Olenkohan ainut joka moista harrastaa?
Korkkarilla hyväilyä
29
16908
Vastaukset
- kerro
>Korkkarilla hyväilyä
Olenkohan ainut joka moista harrastaa?<
-Mikä on Korkkari????????? - no se
Korkeajännitys-lehti
ilmestyi joskus 60 luvulla- Termos
Kun Korkkari on mun kaveri ja asuu Espoossa.
- vieläkin!
.......... ;) joten ei tarvii niin vanhoja käyttää
- sari
Mieheni on aina ollut korkkarifani ja haluaa hyväilyjä niillä. Joku aika sitten hän halusi kokeilla sitä minuunkin. Tuntui aluksi kulmällle ja aika oudolta, mutta vähitellen , kun kengän kärki nätisti kosketteli minua, alkoi kuumottaa. Hänkin innostui asiasta todella huomatessaan olotilani. Loppujen lopuksi koko korko kiemurteli pimpassani ja kärkikin niin syvälle kuin nätisti meni. Olipa syntisen oloista kyytiä.
- Helena
Kyllä meitä naisiakin on joita korkeakorkoiset kengät ja saappaat kiihottavat siinä missä miehiäkin. Viimeksi lauantai-iltana sain ihanan orgasmin uusilla piikkikorkoisilla avokkaillani.
- Helena
Kyllä meitä naisiakin on joita korkeakorkoiset kengät ja saappaat kiihottavat siinä missä miehiäkin. Olin vasta ostanut uudet piikkikorkoiset avokkaat ja viime lauantai-iltana sain niiden kanssa sängyssä aivan ihanan orgasmin kun hyväilin toisella pimppiäni ja suutelin samalla toista kenkää.
- Helena
Helena kirjoitti:
Kyllä meitä naisiakin on joita korkeakorkoiset kengät ja saappaat kiihottavat siinä missä miehiäkin. Olin vasta ostanut uudet piikkikorkoiset avokkaat ja viime lauantai-iltana sain niiden kanssa sängyssä aivan ihanan orgasmin kun hyväilin toisella pimppiäni ja suutelin samalla toista kenkää.
Luulin ettei tuo ensimmäinen viesti mennyt perille joten laitoin toisen perään.
- sca
Helena kirjoitti:
En ihan heti uskonut silmiäni, kun luin viestisi Helena. Mieletön, että löytyy nainen, joka todella innostuu korkkareista... mielenkiintoista. En taida uskoa vieläkään...
- Helena
sca kirjoitti:
En ihan heti uskonut silmiäni, kun luin viestisi Helena. Mieletön, että löytyy nainen, joka todella innostuu korkkareista... mielenkiintoista. En taida uskoa vieläkään...
Kyllä se on totta että meistä naisistakin löytyy intohimoisia kenkäfetisistejä. Mieheni tutustutti minut korkeakorkoisiin kenkiin sekä saappaisiin reilut 10 v. sitten ja tänä päivänä en tulisi enää
toimeen ilman niitä. Sellaisten näkemisestäkin tulee heti hyvin eroottinen fiilis. Täytyy myöntää että pitkään vierastin piikkareiden suutelemista ja nuoleskelua mutta nykyään se on ihan pakollinen juttu. Onneksi nykymuoti suosii ainakin vielä toistaiseksi naisten avokkaissa pitkiä ja kapeita kengänkärkiä sillä sellainen tuntuu tosi herkulliselta pimpissä piikkikoron ohella. - Lea
Helena kirjoitti:
Kyllä se on totta että meistä naisistakin löytyy intohimoisia kenkäfetisistejä. Mieheni tutustutti minut korkeakorkoisiin kenkiin sekä saappaisiin reilut 10 v. sitten ja tänä päivänä en tulisi enää
toimeen ilman niitä. Sellaisten näkemisestäkin tulee heti hyvin eroottinen fiilis. Täytyy myöntää että pitkään vierastin piikkareiden suutelemista ja nuoleskelua mutta nykyään se on ihan pakollinen juttu. Onneksi nykymuoti suosii ainakin vielä toistaiseksi naisten avokkaissa pitkiä ja kapeita kengänkärkiä sillä sellainen tuntuu tosi herkulliselta pimpissä piikkikoron ohella.Minusta nykymuoti on ihan kamalaa. Mutta siitä nyt ei ollutkaan kye alkujaan.
