Elikkäs, koska emäntä hiiruli on taas paksuna, pelkään sen suojelevan liian väkivaltaisesti uusia poikasiaan vanhoilta pennuilta. Siksi myytävänä olisi kaksi nuorta okahiirtä, oletettavasti naaraita (sukupuolen voin toki tarkistaa mutta 100% varmuutta en takaa). Hiiret ovat uteliaita ja rohkeita, mutta ei käsikesyjä. Vikkelyyden vuoksi ei käsiteltävissä, ainakin tulisi kesyttää ensin. Itselläni ei ole ollut hirveästi ylimääräistä aikaa sen tekemiseen. Lemmikiksi tai vaikka RUOKAELÄIMEKSI KÄÄRMEILLE. Myös tulevista poikasista mahdolliset urokset 12 viikon ikäisinä myytäväksi. Itse maksoin hiiristä 16e / kpl, eli tuota halvemmalla lähtee, tarjoa. Yhteydenotot sähköpostiini latvala_mikki@hotmail.com
Myydään okahiiriä, Kokkola
8
642
Vastaukset
- Helsinkiin
HUOM! Kuljetus mahdollista Helsinkiin! Olen Helsingissä 13.6 - 18.6, ja minulla on mahdollisuus ottaa hiiret matkalle mukaan!
- marsu82
joko on hiirulaiset löytäneet uudet pesäpaikat vai vieläkö löytyy?
- vieläkk
marsu82 kirjoitti:
joko on hiirulaiset löytäneet uudet pesäpaikat vai vieläkö löytyy?
Hiiriä on vieläkin jälellä muutamia.
- eläinrääkkäystä!!!!
Miten oot noin sydämetön että voit myydä hiiriä ruoaksi?!! Idiootti olet!!
- Naspuuuu
Joopa joo :) Et taida tietää eläinrääkkäyksestä mitn, rääkkäystä pitää käärmeet nälissään.. Luonto joka määrää, you know..
- minä
on laitonta syöttää eläviä eläimiä käärmeille!
- okahiiri <3
onko se siis 16e molemmista yhteensä vai yhdestä vain :)?
- okahiiri
Haluaisin 2 okahiirtä jos sellaista enää on jäljellä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743062
- 742944
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi311295