Huihai yksi elämä ja aina kesä

blinklady

Onkohan sellaista miestä, joka haluaisi
a) kaverin hassuihin juttuihin ja tapahtumiin
b) suudella
c) rakastella
d) tavata kerran kuussa

Joka olisi vahvasti naimisissa eikä haluaisi erota, mutta joskus tykkäisi laskea lampaita vieraissa lakanoissa?

Olisiko?

33

1849

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No toivottavasti ei!!!
      terv. seppä ja pieni Tiitu-kani pohojanmaalta.

• niitä vaan on!

En kyllä ymmärrärrä miksi aloittaja välttämättä haluaa rakastajansa olevan naimisissa.

Vapaan kanssa olisi kivempaa.

• aloittaja
        niitä vaan on! kirjoitti:

En kyllä ymmärrärrä miksi aloittaja välttämättä haluaa rakastajansa olevan naimisissa.

on itse myös naimisissa. Sen olen kuullut, että naimisissa olevat miehet on hiljaa, eivät kehuskele niinkuin vapaat voivat tehdä, eikä ole niin suurta pelkoa, että naimisissa oleva jäisi roikkumaan, jos ei enää tarvitse.

• olisi ?
        niitä vaan on! kirjoitti:

"Vapaan kanssa..."

Näemmä et ole vielä perehtynyt "naisen logiikkaan".

Sehän on sellaista et. Tuollaiset naiset haluaa hallita niin että saa toisen tekemään mitä "hän" haluaa.

Suomeksi sanottuna täyttä kiristystä uhria kohtaan.

• omakohtaista
        olisi ? kirjoitti:

"Vapaan kanssa..."

Sehän on sellaista et. Tuollaiset naiset haluaa hallita niin että saa toisen tekemään mitä "hän" haluaa.

kokemusta?
        Jos on niin kuka sinut pakotti tuollaiseen orjan tilanteeseen?
        Ainako pitää syyllistää pelkästään nainen, vaikka mies on yhtälailla luvattomissa hommissa.

• ne miehet
        olisi ? kirjoitti:

"Vapaan kanssa..."

paremminkin etsi niitä pahaa aavistamattomia uhreja.
        Valehtelevat silmät päästään olevansa mukamas vapaita ihmisiä varsinkin täällä nettimaailmassa.
        Seurauksena että väärät ihmiset sitten vääristä syistä tuomitaan.

• olisi ?
        ne miehet kirjoitti:

paremminkin etsi niitä pahaa aavistamattomia uhreja.
        Valehtelevat silmät päästään olevansa mukamas vapaita ihmisiä varsinkin täällä nettimaailmassa.
        Seurauksena että väärät ihmiset sitten vääristä syistä tuomitaan.

vapaa ihminen naisista?

Jo syntymästä asti on saanut tutustua vieraisiin naisiin, kuten kätilö/lastenneuvolassa jne jne...>

Lopussakin on nainen. Varmasti myös se krematorion kärventäjäkin on nainen.

• sortin

provoilija liikkeellä?

• blinklady

Olen naimisissa ja iloinen elämästäni.
        Joskus vaan haluaisin pientä vipinää ja iloista
        lemmenmelskausta.
        Se piristää mieltä ja saa ihmisen iloiseksi ja toimeliaaksi.
        En kaipaa seikkailuja - ainoastaan hyvän, rehdin miehen turvallista rakastelua silloin tällöin ja hyvällä huumorilla ja lämmöllä.
        Miksi sitten en pyydä sitä kotoa ? Niin miettikää sitä - jospa vaikka vain ei onnistu eikä toista huvita mennä hoitoon.
        Ei se ole sen ihmeellisempää. Mutta yhdessä pysytään - ja luvalla mennään.

