Eli tätä olen kysynyt ennenkin mutta olen liian väsynyt hakemaan. Eli katselin joskus pikkunappulana japanilaista piirrossarjaa, muistaakseni ainakin 10 vhs:ää.
Siinä oli pikkutyttö joka asui jossain kartanossa(jos oikein muistan). Sitten tyttö eksyi tai meni vain muuten hukkaan, ja viimeisessä jaksossa tyttö löysi takaisin kotiin.
Enempää vihjeitä en valitettavasti voi antaa (ei millään muista) mutta jos joku tunnistaa niin iso kiitos.
Anime piirretty
2
421
Vastaukset
- ginda
Itse katslin lapsena ainakin Lady Lady -nimistä animea, jossa äitinsä menettänyt pikkutyttö asui isänsä kartanossa. Itselläni oli 2 vhs:ää, joiden aikana pikkutyttö Lynn kärsii ilkeiden sukulaisten metkuista, mutta ei ainakaan niiden filmien aikana ehdi eksyä.
- miukutuubi-90
Kasettimäärä vastaisi ainakin Sandybell sarjaa, jota on julkaistu useampaan otteeseen, 10 kasettia, ja myöhemmin samat jaksot 15 kasetilla.
Tässäkään tosin sarjan päähenkilö ei eksy, vaan lähtee lontooseen toimittajaksi. Siitä, palaako hän kotiin, en osaa sanoa mitään :P Puhe on suomijulkaisuilla ruotsiksi, ja tekstitys suomeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742912
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191498
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249