Tuli tuossa kavereiden kanssa puheeksi että oliko Keskustan Antti Kaikkosella lapsia edellisestä suhteestaan? Osa muisteli että olisi mutta ei mistään löydy tietoa.
Muistaako kukaan kuulleensa?
Antti Kaikkonen+lapset?
4
1038
Vastaukset
- ooooooi
Ei ole lapsia aiemmasta avioliitostaan.
- maalainen...
Vaikuttaa hyvin vastuuntuntoiselta ja asialliselta. Vuosia sitten kuullun haastattelun mukaan myös nöyrältä kansan palvelijalta ja jos merkit pitävät paikkaansa, niin miehelle on joskus kaikki ovet avoinna. Hieno mies. En usko että on lapsia.
Mies on niin suosittu että hän varmaan pärjäisi suomen euroviisu karsinnoissakin. Onneksi ei kuitenkaan ole ottanut niihin osaa. Tai mistä sitä tietää millainen Enrico Caruso Kaikkosen sisällä piilee.- Anonyymi
Nöyrä kansan palvelija sai tuomion Asuntosäätiön toimistaan. Keskustalaiset ovat aina olleet nöyriä keskustalaisen kansan palvelijoita. Muut kansalaiset ovat heille ilmaa.
Lukekaa kirja: Keskustan valtakunta. Kertomus Rahasta, vallasta ja korruptiosta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nöyrä kansan palvelija sai tuomion Asuntosäätiön toimistaan. Keskustalaiset ovat aina olleet nöyriä keskustalaisen kansan palvelijoita. Muut kansalaiset ovat heille ilmaa.
Lukekaa kirja: Keskustan valtakunta. Kertomus Rahasta, vallasta ja korruptiosta!Sai tuomion ja sen tuomion takia evättiin lapsen adoptiomahdollisuus, että näin hieno kansanpalvelija. Kun jäi kiinni niin totesi vaan, että: Maan tapa tämä kansanedustajien rikollisuus!
Aiemmista liitoista ei lapsia, mutta kolmas kerta toden sanoi, vartoovat toista penskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058315- 1135806
- 565327
- 2895245
- 783911
- 593075
- 662782
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222576Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292549- 462524