• täältä
        blinklady kirjoitti:

Olen naimisissa ja iloinen elämästäni.
        Joskus vaan haluaisin pientä vipinää ja iloista
        lemmenmelskausta.
        Se piristää mieltä ja saa ihmisen iloiseksi ja toimeliaaksi.
        En kaipaa seikkailuja - ainoastaan hyvän, rehdin miehen turvallista rakastelua silloin tällöin ja hyvällä huumorilla ja lämmöllä.
        Miksi sitten en pyydä sitä kotoa ? Niin miettikää sitä - jospa vaikka vain ei onnistu eikä toista huvita mennä hoitoon.
        Ei se ole sen ihmeellisempää. Mutta yhdessä pysytään - ja luvalla mennään.

kukaan lähde, eikö esim. treffipalsta olisi parempi paikka?
        Jos olisin varattu ihminen, en lähtisi julkisesti foorumilla seuraa etsimään.

• Rocellii

"tapahtumiin" heitä kyllä löytyy...m..mutta
      luulen, että tuo a- ei ukkomiehille käy

• Densa

voi kokeilla kerran.Mihinkä se johtaa ei sitä voi tietää.Minusta on tekopyhää hurskastelua tuomita toisten tarkoitukset ja ajatukset etukäteen tietämättä taustoja.

• Pirre*

aiot jättää tunteesi?

Entä jos rakastutte, - ja koko pakka menee uusiksi?

• ihmisillä

ole tunteita, himot ne hyrrää vaan.

• Densa

voi tapahtua muutenkin missä vaan.Kaiketi näin,mutta ei sitä ainakaan voi valita,että rakastumpa tuohon ja tuohon taas en.
        Silloinhan ei voisi tehdä mitään eikä tavata ketään jos pitäisi pelätä tunteitaan tai rakastumista vai kuinka?

• Pirre*
        Densa kirjoitti:

voi tapahtua muutenkin missä vaan.Kaiketi näin,mutta ei sitä ainakaan voi valita,että rakastumpa tuohon ja tuohon taas en.
        Silloinhan ei voisi tehdä mitään eikä tavata ketään jos pitäisi pelätä tunteitaan tai rakastumista vai kuinka?

, ja jos/kun antaa luvan rakastua..

Oletko siis sitä mieltä että rakastua voi milloin vain, missä vain, - niinkö?

Sehän olisi katastrofi, - syntyisi vain kaaosta..

• Densa
        Pirre* kirjoitti:

, ja jos/kun antaa luvan rakastua..

Oletko siis sitä mieltä että rakastua voi milloin vain, missä vain, - niinkö?

Sehän olisi katastrofi, - syntyisi vain kaaosta..

uskoisin,että pystyy itse säätämään tunnetilojaan,mutta kyllä se on vaikeeta,jos kohdalle sattuu sellainen sopiva vartalonmyötäinen ihminen:))

• hepuli

Tavallaan ymmärrän sinua, Blinklady, jos tilanne on tuo, ettei miehesi pysty mutta sinä haluat. Mutta kirjoitat että miehesi hyväksyy mahd. syrjähyppysi. Jos näin on, voit kai ottaa sinkkumiehen? Kirjoitit, että on varmempaa, että juttu pysyy salassa jos kyseessä on ukkomies. Mutta jos miehesi kerran hyväksyy asian, niin eihän sinun tarvitse pelätä, että juttu tulee miehesi tietoon??

Toisaalta minusta on väärin yrittää naimisissa olevia miehiä. Käy sääliksi heidän vaimojaan.

Ei tunnu ihan reilulta, kuule! Mikset kuitenkin yrittäisi sinkkumiestä???

• Heikunkeikku

...miettiä vähä laajemmin. Eikä vain itseään.
      Haluatko mahdollisesti mennä jonkun avioparin väliin. Mahdollisesti rikkoa heidän liittonsa. Heillä on oma, mahdollisesti pitkä yhteinen historia. Lapset ja lapsenlapset.
      Saattaa olla, että avioparilla on väliaikaisesti vastoinkäymisiä, joista he selviäisivät, ellei väliin tule joku "vikittelijä" ja mies saatta hairahtaa helpon saaliin takia.
      En koskaan, ikinä lähtisi naimisissa olevan kanssa. Jos jossakin ravintolassa naimisissa oleva mies yrittää iskeä, sanon kyllä sellaiset lauseet, että oksat pois.
      Jos sinulla on "lupa" mennä vieraisiin, niin helppohan sinun on mennä jos tiedät, ettei aviomiehesi voi mennä, koska ei pysty.. Eli sinä petät, miehesi ei. Vai?
      Ja jos seksiongelmia on, niin eikö sitä yhdessä yritetä ratkoa. Lääkärille meno voi monelle miehelle olla HYVIN SUURI kynnys.
      Jos sinun on PAKKO hakea ulkopuolisia suhteita, niin sinkkumies tietysti on ainoa hyvä ratkaisu, tässä huonossa asiassa.
      Älä ota riskiä, että rikkoisit toisen avioliiton.
      Suoraan sanoen yököttää :(