Itse suosin klassisia malleja. - ***
Helena kirjoitti:
toimeen ilman niitä. Sellaisten näkemisestäkin tulee heti hyvin eroottinen fiilis. Täytyy myöntää että pitkään vierastin piikkareiden suutelemista ja nuoleskelua mutta nykyään se on ihan pakollinen juttu. Onneksi nykymuoti suosii ainakin vielä toistaiseksi naisten avokkaissa pitkiä ja kapeita kengänkärkiä sillä sellainen tuntuu tosi herkulliselta pimpissä piikkikoron ohella.Tarkoitan, että mitä aikaisemmin ajattelit korkeista koroista ja niiden käyttäjistä?
Kuinka korkeista aloitit ja miten korkeisiin olet päätynyt ja oliko se helppoa vai vaikeata? Olisi kiva - jos mahdollista - kuulla koko stoori.
Lucy on kirjoittanut oman juttunsa (tällä hetkellä noin 24 osaa) osoitteessa http://members3.boardhost.com/jennyheels/ - sca
Helena kirjoitti:
toimeen ilman niitä. Sellaisten näkemisestäkin tulee heti hyvin eroottinen fiilis. Täytyy myöntää että pitkään vierastin piikkareiden suutelemista ja nuoleskelua mutta nykyään se on ihan pakollinen juttu. Onneksi nykymuoti suosii ainakin vielä toistaiseksi naisten avokkaissa pitkiä ja kapeita kengänkärkiä sillä sellainen tuntuu tosi herkulliselta pimpissä piikkikoron ohella.Ei kait sitä olis sinun viestistä niin seonnutkaan ellei itse olis hullaantunut totaalisesti kapeisiin korkeisiin korkoihin naisen jalassa. Puhumattakaan nyt siitä, että pääsis kosketusetäisyydelle. Onneksi tämän päivän muoti mahdollistaa sen, että katukuvassa näkee paljon mielenkiintoista.
- Helena
*** kirjoitti:
Tarkoitan, että mitä aikaisemmin ajattelit korkeista koroista ja niiden käyttäjistä?
Kuinka korkeista aloitit ja miten korkeisiin olet päätynyt ja oliko se helppoa vai vaikeata? Olisi kiva - jos mahdollista - kuulla koko stoori.
Lucy on kirjoittanut oman juttunsa (tällä hetkellä noin 24 osaa) osoitteessa http://members3.boardhost.com/jennyheels/Ennen kuin mieheni suostutteli minut korkeiden korkojen käyttäjäksi, ne olivat mielestäni lähinnä ilotyttöjen kenkiä. Onneksi rakas puolisoni jaksoi olla sitkeä ja pikkuhiljaa houkutella minua niitä pitämään. Toki korkokengät olivat aikaisemminkin olleet minusta ihan hienoja mutta en kuitenkaan kehdannut niitä itse käyttää koska en halunnut leimautua ns. huonoksi naiseksi.
Aluksi kengissäni oli korkoa vain n. 4-5 cm mutta vuosien myötä koron korkeus on kasvanut tuonne 10-11 cm:n paikkeille. Eniten meillä on kenkiä ja saappaita 9-10 cm:n piikkikoroilla. Muutos korkeampiin korkoihin oli oikeastaan yllättävän helppo koska jalkani tottuivat vuosien myötä koroilla kävelyyn. Yli 11-senttiset piikkarit ovat jo niin korkeat että niitä voi käyttää pääasiassa vain juhlissa kun ei tarvitse paljon kävellä ja voi aina välillä istua. Pari vuotta sitten innostuin korkokengillä hyväilystä mutta ensin käytin niitä vain mieheni kiihottamiseen. Vähitellen aloin hieroskella niillä myös itseäni ja se tuntuikin ihan mielettömän kiihottavalta. Joskus iltaisin ennen nukkumaanmenoa on ihanaa hyväillä itselleni orgasmi korkeakorkoisilla avokkailla ja sen jälkeen nukahtaa piikkarit peiton alla. - ***
Helena kirjoitti:
Ennen kuin mieheni suostutteli minut korkeiden korkojen käyttäjäksi, ne olivat mielestäni lähinnä ilotyttöjen kenkiä. Onneksi rakas puolisoni jaksoi olla sitkeä ja pikkuhiljaa houkutella minua niitä pitämään. Toki korkokengät olivat aikaisemminkin olleet minusta ihan hienoja mutta en kuitenkaan kehdannut niitä itse käyttää koska en halunnut leimautua ns. huonoksi naiseksi.
