Lemmikki.se

huutomerkkiC

Siis ; tämähän ei ole mikään lemmikki.se - lemmikki se saitilla. Vaan tulin vaan tänne kyselee juttuja kun en oikeen tiedä hirveesti noita html koodeja, niin:(Osaan kyl laittaa taustakuvan mut vaan sen ainuan asian :taustakuvan.)mikä koodi on se video,musiikki ja se koodi et saa niitä kuvia sinne sivun loppuun sinne alhaalle???? Kiitos jo etu käteen!

8

5055

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MMJKLMS

JOS JOSKUS OIS NIIN
      LOLA KULTAINENNOUTAJA TUMMA
      IIDA NEWFOUNDLANDINKOIRA
      GILDA NEWFOUNDLANDINKOIRA
      REETU SAKSANPAIMENKOIRA KELTAMUSTA
      IIDA SAKSANPAIMENKOIRA KELTAMUSTA

• Nimetön

Ensinnäkin, jos haluat laittaa videoita sivuillesi, kannattaa mennä youtubeen. Etsi sieltä video ja avaa se. Videon oikealla puolella on tiedot videon laittajasta, laittamisajasta ym. sellaisessa harmaassa "laatikossa." Laatikon ala-osassa on koodi, joka sinun pitää kopioida omiin tietoihisi.. Tietenkään kaikkia videoita ei voi laittaa sivuille ja sellaisissa videoissa ei ole koodia vaan koodin tilalla lukee jokin E:llä alkava lause englanniksi..

Jos tahdot laittaa sivuillesi musiikkia, sinun kannattaa ihan ensiksi etsiä jonkun sellaisen jäsenen sivut, joilla on taustamusiikki ja klikata sen musiikin linkkiä. Sieltä löydät HTML-koodeja, jotka pitää kopioida omiin tietoihin..

Ja jos tahdot laittaa kuvia, siihen on kaksi vaihtoehtoa:

a) jos etsit kuvia katso, että löytyykö HTML-koodis, jos löytyy, kopioi se omiin tietoihisi..

b)..mutta jos ei, tallenna kuva nimellä, vaikka omaan kansioosi tai omiin kuvatiedostoihin ja mene osoitteeseen www.tinypic.com. Etsi kuva kansiostasi ja ihan mitä tahansa seuraavaan kenttään. Sitten paina upload now ja kopioi omiin tietoihisi HTML-koodi..

HUOM! MUISTA TALLENTAA OMIA TIETOJASI AINA VÄLILLÄ!

Olen itsekkin jäsen lemmikki.se:llä, jos tahdot ottaa minuun yhteyttä, olen Antu_love!

• huutomerkkiC

Okhee..

• perro95

moi olen lemmikis perro95 laita mut lemmikais superiksi niin voi laitaa ja kertoo jos muistan käykö ???.....

• Pinkki

hmm..sun pitää vaan ottaa se koodi siitä kuvan alta,siellä sisustus sivulla.paitsi jos otat Tinypic:istä ni sillo sä voit ottaa siitä ylimmästä "laatikosta" siitä vierestä.^^

• lemmikki.se-fani

No, ainakin tältä sivulta saa hyviä kuvia: www.glitter graphics.com
        Oon lemmikissä jadesara ja emotyttö, eli mul on 2 tyyppiä. Kamuks saa laittaa!

• Pinkki

oon sama ku Ankeuttaja sivuilla Lemmikki.se

• Konan1234321

Ai tarkotat youtubest musaa? siin on sellaset 2 koodii oikeas reunas niin siitä alempi (Kopioi ja mee omiin tietoihin ja liitä sinne)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2600
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2552
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1752
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1577
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1500
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1430
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1352
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1157
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1076
    Aihe