helppiä kipeästi

lombeko

elikkä siis olen 16v poika ja ihastunut saman ikäiseen tyttöön ja olen tutustunut häneen jo hiukan ja käyn juttelemassa silloin tällöin yms... juttu tuntuu luistavan ihan hyvin ja vaikka se yleensä olenkin ollut minä, joka on keskutelun avannut, niin silloin tällöin hän myös kysäisee jotain. nyt olen sitten ihastunut häneen aika syvästi ja on vaikeuksia edetä eteenpäin. on myös tietynlainen pelko torjutuksi tulemisesta, mutta olen kuitenkin päättänyt asian selvittää... saisinko hyvijä vinkkejä etenemisessä kiitos.

5

586

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan ensiksi tietenkin olet ihan oma ittesi etkä ala esittämää mitää suurempaa mitä todellisuudessa olet. Toi on mun mielestä avain ihan kaikkeen mitä tulee tälläiseen tilanteeseen. Ei ole olemassa mitään tiettyä "polkua" mitä pitää kulkea että saa haaviinsa kenet vain. Asiat etenevät omalla painollaan jos on edetäkseen. Ja älä pelkää sitä jos tulet torjutuksi. Se tarkoittaa vain sitä että hän ei ole se oikea sulle. Olet kuitenkin niin nuoressa iässä vielä että sulla on elämä edessä ja naisia tulee vastaan AIVAN TAATUSTI! Usko poies..

• sagasgasgasgasg

Programmed for homo-ecstasy!

• ölksjdfg
        sagasgasgasgasg kirjoitti:

Programmed for homo-ecstasy!

tai sää taidat olla kyseisen asian asiantuntija!

• vaaikkka

pyytää sitä eka leffaan tai kahville tai jotain ja kattoo miten se siihen reagoi. jos se lähtee, nii kyl se sit susta varmaan ainakin kaverina tykkää :D

• Näitä on aina kiva lukee... No... kaikki pelkää joskus. Tai aina :D Pelko hylätyksi tulemisesta on ihan luonnollinen... Toiset tekee jotain, toiset ei. Sä voisin eka koittaa tutustuu siihen vielä paremmin ja sit vaikka pikkusen vihjata että voisit olla kiinnostunut. Sillä tavalla voisit saada tietää hieman hänen ajatuksistaan. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      47
      2245
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      1843
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1465
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      15
      1289
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      110
      1289
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1035
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      954
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      107
      874
    9. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      853
    10. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      74
      846
    Aihe