Lapsi toivoo pelituolia joten toivoisin käyttäjien kokemuksia - toimiiko ne kuten mainokset lupaavat? Itse en ymmärrä niistä mitään joten jos joku voisi selvittää miten pelikonsolit liitetään tuoliin? Tuleeko jokin piuha mukana, vai... anteeksi jos huvitan tyhmyydelläni joitain "asiantuntijoita"
Race pelituoli
2
5042
Vastaukset
- ReekyMarko
Tarkoitatko siis pelituolia, jossa on äänentoisto? jos tarkoitat, niin itse olen ymmärtänyt asian niin, että tuolista lähtee jonkunlainen johto, minkä päässä on palikka. Se sitten laitetaan telkkarin taakse ja siihen laitetaan audiojohdot ja videojohto telkkariin. En kyllä tiedä selitinkö tarpeellisen selvästi, mutta kysy vaan lisää jos jotain tulee mieleen :D.
- tuolista
Riippuu vähän mallista, ja tietysti siitä mikä omaan sisustukseen sopii. Itselläni olisi myynnissä tuollainen musta/valkoinen missä on sisällä säilytystilaa ja subwoofer selkänojassa. Toimi hienosti sen pari kertaa kun koetti mutta nyt vie liikaa tilaa pienessä huoneessa. Jos kiinnostaa ota yhteyttä s0_jenzz@hotmail.com
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041871
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151631- 1441629
- 1031589
- 851557
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e521340Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851307- 1191269
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241130- 691091