Aluksi kengissäni oli korkoa vain n. 4-5 cm mutta vuosien myötä koron korkeus on kasvanut tuonne 10-11 cm:n paikkeille. Eniten meillä on kenkiä ja saappaita 9-10 cm:n piikkikoroilla. Muutos korkeampiin korkoihin oli oikeastaan yllättävän helppo koska jalkani tottuivat vuosien myötä koroilla kävelyyn. Yli 11-senttiset piikkarit ovat jo niin korkeat että niitä voi käyttää pääasiassa vain juhlissa kun ei tarvitse paljon kävellä ja voi aina välillä istua. Pari vuotta sitten innostuin korkokengillä hyväilystä mutta ensin käytin niitä vain mieheni kiihottamiseen. Vähitellen aloin hieroskella niillä myös itseäni ja se tuntuikin ihan mielettömän kiihottavalta. Joskus iltaisin ennen nukkumaanmenoa on ihanaa hyväillä itselleni orgasmi korkeakorkoisilla avokkailla ja sen jälkeen nukahtaa piikkarit peiton alla.Kauankos prosessi vei aikaa.
Mitenkäs miehesi suhtautuu siihen, että keräät korkeilla koroillasi kaikki miesten katseet?
Pelaatko danglingia? kapakassa, bussissa tai metrossa? - Helena
*** kirjoitti:
Kauankos prosessi vei aikaa.
Mitenkäs miehesi suhtautuu siihen, että keräät korkeilla koroillasi kaikki miesten katseet?
Pelaatko danglingia? kapakassa, bussissa tai metrossa?Siitä kun aloin suht säännöllisesti käyttämään piikkareita, kesti 7-8 vuotta siihen että pystyin myöntämään miehelleni korkeiden korkojen olevan minullekin fetissi. Puolisoni ei ole moksiskaan siitä että muut miehet eivät saa silmiään irti sääristäni ja piikkikoroistani. Päinvastoin hän on ylpeä siitä kuinka tyylikkäästi pukeutunut vaimo hänellä onkaan. Danglingia en harrasta ainakaan tietoisesti mitä nyt joskus kaupassa tai esim. junassa täytyy hieman lepuuttaa jalkoja pois korkeakorkoisista kengistä.
Helena kirjoitti:
Siitä kun aloin suht säännöllisesti käyttämään piikkareita, kesti 7-8 vuotta siihen että pystyin myöntämään miehelleni korkeiden korkojen olevan minullekin fetissi. Puolisoni ei ole moksiskaan siitä että muut miehet eivät saa silmiään irti sääristäni ja piikkikoroistani. Päinvastoin hän on ylpeä siitä kuinka tyylikkäästi pukeutunut vaimo hänellä onkaan. Danglingia en harrasta ainakaan tietoisesti mitä nyt joskus kaupassa tai esim. junassa täytyy hieman lepuuttaa jalkoja pois korkeakorkoisista kengistä.
Meillä on korkoja käytetty vain kerran penetraatioon ja muistaakseni vaimoni pääsi "tavoiteeseensa".
Vaimoni 35 ei käytä piikkikorkoja bailatessaan, eikä juurikaan sovita kaupoissa korkokenkiä oma-aloitteisesti.
Mitenkähän hänet vielä saisi käyttämään piikkikorkoja? Vai onko hän jo liian vanha oppimaan? - mimmi
Helena kirjoitti:
Kyllä meitä naisiakin on joita korkeakorkoiset kengät ja saappaat kiihottavat siinä missä miehiäkin. Viimeksi lauantai-iltana sain ihanan orgasmin uusilla piikkikorkoisilla avokkaillani.
miten sen piikkarilla tekee??
eiks ne oo likaset jos ne on ollu jalassa? - Lea
Helena kirjoitti:
Ennen kuin mieheni suostutteli minut korkeiden korkojen käyttäjäksi, ne olivat mielestäni lähinnä ilotyttöjen kenkiä. Onneksi rakas puolisoni jaksoi olla sitkeä ja pikkuhiljaa houkutella minua niitä pitämään. Toki korkokengät olivat aikaisemminkin olleet minusta ihan hienoja mutta en kuitenkaan kehdannut niitä itse käyttää koska en halunnut leimautua ns. huonoksi naiseksi.
