, ruohosipulia ja salviaa. Parvekkeeni oli kuuma ja yrtit oli yleensä varjossa. Sinun parvekkeella viihtymisen näkee kun kokeilee. Onnea kokeilulle!
- kollit
Hei!
jos parvekkeesi on lasitettu, niin se on kuin kasvihuone. Toimii hyvin, kokemusta on! Lasitetulla parvekkeella on sopivasti lämpöä ja ei tuule, se on hyvä asia. Yrtit eivät tarvitse edes vahvaa maata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121450- 981390
- 691250
- 991164
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69961
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897