Vuodesta toiseen huonoa palvelua tarjoavat valmennuskurssiyrittäjät voivat jatkaa toimintaansa vain siksi että kurssille osallistuvilla ei ole tietoa kuinka huonoa palvelua heille on tarjottu. Normaalisti huonolla palvelulla ei pitkälle pötkitä, mutta koska asiakaskunta vaihtuu joka vuosi, ei kokemukset huonoista kokemuksista leviä joitain palstoja pidemmälle. Samalla tavalla hyvää palvelua tarjoavat firmat ei saa kehuja, koska tyytyväiset asiakkaat pääsee sisään ja harvoin muistaa kertoa missä ovat käyneet.
Massalla on kuitenkin voimaa. Mitä useampi kurssilainen kertoo kokemuksistaan nimettömästi tai nimimerkillä ja antaa kurssille arvosanan kaupunki- ja vuosikohtaisesti, sitä tarkemmin pystyvät uudet kurssilaiset arvioimaan kannattaako kurssille osallistua. Olen muutaman kaverini kanssa pistänyt pystyyn sivuston, jossa otetaan vastaan kertomuksia ja arviointeja valmennuskursseista ja preppausmateriaaleista. Jos olet osallistunut kurssille, nyt sinulla on erinomainen mahdollisuus kertoa kokemuksistasi muillekin, antaa sekä kehuja että haukkuja!
Valmennuskurssille.fi
Valmennuskurssille.fi
1
308
Vastaukset
- valmennuskurssit!
Minä en henk.koht. usko valmennuskursseihin. Ne on niin kalliita. Yliopistoon tai mihin tahansa, johon vaaditaan pääsykoekirjojen lukemista, pääsee lukemalla pääsykoekirjat hyvin. (Toki pisteitä saa joskus myös esim. lukion todistuksesta). Pahitteeksi ei ole myöskään ylimääräisen kirjallisuuden lukeminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e902607- 1041921
- 1451691
- 1171684
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161659- 851587
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä281534Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851397- 1191299
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241180