• Densa

on turhaa täällä olla hurskastelija ja siunailla lapsia tai perhettä.Tosiasia on se,että vikittelyllä tai muulla sellaisella ei kukaan pysty ehjää liittoa rikkomaan.

• Heikunkeikku
        Densa kirjoitti:

on turhaa täällä olla hurskastelija ja siunailla lapsia tai perhettä.Tosiasia on se,että vikittelyllä tai muulla sellaisella ei kukaan pysty ehjää liittoa rikkomaan.

...on keskustelupalsta ja aloittaja on kirjoittanut oman ajatuksensa, johon minä oman mielipiteeni.
        Voin ja saan siunailla lapsia tai perhettä tai mitä vaan, jos siltä tuntuu.
        olethan sinäkin sanonut, mitä sinä ajattelet.

"Markkinoilla" on pilvin pimein vapaita sinkkumiehiä, miksi sitä pitää ukkomiehiin sekaantua.
        Tätä mieltä MINÄ olen.
        Ja pysyn.

• Densa
        Heikunkeikku kirjoitti:

...on keskustelupalsta ja aloittaja on kirjoittanut oman ajatuksensa, johon minä oman mielipiteeni.
        Voin ja saan siunailla lapsia tai perhettä tai mitä vaan, jos siltä tuntuu.
        olethan sinäkin sanonut, mitä sinä ajattelet.

"Markkinoilla" on pilvin pimein vapaita sinkkumiehiä, miksi sitä pitää ukkomiehiin sekaantua.
        Tätä mieltä MINÄ olen.
        Ja pysyn.

sitä saa olla mitä mieltä kukin haluaa,mutta minusta yleinen närkästyminen jonkun sanomisista tai on tekopyhää.Silloin kun se uhkaa henkeä tai terveyttä, silloin voi minusta paheksua ja puuttuakkin,mutta tunnetasolla tapahtuvat asiat ei paheksunnasta parane.

• Pirre*
        Densa kirjoitti:

allekirjoitan aamenen kanssa.

• Heikunkeikku
        Densa kirjoitti:

sitä saa olla mitä mieltä kukin haluaa,mutta minusta yleinen närkästyminen jonkun sanomisista tai on tekopyhää.Silloin kun se uhkaa henkeä tai terveyttä, silloin voi minusta paheksua ja puuttuakkin,mutta tunnetasolla tapahtuvat asiat ei paheksunnasta parane.

..en nyt oikein ymmärtänyt.
        Jos sanon kertakaikkisesti oman mielipiteeni ja perustelen, miksi niin ajattelen, niin miksi sitä kutsutaan TEKOPYHÄKSI? Siksikö, että se poikkeaa aloittajan mielipiteestä?
        Aloittaja aloitti keskustelun ja minä vastasin. Ja moni muu.
        Aloittaja tekee juuri niin, kuten itse haluaa, ei se toiseksi muutu, vaikka meikäläinen sanoisi mitä.
        Minä en ihastuisi tai rakastuisi kenenkään aviopuolisoon. Enkä arvostaisi miestä, joka ehdottelisi sänkyyn menoa kanssani jos on naimisissa.
        Joo, olen aika mustavalkoinen :)
        Todetaan nyt vaan, että ajattelemme tästä asiasta eri tavalla. Jostain toisesta asiasta ehkä samalla tavalla :)

