purkaa?
Olemme eronneet muutama vuosi sitten, eikä avioehtoa ollut.
Mieheni valmisteli eron huolellisesti.
Hänelle jäi ok-talo irtaimistoineen (velaton) tontille josta voi myydä kaksi tonttia.
Tuo maa-ala oli peritty.
Sain häneltä rahaa vain talon arvosta.
Vein mukanani henkilökohtaiset tavarat ja joitain ostamiani esineitä.
(taloon jääneestä irtaimistosta hankin hyvin
paljon)
Silloin olin niin poissa tolaltani etten jaksanut kuin laittaa nimen paperiin ja lähteä.
Voiko
4
873
Vastaukset
- ....
tuo ketju "avioehdon pätevyys?"
sieltä se ensimmäinen vastaus ja sen alaosa ;)- paskapuhetta
eikä kirjoittaja ole tiennyt mistään mitään.
Ei voida purkaa. Todennäköisesti ositus pitää.
- purkaa!
Oikein tehdyn osituksen alalaidasssa kun lukee että >>>lupaamme olla moittimatta tätä ositusta millään tavoin. Ja nimet alle.
- "aloittaja"
minäkin ajattelin.
Lapsemme avioituivat eivätkä tehneet avioehtoa (kumpikaan)
Silloin mieheni pyysi nimeni yrityksen papereihin. (isänsä perustama yritys)Hän halusi nimen myös veljensä vaimolta.
Aiemmat perityt omaisuudet on menneet suoraan lapsillemme.
Tarkoitin yhteistä omaisuuttamme joka oli hänen nimissään. Yli 30v aikana kertynyt myös minä olin työelämässä.
Kun 56v mies hullaantuu uudessa suhteessa silloin entinen on ENTINEN joka suhteessa. (Kaikki mitä antaa voi menee uudelle puolisolle.)
Kun joku tuolla mainitsi "etten muka tiennyt"
en voinut kuvitella sitä kylmyyttä mikä yhtäkkiä oli edessäni.
MITÄ OPIMME TÄSTÄ: ei mitään saan syyttää itseäni kun kirjoitin nimeni ja lähdin niin nopeasti kun vuokra-asunto löytyi.
ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET TEHKÖ SAMAA VIRHETTÄ........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717