Miksi naiset lopettaa parhaassa iässään ollessaan huipulla. Hingis, Clijsters, Henin. Henin ylivoimainen maailmanlistan ykkönen ja 25v. Sama juttu kun Federer ilmoittaisi lopettavansa heti kun ei viime aikoina pelit sujuneet.
Justine Henin lopetti
5
451
Vastaukset
Jos ei enää jaksa harjoitella ja olla jatkuvasti reissun päällä, niin miksi pitäisi väkisin jatkaa uraa. Johan hän on voittanut kaiken mahdollisen (paitsi Wimbledonin). Rahaa on ansaittuna 20 milliä ja kaikki mahikset nauttia elämästä ilman tennistä, ja vielä nuorena.
- ei haittaa
Ei ole ikinä omiin suosikkeihini kuulunut, ehkä nyt finaaleihin pääsee naisekkaammat tytöt
- alkaa kisaan jo
14 vuotiaina ja tienaamaan 15-16 vuotiaana, joten 10 vuoden työurahan on ihan kohtuullinen, vai kuinka?
Säälittää yli kolmekymppiset pallistit ja kiekkoilijat, jotka vielä toinen jalka haudassa kipulääkkeiden voimalla pelaavat "rakkaudesta lajiin" vaikka on kanssa jo ainaski 10 miltsii tilillä. - mies-42
alkaa kisaan jo kirjoitti:
14 vuotiaina ja tienaamaan 15-16 vuotiaana, joten 10 vuoden työurahan on ihan kohtuullinen, vai kuinka?
Säälittää yli kolmekymppiset pallistit ja kiekkoilijat, jotka vielä toinen jalka haudassa kipulääkkeiden voimalla pelaavat "rakkaudesta lajiin" vaikka on kanssa jo ainaski 10 miltsii tilillä.Se on ihan hyvä asia tenniksessä, nuorten naisten pallon läpsytystä on paljon kivempi katsella, 25 jälkeen ne alkaa olla jo rupsahtaneita ja vähän turhan vanhoja katsella.
- -Fischer-
Aina harmittaa kun huippupelaajat lopettaa,varsinkin jos on lajinsa parhaimmistoa.
Henin oli kuitenkin taitavin naispelaaja tällä hetkellä mutta ymmärtäähän sen jos motivaatiota ei ole.
Itse olen myös sitä mieltä että parempi lopettaa huipulla terveenä kuin pelailla yli-ikäisenä saavuttamatta enää mitään! Valitettavasti noita ehtoopuolen pelaajia on liikaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465787Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6042265Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821171Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591048- 771013
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä531001Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61936- 61905
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778