• Murrosiässä sitä voi ihminen kokeilla mitä vain, mutta aikusille ei ihan kaikkea voi enää sallia. Jos et miehesi kanssa voi enää hassutella ja mennä tapahtumiin, suudella, rakastaa ja rakastella, niin pitääkö se kostaa muille naimalla aivot pihalle varatun miehen kanssa. Kuule, osta dildo..et loukkaa ketään ja pysyy salassa, jos et itse halua asialla leuhkia. Ja sinua parempaa seuraa tuskin löytyy, joten varaudu pettymykseen..voi sinun miesparkaasi

• binklady

Millainen on aikuinen ihminen?
        En vie kenenkään miestä - ei ei.
        Mutta tiedän, että meitä on muitakin sekä miehiä että naisia joiden elämässä silloin tällöin on mukavia hetkiä. Nämä ihmiset eivät eroa puolisoistaan, eivätkä halua erota. Joskus vain on kiva olla iholla ja lämmitellä.

Miesparkani ei ole parka vaan omasta vapaasta halustaan on ryhtynyt seksittömäksi, siihen ei auta lääkärit eikä lääkkeet eikä puoliso. Asia on puhuttu ja todettu meillä tällaiseksi.

Sinkkumiestä en halua - ja miksi en. No siksi että sattuu olemaan yksi sellainen historiassa ja se riittää, rivien välistä voi lukea että erota en halua.

Niin elämä on lyhyt kuin kesäinen päivä.

• hepuli
        binklady kirjoitti:

Millainen on aikuinen ihminen?
        En vie kenenkään miestä - ei ei.
        Mutta tiedän, että meitä on muitakin sekä miehiä että naisia joiden elämässä silloin tällöin on mukavia hetkiä. Nämä ihmiset eivät eroa puolisoistaan, eivätkä halua erota. Joskus vain on kiva olla iholla ja lämmitellä.

Miesparkani ei ole parka vaan omasta vapaasta halustaan on ryhtynyt seksittömäksi, siihen ei auta lääkärit eikä lääkkeet eikä puoliso. Asia on puhuttu ja todettu meillä tällaiseksi.

Sinkkumiestä en halua - ja miksi en. No siksi että sattuu olemaan yksi sellainen historiassa ja se riittää, rivien välistä voi lukea että erota en halua.

Niin elämä on lyhyt kuin kesäinen päivä.

En todellakaan ymmärrä.

Jos teillä on niin hyvä suhde miehelläsi ja sinulla, niin miksi hän vapaaehtoisesti luopuu seksistä, kun sinä ilmeisesti olet kovasti sen puutteessa?? Jos hän välittää sinusta niin paljon, luulisi hänen tekevän kaikkensa tyydyttääkseen sinut.

Olisin vielä ymmärtänyt jos tämä olisi johtunut jostain sairaudesta, kyvyttömyydestä jne.

Asia ei tietenkään minulle kuulu, mutta toisten aviomiehet eivät myöskään kuulu sinulle!

Punkt och slut

• hepuli

Olen edelleenkin sitä mieltä, että oma asiasi haluatko välttämättä seksiä ventivieraan miehen kanssa, mutta hyvä ihminen, miksi tämän miehen pitää olla naimisissa?

Varsinkin kun sinulla ei ole pelättävää oman miehen kohdalla paljastumisen suhteen.

Onko tämä vain joku kumma idea, tai haluatko todella kiusata mahdollisen saaliisi vaimoa ja perhettä??
      Mitä jos käy niin , että te ihastutte toisiinne? Näin voi käydä vaikkei ole tarkoitus.

Olisiko sinulla hyvä omatunto, jos rikkoisit toisen perheen lapsineen ja mahdollisine lapsenlapsineen jne??

• blinklady

Miksi mies ei voisi olla naimisissa?
        Jos hänellä on samanlainen elämäntilanne kuin blinkladylla?
        Ei kukaan halua kiusata miehen perhettä tai vaimoa. Päinvastoin kunnioitan perhettä, myös omaani.
        Kuka muistaa Sylvi Kekkosen, jos olette tutustuneet historiaan mitä Sylvi antoi Kekkosen tehdä? Ja miksi`Ja miksi ei eronnut?

Ei en ole Kekkonen - enkä haluaisikaan heh - mutta lämitellä joskus toisen kyljessä ja sitten taas tuntuu koti ihanalta, arki juhlalta ja elämä maistuu.

