Mikä ihme Wordin (office xp) sisällyluettelossa on, kun tekstissä normaali teksti on ns. leipätekstinä ja otsikot monitasoisena (luettelomerkit ja numerointi = monitasoinen). Kaikki on tekstissä ok, mutta kun lisää sisällysluettelon, niin siihen tulee otsikkojen lisäksi leipätekstien eli kappaleiden sisällöt!!! Viddu että täää käy hermoille. Olen asettanut otsikot uusiksi, mutta mikään ei auta. Voisko joku neuvoa tyhmempää, kiitos!
Sisällysluettelo
voi v....
2
344
Vastaukset
- sulla sentään
otsikot ovat nimenomaan "otsikko"-tyyppiä ja
muu teksti "normaali"-tyyppiä? Minulle on joskus käynyt samoin, enkä saanut selville ongelman varsinaista syytä. Mutta olen saanut korjatuksi huomattuani, että kappaleen asetuksissa (Muotoile/Kappale, välilehti Sisennykset ja välit) on ongelmakappaleilla Jäsennystaso jotain muuta kuin Leipäteksti, ja kun tämän korjaa, ongelma poistuu.
Ongelma muuten näkyy myös Asiakirjan rakenneruudussa, eli sieltä on melko helppo katsoa, mitkä tekstit ovat virheellisesti leipätekstin tasoa ylempänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742962
- 682837
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171679- 241657
- 261602
- 201600
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269