Kysympä täältä kun mieltä jäänyt joskus askarruttamaan hupparien nauhojen solmiminen. Tiedättekö kun ne joskus (vai tehdäänkö niin vieläkin?) kierrettiin pieniksi "patukoiksi" etteivät enää roikkuneet pitkinä ja liihottaneet tuulessa?
Ollessani teini-iässä 10 vuotta sitten kaikki tekivät niin,itse en ikinä sitä taitoa oppinut/opetellut. Hupparin pitkät nauhat todellakin ovat ärsyttäviä ;) Osaisiko joku neuvoa?
*Hupparin nauhojen solminta*
6
10604
Vastaukset
- -jonttu-
Riimusolmun nimellä muistan tämän oppineeni. Yritin piirtää kuvan (saa nauraa), kun google ei asiasta mitään tiennyt. Kerro, jos kuvasta ei ole apua, niin teen sitten vaikka videon :D
http://www.aijaa.com/v.php?i=2112411.jpg- ap.
Hienosti piirretty,iso kiitos päivän piristyksestä. Nyt ei enää narut heilu tuuleessa ;)
- -jonttu-
ap. kirjoitti:
Hienosti piirretty,iso kiitos päivän piristyksestä. Nyt ei enää narut heilu tuuleessa ;)
Mukavaa, jos onnistui ^^
- mahtava!
Ihan mahtava kuva,
tästä se muistuikin mieleen, miten se tehtiin! ;)
- juliaö`
No mua ei ainakaa haittaaa ne narut siin koska jos niist tekee sellaset jotkut möykyt ni se voi näyttää tyhmält. : D
Mut joo.. en sit tiiä. :) - maeekki
Kiitos tästä! Ite ostin eilen uuden hupparin ja siinä oli tosi pitkät nauhat. Muistelin sitten kans tätä "solmimista". Eihän siitä mitään tullut, kun ei koskaan ollut sitä tehnyt... Kiitti vinkistä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997883- 1075617
- 2754881
- 494853
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294