Oletteko tosiaankin sitä mieltä, että haen täältä seuraa tai vien aviomiehen väkisin?

• HTZA
        blinklady kirjoitti:

Miksi mies ei voisi olla naimisissa?
        Jos hänellä on samanlainen elämäntilanne kuin blinkladylla?
        Ei kukaan halua kiusata miehen perhettä tai vaimoa. Päinvastoin kunnioitan perhettä, myös omaani.
        Kuka muistaa Sylvi Kekkosen, jos olette tutustuneet historiaan mitä Sylvi antoi Kekkosen tehdä? Ja miksi`Ja miksi ei eronnut?

Ei en ole Kekkonen - enkä haluaisikaan heh - mutta lämitellä joskus toisen kyljessä ja sitten taas tuntuu koti ihanalta, arki juhlalta ja elämä maistuu.

Oletteko tosiaankin sitä mieltä, että haen täältä seuraa tai vien aviomiehen väkisin?

täältä(kin) seuraa.
        Koko tarinasi tällä ketjulla on surullista luettavaa.
        Et halua luopua miehestäsi, avioehtoa ei ole tehty?
        Mies antanut luvan, seniili?
        Rakkaus on loppunut, omaisuus rules?

Mikään mahti maailmassa ei saa minua uskomaan että "Rakastan miestäni".
        Minä olen sitä mieltä, että koko avaus on sitä kuuluisaa "provokaatiota".
        Jos totta, niin edes minä, en koskisi sormellakaan moiseen ilmiöön.

• Keväiset metsät
        HTZA kirjoitti:

täältä(kin) seuraa.
        Koko tarinasi tällä ketjulla on surullista luettavaa.
        Et halua luopua miehestäsi, avioehtoa ei ole tehty?
        Mies antanut luvan, seniili?
        Rakkaus on loppunut, omaisuus rules?

Mikään mahti maailmassa ei saa minua uskomaan että "Rakastan miestäni".
        Minä olen sitä mieltä, että koko avaus on sitä kuuluisaa "provokaatiota".
        Jos totta, niin edes minä, en koskisi sormellakaan moiseen ilmiöön.

sanat suustani, samaa aioin itsekin sanoa.:)

• blinklady

Ehkäpä kysymys olisi pitänyt asettaa seuraavasti?
      Kuka uskaltaa kertoa olisiko vastaavanlaisia kokemuksia jaettavaksi?

No jaa -
      Kiitos arvokkaista ja mieleenpainuvista kommenteista. Joskus on hyvä katsoa asioita uusista näkökulmista.

Elämä "kaikki" on arvokasta, minunkin kuten sinunkin.

ps. siksi ei sinkkumiestä kun ne joko roikkuu tai sitten vaihtaa kapulaa tuiki usein :D
      Ukkomies menee kotiinsa kiitollisena, pitää hyvänä vaimoansa ja perhettänsä, hymyilee useammin ja uskokaa tai älkää - ei sekoa -ei jätä perhettään, hymyilee ja nyökyttelee silloin tällöin itselleen ja blinkladylle ja sanoo: "jaa-a, vieraissa mukavaa mutta kotona paras".

• sinkuista tykkäävä

En mä tajua mikä blinkkaava lady sä olet olevinas mutta aika tyhmä sä olet ja sinisilmäinen. Luin sun juttuja, enkä tajua.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 4 kuoli kolarissa

Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.
      Joensuu
      244
      10204
    2. Suomea odottaa karu kohtalo

Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.
      Maailman menoa
      401
      2758
    3. Kerro mistä alkaen

Se ihastuminen alkoi? Mikä vuosi?
      Ikävä
      83
      1583
    4. Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa

Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei
      Ikävä
      85
      1541
    5. Mikä on lempikuvasi

Kaivatustasi?
      Ikävä
      77
      1433
    6. Kuka on oikein

Kaivattusi?
      Ikävä
      64
      1389
    7. Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!

Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1339
    8. Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?

Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti
      Tv-sarjat
      58
      1333
    9. Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja

Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa
      Ikävä
      98
      1240
    10. Olet upea nainen

Upea nainen oot.
      Ikävä
      36
      1166
    Aihe