Aluksi kengissäni oli korkoa vain n. 4-5 cm mutta vuosien myötä koron korkeus on kasvanut tuonne 10-11 cm:n paikkeille. Eniten meillä on kenkiä ja saappaita 9-10 cm:n piikkikoroilla. Muutos korkeampiin korkoihin oli oikeastaan yllättävän helppo koska jalkani tottuivat vuosien myötä koroilla kävelyyn. Yli 11-senttiset piikkarit ovat jo niin korkeat että niitä voi käyttää pääasiassa vain juhlissa kun ei tarvitse paljon kävellä ja voi aina välillä istua. Pari vuotta sitten innostuin korkokengillä hyväilystä mutta ensin käytin niitä vain mieheni kiihottamiseen. Vähitellen aloin hieroskella niillä myös itseäni ja se tuntuikin ihan mielettömän kiihottavalta. Joskus iltaisin ennen nukkumaanmenoa on ihanaa hyväillä itselleni orgasmi korkeakorkoisilla avokkailla ja sen jälkeen nukahtaa piikkarit peiton alla.tekstiä ;)
Siron pehmeän nahkaisen avokkaan kapeaa kärkeä ei mikään dildo voita ;)
Varsin kiinnostava aihe tuntuu olevan kun katsoo noita lukukertojakin.
Jos haluat mailata niin wetheels@jippii.fi
Niinkun osoitteesta voit päätellä mulla on muitakin outoja harrastuksia avokkaiden kanssa :) Vaihdetaan ajatuksia! - Helena
Lea kirjoitti:
tekstiä ;)
Niinkun osoitteesta voit päätellä mulla on muitakin outoja harrastuksia avokkaiden kanssa :) Vaihdetaan ajatuksia!Hei Lea! Laitoin sinulle s-postia mutta se tuli bumerangina takaisin viestin kera ettei sinun s-postiosoitteesi olisi voimassa?!?! t. Helena
Lea kirjoitti:
tekstiä ;)
Niinkun osoitteesta voit päätellä mulla on muitakin outoja harrastuksia avokkaiden kanssa :) Vaihdetaan ajatuksia!Meniköhän minunkaan viesti perille?
- Helena
Lea kirjoitti:
tekstiä ;)
Niinkun osoitteesta voit päätellä mulla on muitakin outoja harrastuksia avokkaiden kanssa :) Vaihdetaan ajatuksia!Heippa Lea! Mihin oikein katosit? Laitoin viestin antamaasi e-mail osoitteeseen mutta se tuli takaisin terveisten kera ettei kyseinen s-postiosoite ole voimassa?! Olisi mukava vaihtaa ajatuksia kanssasi korkeista koroista ja mitä kaikkea kivaa niillä voi tehdä.
- platform
Helena kirjoitti:
arvaa vain olisiko meitä useampia jotka haluaisimme nähdä kuinka teet sen looppuun asti
linkki http://store6.yimg.com/I/snaz75_1755_845689
kannattaa katsoa ja kommentoida.- Helena
Normaalikäyttöön liian korkeat mutta sänkyleikkeihin yksin tai yhdessä ihan ok.
- Lea
Arkeen -5cm ;)
- Helena
Lea kirjoitti:
Arkeen -5cm ;)
Aivan samaa mieltä olen minäkin. Klassiset piikkarit ovat ne parhaat siihen tarkoitukseen.
- Anonyymi
Se on niin tajuttoman kohottavaa kun nainen masturboi kiiltävillä piikkkikorkoisilla avokkaillaan itseään ja hyväilee niillä itseään. Korko ja välillä kärki uppoaa kohottavan hitaasti syvälle kosteaan luolaanne. Tunnette kuinka kiihottavasti avokkaankärkenne uppoaa syvälle kosteaan luolaanne ja liikkuu siellä ihanan kiihottavasti vaatien päästä yhä syvemmälle sisälle. Latexipäällysteiset avokkaat kestävät parhaiten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107020- 954521
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524257Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493617- 513598
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242999- 492589
- 131964
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191882